Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Bekijk resultaten poll: Wanneer en waar zou jij naar de meeting kunnen komen? kruis meerdere antwoorden aan
24 november 9 25.00%
1 december 7 19.44%
8 december 10 27.78%
15 december 21 58.33%
andere datum, namelijk: (vul in je bericht in) 5 13.89%
Rotterdam 14 38.89%
Utrecht 16 44.44%
Amsterdam 10 27.78%
andere plaats, namelijk: (vul in je bericht in) 10 27.78%
Meerdere antwoorden per stemmer mogelijk. Aantal stemmers: 36. Je mag niet stemmen in deze poll

Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-12-2002, 15:41
luckyleo
luckyleo is offline
Citaat:
Gothic schreef:
ik moet nog even kijken of ik het red zondag... ik heb misschien 2 reps ma en di... als dat zo is, dan gaat het niet lukken... Ik spreek je nog wel keer aan op msn om verder af te spreken of niet...
ik heb ook tentamenweek na die zondag..................
Advertentie
Oud 07-12-2002, 15:41
luckyleo
luckyleo is offline
Citaat:
Dusjcrib schreef:
euh.. ik kom uit Amsterdam.. geen idee welke trein ik moet nemen nog.. zit ik dan in die?
als je tussen kwart over 1 en half 2 van plan bent te vertrekken wel ja.
Oud 07-12-2002, 15:56
Verwijderd
Citaat:
luckyleo schreef:
als je tussen kwart over 1 en half 2 van plan bent te vertrekken wel ja.
hmz.. zoiets.. zou ik dan in dezelfde trein als jij terecht komen? Ik doe er ongeveer 20 minuutjes over.. dus het zou ongeveer half 2 worden als de tijd die we afspreken 2 uur is dan dus dan..
Oud 07-12-2002, 16:13
luckyleo
luckyleo is offline
Citaat:
Dusjcrib schreef:
hmz.. zoiets.. zou ik dan in dezelfde trein als jij terecht komen? Ik doe er ongeveer 20 minuutjes over.. dus het zou ongeveer half 2 worden als de tijd die we afspreken 2 uur is dan dus dan..
volgens de planner vertrekt die intercity om 13:16 uur vanaf spoor 5a/b en dan kom je om 13:47 aan.
Oud 07-12-2002, 17:27
Verwijderd
Citaat:
luckyleo schreef:
volgens de planner vertrekt die intercity om 13:16 uur vanaf spoor 5a/b en dan kom je om 13:47 aan.
oh, ietsjes langer
Nou ja, in dat geval zou ik dus wel in de trein via Den Helder zitten en kunnen we samen dwalen.. Maar euh, zou ik je dan in de trein zien ofzo, dat is toch erg vaag?
Oud 08-12-2002, 11:19
luckyleo
luckyleo is offline
Citaat:
Dusjcrib schreef:
oh, ietsjes langer
Nou ja, in dat geval zou ik dus wel in de trein via Den Helder zitten en kunnen we samen dwalen.. Maar euh, zou ik je dan in de trein zien ofzo, dat is toch erg vaag?
ja zeker, de kans dat je elkaar dan treft is minimaal. Misschien moet 1 van ons dan maar een clownspak aantrekken waardoor de ander diegene herkent
Nee geintje, aangezien de trein daar altijd een korte stop van 5 min. maakt, kunnen we het best op een punt daar afspreken op dat spoor. Aangezien ik morgen weer in die trein zit zal ik wel even een herkenningspunt zoeken (als je het goed vind).
Oud 08-12-2002, 12:21
Verwijderd
Citaat:
luckyleo schreef:
ja zeker, de kans dat je elkaar dan treft is minimaal. Misschien moet 1 van ons dan maar een clownspak aantrekken waardoor de ander diegene herkent
Nee geintje, aangezien de trein daar altijd een korte stop van 5 min. maakt, kunnen we het best op een punt daar afspreken op dat spoor. Aangezien ik morgen weer in die trein zit zal ik wel even een herkenningspunt zoeken (als je het goed vind).
Euh.. wat bedoel je nu precies. Maakt de trein een korte stop op Den Helder of op Amsterdam? En ja ik vind het goed Wel eng!! Mja.. Ik vind sowieso de trein eng en de meeting ook maar goed.. I'll survive Ms is het dan handig van te voren ook even tel. uit te wisselen voor het geval we elkaar niet vinden.. (Ik ga trouwens nog een foto plaatsen ook hoor, maar pas als ik bij mn moeder ben, ik heb er hier geen)
Oud 08-12-2002, 19:54
moenbase
moenbase is offline
uh o....
Oud 08-12-2002, 19:57
Verwijderd
Waaat?
Oud 08-12-2002, 20:06
moenbase
moenbase is offline
uh, da'k misschien toch nie kom
grote kans iig...*zet em f op 'misschien'*

