Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Laatst gewijzigd op 03-11-2002 om 19:10. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Klik voor mijn tassen..
Tadaa.... |
![]() |
|
Verwijderd
|
- Een felrode Eastpak met een heel lulverhaal bij 't afscheid nemen van mijn oude klas.
- Een geweldig Groen-met-rood-met-witte Freitag-tas. *verliefd* - Een roze Eastpak met helemaal niets erop. - Een oranje plastic schoudertas met een geweldig poppetje erop. - Een roze Powerpuff-schoudertas. Deze gebruik ik 't meest, khebermeer. :/ *verslaafd* Laatst gewijzigd op 04-11-2002 om 15:53. |
![]() |
|
Eastpack met patches van:
- Antidote - Anti Nowhere League - Anti-Pasti - Chaos UK - Cockney Rejects - Crass - Crass (logo) - Exploited - GBH - Infa-Riot - Oi! (strengt thru Oi!) Nog 2 quotes van crass: "Punk is dead" en "Reject of Society"
||
Citaat:
|
![]() |
|
NOgh wel.
Quotes van Anti-Sebrenica: Punk is utterly groovy, en 1tje van Anti Nowhere Krieg: Punk is what happens to you when you're busy trashing the mall. Maar straks: Anti punk gothix: Punk is Dead, Gothic is Undead Pro Gothix Rivetheads: My goggles broke, thats a pity.
|
Kheb 5 tassen die ik bijna allemaal om de beurt naar school aan doe! :-)
De 2 tassen die ik het meest aandoen zijn: Een beige tas een beetje zo`n eastpack alleen dan een ander merk ![]() Alleen die zijtassen zitten zo kut dat een zo`n schouder zo pijn gaat doen daarom doe ik meestal die beige tas aan.
|
Verwijderd
|
- Voor school heb ik een felrode en een grijze eastpak rugzak;
- Voor het sporten heb ik een beige eastpak schoudertas; - Voor stadten/vrije tijd/etc. heb ik een hele grote tas van Esprit van zwarte ribstof en een zwarte suede schouderband, een beige cross-over rugzakje van Benetton en een bruine lederen schoudertas. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
De laatste keer.. PooW | 83 | 02-12-2005 14:36 | |
Verhalen & Gedichten |
Stem uit de diepte Momo | 4 | 15-12-2004 16:42 | |
Verhalen & Gedichten |
niet zelf geschreven, maar Verwijderd | 13 | 25-03-2004 22:08 | |
Algemene schoolzaken |
Enquete Lil'Girl | 37 | 07-02-2004 21:13 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
"scholier geeft € 80 uit aan hippe schoolspullen" Vlooienband | 69 | 20-08-2002 19:12 | |
Muziek |
Help help help!!!!!!!!!!!!!!!!! OLD DIRTY BASTERD | 24 | 25-07-2002 18:04 |