|
|
Bekijk resultaten poll: Wanneer en waar zou jij naar de meeting kunnen komen? kruis meerdere antwoorden aan | |||
24 november |
![]() ![]() ![]() ![]() |
9 | 25.00% |
1 december |
7 | 19.44% |
8 december |
10 | 27.78% |
15 december |
21 | 58.33% |
andere datum, namelijk: (vul in je bericht in) |
5 | 13.89% |
Rotterdam |
14 | 38.89% |
Utrecht |
16 | 44.44% |
Amsterdam |
10 | 27.78% |
andere plaats, namelijk: (vul in je bericht in) |
10 | 27.78% |
Meerdere antwoorden per stemmer mogelijk. Aantal stemmers: 36. Je mag niet stemmen in deze poll |
![]() |
|
Topictools | Zoek in deze topic |
Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Nou ja, in dat geval zou ik dus wel in de trein via Den Helder zitten en kunnen we samen dwalen.. Maar euh, zou ik je dan in de trein zien ofzo, dat is toch erg vaag? |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Nee geintje, aangezien de trein daar altijd een korte stop van 5 min. maakt, kunnen we het best op een punt daar afspreken op dat spoor. Aangezien ik morgen weer in die trein zit zal ik wel even een herkenningspunt zoeken (als je het goed vind). |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
uh, da'k misschien toch nie kom
![]() grote kans iig...*zet em f op 'misschien'* dit weekend zou een vriendin kome logeren, maar ze kon dit weekend niet...dus hebbe we et verschoven naar volgend weekend ![]() En, wel, ik vind het zo lullig om het wéér af te zeggen. (heeft wel eerder afspraken afgezegd met haar namelijk.) :/ :\
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() kan ze dan nie gewoon mee ofzo? |
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Als ze van zondag op maandag bij je slaapt kan je zondag ook naar die meeting, misschien alleen een beetje eerder naar huis. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Er is nog niet eens een definitieve tijd vastgesteld (ben uitgegaan van 14:00, wat wordt het nu mensen?) en ook geen plaats waar we elkaar ontmoeten.. wordt ms es tijd ![]() maar cool dat je komt! ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ghehe, zodra hij dan op het station verschijnt vliegen er 3 vrouwen op hem af... ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Citaat:
Het is trouwens handig als je het nummer van andere forummers (bijv. Alicia) hebt voor het geval dat je eraan voorbij loopt, de trein vertraging heeft, etc. Anders sta je daar dalijk om half 3, terwijl de rest al weg is ![]() Suc6 ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Morgan herken ik wel, ******** en luckyleo ook, Dusjcrib en Alicia misschien... Ik kom waarschijnlijk met Pim (unex)... Ik vind bij meetings het juist altijd leuk om te wachten en rond te zoeken of je mensen herkent enzo ![]() Als je bij het perron de trap naar boven neemt kom je in een hal, in het midden is een open ruimte met een vlaggetje, tegenover zo'n groot blauw bord met verschuivende tijden... kan niet missen, het is vlak bij de burger king... (tussen burger king en stationsrestauratie in)
||
Citaat:
![]() ![]() Offtopic: ik heb je gemaild op je msn adres
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Ik heb iig het nummer van Unex, maar als het goed is kom ik samen met luckyleo aan dus dat moet goedkomen.. En idd, ******** herken ik iig wel
![]() ![]() ![]() Neuh, ik ben wel een meloenkop.. Ik wil nog steeds foto's posten zodat mensen me beter herkennen, alleen nu heb ik de foto's bij mn paps laten liggen! Ik heb hier nog wat oude met ander haar, maar das ms juist verwarrend.. Nou ja, ik kijk wel even wak doe! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Doen we niet gewoon iets van 'onder de borden-waarop-de-treintijden-staan-in-de-grote-hal-van-het-station-in-Utrecht verzamelen'? Die kan ik tenminste vinden ^_^;; |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Wat zou je willen veranderen aan de forummer boven je? Numero zoveel. Swlabr | 301 | 15-07-2007 01:16 | |
Drugs & Alcohol |
Meeting 21 juli Tilburg Mephisto | 199 | 24-07-2006 23:42 | |
Verhalen & Gedichten |
[Meeting!!] Nieuwe meeting in de nazomer! Deel 2 WolterB | 500 | 20-10-2005 18:26 | |
De Kantine |
meeting.... Secreet | 29 | 10-08-2003 22:02 | |
Lifestyle |
De Nieuwe Meeting dreadlocks | 479 | 16-04-2003 13:27 | |
Liefde & Relatie |
Nieuwe meeting? Verwijderd | 244 | 05-02-2003 17:07 |