dit weekend zou een vriendin kome logeren, maar ze kon dit weekend niet...dus hebbe we et verschoven naar volgend weekend
En, wel, ik vind het zo lullig om het wéér af te zeggen. (heeft wel eerder afspraken afgezegd met haar namelijk.) :/ :\
Oud 08-12-2002, 21:17
Verwijderd
Citaat:
moenbase schreef:

dit weekend zou een vriendin kome logeren, maar ze kon dit weekend niet...dus hebbe we et verschoven naar volgend weekend
En, wel, ik vind het zo lullig om het wéér af te zeggen. (heeft wel eerder afspraken afgezegd met haar namelijk.) :/ :\

kan ze dan nie gewoon mee ofzo?
Oud 08-12-2002, 22:00
moenbase
moenbase is offline
Citaat:
Dusjcrib schreef:

kan ze dan nie gewoon mee ofzo?
jawel, maar dat wil ik niet
Oud 08-12-2002, 22:13
Verwijderd
Citaat:
moenbase schreef:
jawel, maar dat wil ik niet
oh okeej.. nou, flauw hoor
Oud 08-12-2002, 22:24
Verwijderd
Citaat:
Dusjcrib schreef:
oh okeej.. nou, flauw hoor
Vind ik ook.
Oud 09-12-2002, 11:32
Verwijderd
Oud 09-12-2002, 13:01
Unexplained
Unexplained is offline
Ik vind moenbase niet meer lief.

Maar kun je niet 's avonds met haar afspreken ofzo? Dat je dan 's middags voor ons hebt?
Oud 09-12-2002, 15:34
luckyleo
luckyleo is offline
Citaat:
Dusjcrib schreef:
Euh.. wat bedoel je nu precies. Maakt de trein een korte stop op Den Helder of op Amsterdam?
Amsterdam, mits hij geen vertraging heeft.

Citaat:
En ja ik vind het goed Wel eng!! Mja.. Ik vind sowieso de trein eng en de meeting ook maar goed.. I'll survive Ms is het dan handig van te voren ook even tel. uit te wisselen voor het geval we elkaar niet vinden.. (Ik ga trouwens nog een foto plaatsen ook hoor, maar pas als ik bij mn moeder ben, ik heb er hier geen)
voeg me anders maar ff toe op msn: luckyleo_@hotmail.com kunnen we het er nog even over hebben (als je het weer goed vind )
Oud 09-12-2002, 15:37
luckyleo
luckyleo is offline
Citaat:
moenbase schreef:

als ze van zaterdag op zondag bij je slaapt kan je zondagmiddag mooi naar de meeting, mits ze je niet teveel vermoeid heeft
Als ze van zondag op maandag bij je slaapt kan je zondag ook naar die meeting, misschien alleen een beetje eerder naar huis.
Oud 09-12-2002, 17:33
Gothic
Gothic is offline
ok het ziet er naar uit dat ik wel (even) kom...
Oud 09-12-2002, 18:12
Verwijderd
Citaat:
Gothic schreef:
ok het ziet er naar uit dat ik wel (even) kom...

jeeeeeeeeeeeeej
Oud 09-12-2002, 18:13
Verwijderd
Citaat:
luckyleo schreef:
Amsterdam, mits hij geen vertraging heeft.

voeg me anders maar ff toe op msn: luckyleo_@hotmail.com kunnen we het er nog even over hebben (als je het weer goed vind )
gedaan
Oud 09-12-2002, 18:33
Orion16
Orion16 is offline
Zo. 15 december 99% kans dat ik kom!! Ik woon vrij vlakbij. Alleen nog een vraagje, hoe zit het nu met herkenning, moet iedereen zo'n naamplaatje op met je nickname??
Oud 09-12-2002, 18:42
luckyleo
luckyleo is offline
Citaat:
Orion16 schreef:
Zo. 15 december 99% kans dat ik kom!! Ik woon vrij vlakbij. Alleen nog een vraagje, hoe zit het nu met herkenning, moet iedereen zo'n naamplaatje op met je nickname??
ga jij ff voor lul lopen............
Oud 09-12-2002, 18:42
luckyleo
luckyleo is offline
Citaat:
Dusjcrib schreef:
gedaan
keej
Oud 09-12-2002, 18:43
Verwijderd
Citaat:
Orion16 schreef:
eigenlijk hebben we het daar nog niet over gehad. Er is nu een fototopic waar iedereen even foto plaatst enzow.. Ikzelf spreek met 1 iemand van te voren af zodat we samen dwalen en ms dat meerderen in tweetallen komen.

