![]() |
|
Ik denk et wel, als hij er goed uitziet, waarom niet?
Voor zover ik weet ben ik hetero, maar dat kan denk ik elk moment veranderen. Als ik een leuke man tegenkom, waarom niet. Ik vind et hypocriet om te zeggen dat je het nooit met iemand van hetzelfde geslacht zou doen. Ik bedoel zeg nooit nooit. Misschien komt het er inderdaad nooit van, maar misschien ook wel. 'Hetero'/Man/16
||
![]() |
Citaat:
![]() Hmm, hoe dat in zijn werk gaat... Tja, je kunt beginnen met zoenen enzo, en dan volgt de rest vanzelf. Gewoon niks doen wat je niet wilt, je kunt op zo'n moment zelf -samen met dat meisje- bepalen wat je wel of niet wilt. Genoeg uitleg? |
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() Citaat:
![]() ![]() Laatst gewijzigd op 26-08-2002 om 16:49. |
![]() |
|
Meiden, kruip eens in de huid van een jongen en denk nou eens als een jongen. M.a.w: Zie jongens vanuit jongensogen. Verhelderd dat niet een boel?
Het is niet alleen het idee en ook niet alleen het uiterlijk, maar de combinatie van alles wat de andere jongen met jou gemeen heeft wat het de meeste jongens niet laat doen. Als ik een meisje was geweest was ik bi geweest, denk ik. Maar jongens... het is zó anders, seks tussen 2 meisjes of seks tussen 2 jongens! Iig zou ik nóóit, maar dan ook NOOIT met een jongen naar bed gaan!! 15 M.
|
Wat kletsen de meeste gozers nou dom over anale sex enzo?? Ten 1e, er zijn genoeg hetero-jongens die zich laten vingeren door hun vriendin...is gewoon een gevoelig plekkie, dat heeft nix met homo of hetero te maken, en ten 2e, homo-sex is niet anders dan hetero-sex, het kan net zo gevoelig, lief, wild, meaningless, pijnlijk, prettig enz. enz. zijn
![]() ![]()
Laatst gewijzigd op 27-08-2002 om 01:37. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
15 V ja ^_^ sure (ben BI) |
![]() |
|
Tjah, ik weet niet... Er lijkt me niks aan om van achter genomen te worden, in fact, dat is vies!!! Dus dat zou ik sowieso al niet doen, en andere dingen, dat zou ik op zich nog wel uit willen proberen, moet het wel een lekkere knul zijn hé.
![]() Maar verder ben ik hetero hoor, echte sex alleen met meisjes, niet met jongens.
||
Citaat:
![]() nee hoor, stel je voor... en trouwens, de meeste homo's hangen in de fitnessruimte rond, dat weet toch iedereen!? ![]()
|
Tot zover de resultaten (ik heb twijfelaars en mensen die hun geslacht niet ingevuld hebben niet meegerekend):
Mannen: Ja: 18 Nee: 38 Vrouwen: Ja: 53 Nee: 17 Van de respondenten heeft 71 van de 136 'ja' ingevuld, dat is 52,2%. Bij de jongens zei 32,1% 'ja', bij de meiden was dat maar liefst 75,7%.
||
Citaat:
*'I'he Prophet, die wel betere dingen weet die je met een bijbel kan doen dan lezen*
|
![]() |
ja hoor waarom niet! niet dat ik nou op meisjes val ik val gewoon op jongens! (geloof ik
![]() maar je leeft maar 1 keer dus waarom niet je moet toch alles een keer gedaan hebben vind ik! maar als ik een jongen was zou ik et denk niet met een andere jongen doen maarja dat ken ik natuurlijk niet weten ![]() owja ikkuh ben V ennuh bijna 15!!!! |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhaal] De zwarte roos Evil creature | 3 | 31-05-2005 13:14 | |
Psychologie |
Borderline (BL) MisterDJ | 10 | 11-05-2005 06:11 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Het evangelie van Judas Verwijderd | 24 | 02-05-2005 19:55 | |
Verhalen & Gedichten |
Dreamland, deel 1 Verwijderd | 28 | 23-05-2004 18:35 | |
Seksualiteit |
Had samen masturberen met seksegenoot 'gay tintje'? Winner | 40 | 02-05-2004 17:47 | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal] ik zie, ik zie... wat jullie niet wíllen zien Verwijderd | 2 | 01-08-2003 18:39 |