Er is nog niet eens een definitieve tijd vastgesteld (ben uitgegaan van 14:00, wat wordt het nu mensen?) en ook geen plaats waar we elkaar ontmoeten.. wordt ms es tijd

maar cool dat je komt!
Oud 09-12-2002, 22:18
Verwijderd
Citaat:
Orion16 schreef:
Gewoon, ff voorstellen?
Oud 09-12-2002, 22:57
Verwijderd
Citaat:
******** schreef:
Gewoon, ff voorstellen?
sorry voor het offtopic, maar wat een superlieve avatar!
Oud 10-12-2002, 09:28
Gothic
Gothic is offline
Het is toch gewoon 15 dec, 14 uur bij de meetingpoint (vlaggetje voor de grote borden met tijden)
Oud 10-12-2002, 10:21
Verwijderd
Citaat:
Dusjcrib schreef:
sorry voor het offtopic, maar wat een superlieve avatar!
Oud 10-12-2002, 10:24
Verwijderd
Citaat:
Dusjcrib schreef:
eigenlijk hebben we het daar nog niet over gehad. Er is nu een fototopic waar iedereen even foto plaatst enzow.. Ikzelf spreek met 1 iemand van te voren af zodat we samen dwalen en ms dat meerderen in tweetallen komen.

Er is nog niet eens een definitieve tijd vastgesteld (ben uitgegaan van 14:00, wat wordt het nu mensen?) en ook geen plaats waar we elkaar ontmoeten.. wordt ms es tijd

maar cool dat je komt!
Ik hoop herkend te worden Moet niet zo moeilijk zijn, zoveel rooien zijn er nou niet. Nyah ******** herken ik wel, van hem heb ik zat foto's gezien, maar van Alicia of Dusjcrib of Gothic of Luckyleo... naah. *haalt schouders op* Ik zou het niet weten. Herken mij, mensen!
Oud 10-12-2002, 10:32
Verwijderd
Citaat:
Morgan schreef:
Ik hoop herkend te worden Moet niet zo moeilijk zijn, zoveel rooien zijn er nou niet. Nyah ******** herken ik wel, van hem heb ik zat foto's gezien, maar van Alicia of Dusjcrib of Gothic of Luckyleo... naah. *haalt schouders op* Ik zou het niet weten. Herken mij, mensen!
Als iedereen gewoon ******** herkent komt het ook wel goed.
Ghehe, zodra hij dan op het station verschijnt vliegen er 3 vrouwen op hem af...
Oud 10-12-2002, 11:26
Verwijderd
Ik ga wel rondjes lopen om het meetingpoint ofzo

Of ik verstop me en bekijk hoe al die arme forummertjes naar een bekend gezicht zoeken :-P
Oud 10-12-2002, 12:04
DEChengst
DEChengst is offline
Citaat:
Alicia Silverstone schreef:
Ghehe, zodra hij dan op het station verschijnt vliegen er 3 vrouwen op hem af...
Wat een luxe. Waarom heb ik dat nou nooit
Oud 10-12-2002, 12:14
Verwijderd
Citaat:
Desecrator schreef:
Wat een luxe. Waarom heb ik dat nou nooit
Kom ook naar de meeting?
Oud 10-12-2002, 13:25
Verwijderd
Citaat:
******** schreef:
Ik ga wel rondjes lopen om het meetingpoint ofzo

Of ik verstop me en bekijk hoe al die arme forummertjes naar een bekend gezicht zoeken :-P
Gemenerihik!! >_<

Wat is het meeting point ding dan? En hoe laat wordt het nou precies?
Oud 10-12-2002, 13:35
Verwijderd
Citaat:
Morgan schreef:
Gemenerihik!! >_<

Citaat:
Wat is het meeting point ding dan? En hoe laat wordt het nou precies?
Er staat een blauw vlaggetje oid midden in de stationshal. De meeting zal denk ik om 14:00 zijn?

Het is trouwens handig als je het nummer van andere forummers (bijv. Alicia) hebt voor het geval dat je eraan voorbij loopt, de trein vertraging heeft, etc. Anders sta je daar dalijk om half 3, terwijl de rest al weg is

Suc6
Oud 10-12-2002, 13:35
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
******** schreef:
dat had ik ook geprobeerd weet je nog, niet gelukt

Morgan herken ik wel, ******** en luckyleo ook, Dusjcrib en Alicia misschien...

Ik kom waarschijnlijk met Pim (unex)... Ik vind bij meetings het juist altijd leuk om te wachten en rond te zoeken of je mensen herkent enzo ... ik weet nog niet of ik vroeger of iets later ben dus ik (we) zien het wel...

Als je bij het perron de trap naar boven neemt kom je in een hal, in het midden is een open ruimte met een vlaggetje, tegenover zo'n groot blauw bord met verschuivende tijden... kan niet missen, het is vlak bij de burger king... (tussen burger king en stationsrestauratie in)
Oud 10-12-2002, 13:41
Verwijderd
Citaat:
Gothic schreef:
dat had ik ook geprobeerd weet je nog, niet gelukt
Ja, ik zag je samen met Snow White lopen zonder dat jullie dit doorhadden

Alicia ziet mij op meetings trouwens altijd sneller dan ik haar wraak is zoet *kent Utrecht Centraal inmiddels vrij goed*
Oud 10-12-2002, 13:49
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
******** schreef:
Ja, ik zag je samen met Snow White lopen zonder dat jullie dit doorhadden

Alicia ziet mij op meetings trouwens altijd sneller dan ik haar wraak is zoet *kent Utrecht Centraal inmiddels vrij goed*
het is gemeen als iemand nog veel vroeger komt dan verwacht ... Maar ja, ik zie meestal mensen sneller dan ze mij zien... (jij hebt vast Pims nummer wel hè )

Offtopic: ik heb je gemaild op je msn adres
Oud 10-12-2002, 14:03
luckyleo
luckyleo is offline
Citaat:
Morgan schreef:
als je een beetje goed naar foto's in fototopics kijkt, zou je mij ook wel moeten herkennen hoor !
Oud 10-12-2002, 14:04
DEChengst
DEChengst is offline
Citaat:
******** schreef:
Kom ook naar de meeting?
Nee dank je. Ik voel er weinig voor om me de hele middag niet op mijn gemak te voelen. Bovendien met in een groep sla ik toch helemaal dicht en is er aan mij dus geen lol te beleven.
Oud 10-12-2002, 14:10
Verwijderd
Ik kom trouwens waarschijnlijk alleen of spreek met iemand nog van tevoren af op het station (Alicia? ). Voor de rest zien jullie mij als ik jullie gezien heb
Oud 10-12-2002, 14:58
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
******** schreef:
Ik kom trouwens waarschijnlijk alleen of spreek met iemand nog van tevoren af op het station (Alicia? ). Voor de rest zien jullie mij als ik jullie gezien heb
Offtopic: je hebt het vast wel zien staan, hoop ik, krijg ik mail terug, of ben ik te ongeduldig
Oud 10-12-2002, 15:20
Verwijderd
Citaat:
Gothic schreef:
Offtopic: je hebt het vast wel zien staan, hoop ik, krijg ik mail terug, of ben ik te ongeduldig
Doe niet zo nieuwsgierig Je krijgt binnenkort wel antwoord *zucht*
Oud 10-12-2002, 15:21
Verwijderd
Ik heb iig het nummer van Unex, maar als het goed is kom ik samen met luckyleo aan dus dat moet goedkomen.. En idd, ******** herken ik iig wel

Neuh, ik ben wel een meloenkop.. Ik wil nog steeds foto's posten zodat mensen me beter herkennen, alleen nu heb ik de foto's bij mn paps laten liggen! Ik heb hier nog wat oude met ander haar, maar das ms juist verwarrend.. Nou ja, ik kijk wel even wak doe!
Oud 10-12-2002, 16:38
Verwijderd
Citaat:
******** schreef:

Er staat een blauw vlaggetje oid midden in de stationshal. De meeting zal denk ik om 14:00 zijn?

Het is trouwens handig als je het nummer van andere forummers (bijv. Alicia) hebt voor het geval dat je eraan voorbij loopt, de trein vertraging heeft, etc. Anders sta je daar dalijk om half 3, terwijl de rest al weg is

Suc6
Blauw vlaggetje. In die teringgrote stationshal. En dat moet vindbaar zijn?

Doen we niet gewoon iets van 'onder de borden-waarop-de-treintijden-staan-in-de-grote-hal-van-het-station-in-Utrecht verzamelen'? Die kan ik tenminste vinden ^_^;;
Oud 10-12-2002, 17:38
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Morgan schreef:
Blauw vlaggetje. In die teringgrote stationshal. En dat moet vindbaar zijn?

Doen we niet gewoon iets van 'onder de borden-waarop-de-treintijden-staan-in-de-grote-hal-van-het-station-in-Utrecht verzamelen'? Die kan ik tenminste vinden ^_^;;
daar is ook het vlaggetje
Oud 10-12-2002, 18:56
Verwijderd
Citaat:
Gothic schreef:
daar is ook het vlaggetje
Ah, maar hoeveel van die vlaggetjes zijn er?
Oud 10-12-2002, 19:30
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Morgan schreef:
1... het is gewoon een plastic blauw vlaggetje op een stok. Vraag naar 'trefpunt/meetingpoint' en iedereen wijst je erheen...
Oud 10-12-2002, 20:57
Verwijderd
Citaat:
Morgan schreef:
Joh, je vind het wel.. we gaan niet weg zonder jou dusss En zorg gewoon dat je iemands telefoonnummer hebt voor het geval je het toch niet vind, dan bel je gewoon, leg je uit waar je staat, en komt iemand naar jou toe!
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten