Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|
Mensjes die komen (updated):
*Paranoide (Masj) en Sooz (Marijke) *Manon (boardbabe ) *Black Rainbow (Bram) *Adrenaline (Marge) *MadAthlete (Hidde) *Pharmacon (Wilbert/Pannekoek) *STP (Martin) *ssjpan (Jolanda) *Hukkie (Marije) (onder voorbehoud) *Pherwilyaiel (Esther) *Ieme *the exploding boy (Olga) *Mennuz (Skanky ass Men-ho, Menno) *GunsNRoses (Mirjam) (Ik moet van Esther.. ) *jozzz (Jos) *A New Noise (*even vergeten*) *]{ing (onder voorbehoud) *Rebirth Of Cool (ron) *~(S-|-)2v!lL~ (Steve) *Muizzz (Iris)
||
Citaat:
![]() koffie, slaapzakken, en alcohol, dat is wat we nodig hebben. anders vries je echt dood, met alcohol ook, maar dan voel je het niet zo. |
![]() |
||
Citaat:
![]() [en neeej net nieuwe dates neem ik NIET mee naar internet meetingen ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() En wat dat tweede betreft: ![]() ![]()
||
Citaat:
Weetje weetje weetje . . . nog 9 dagen *stuiter*
||
Citaat:
ennem: Mensjes die komen (updated): *Paranoide (Masj) en Sooz (Marijke) *Manon (boardbabe/firefly) later dan 13.oo-hopelijk 2 uur ('snachts) *Black Rainbow (Bram) *Adrenaline (Marge) *MadAthlete (Hidde) *Pharmacon (Wilbert/Pannekoek) *STP (Martin) *ssjpan (Jolanda) *Hukkie (Marije) (onder voorbehoud) *Pherwilyaiel (Esther) *Ieme *Mennuz (Skanky ass Men-ho, Menno) *GunsNRoses (Mirjam) (Ik moet van Esther.. ) *jozzz (Jos) *A New Noise (*even vergeten*) *]{ing (onder voorbehoud) *Rebirth Of Cool (ron) *~(S-|-)2v!lL~ (Steve) *Muizzz (Iris)
||
![]() |
Citaat:
helaas, volgende keer beter! ik heb mezelf al geschrapt uit de lijst hierboven.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Pff, wat wou ik verder ook al weer zeggen.. Ja, ik snap nog steeds niet wie er nou wel/niet de hele nacht blijft. Is de zwolle-crew (marije, ieme, jos, enz ![]() Ohja, en de volgende keer blijft niet alleen pannekoek de hele nacht maar Manon en Marijke (en Hidde! En Menno!) ook, want dat wil, nee, eis ik. :/ |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Kunnen we ook gelijk een voorraad buttplugs en/of vloeibare latex inslaan. ![]() Ohja, ohja, nou ik er over begin - ik vind dat we weer langs die sexshop gaan, want ik wil dat ene setje toch wel heel graag hebben.. En omdat ik dan jarig ben mag ik best beslissen waar we naar toe gaan, dus we gaan er wel heen. ![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd op 11-12-2002 om 19:22. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En de kamer die volgens britt en karen zo lachwekkend was niet te vergeten *grijnst* |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() ik kan toch niet. Ik moet vast heel erg werken. Schrap mij maar, pijnloos aub! *pruil*
||
Citaat:
Je werkt om geld te verdienen . . . zaterdag heb je een feestje . . . met het feestje krijg je hoogstwaarschijnlijk ook geld (aangezien jullie zulke goede ideeën hebben voor cadeau's en een pasfoto nogal karig is) Als je en vrijdag zou werken en zaterdag feestje hebt is dat dus dubbel op . . . oftewel 1x geld verdienen kan uit economisch oogpunt wegvallen. Zaterdag kun je niet meer afzeggen . . . dus hoef je vrijdag niet te werken Zo . . .
||
Citaat:
![]() ![]() En ik ga nu officiëel iedereen heimwee laten krijgen dmv deze foto (afkomstig uit de camera van Mennuz): ![]() als iemand hem wil resizen: graag..!
||
Citaat:
enne.. over die tijd terug.. dat moet ik nog even zien.. ik weet niet hoelaat Mirjam en Jolanda naar huis moeten, maar als ikzeur, en slijm, en aardig toe tegen mijn paps kan ik misschien de laatste bus terugpakken...
Laatst gewijzigd op 13-12-2002 om 19:06. |
![]() |
|
't schijnt dat ik ook kom.
jij? wie de hack ben jij dan? ja, ik kom hier nooit, maar paranoide deelde het me mee. oh. en wie denk je wel niet dat je bent? david. aangenaam. en 's avonds ga ik heerschen bij manowar. stoer, krijg ik een biertje van je? tuurlijk jongen, jij wel. gaaf, ik kan haast niet meer wachten. nee echt, ik ook niet nee. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Dude wij waren de para Schiz ![]()
|
een meeting komt minder voor..
biosje komt wel vaker.. maar gelijk hep je, naaistreek eigenlijk, konden ze geen rekening nemen met jou ofsow? bleh.. niet huilen ![]() ![]() anyway, probeer te regelen dat die biosdag op een andere datum kan ofsow... jullie hebben tenslotte vakantie ![]() but still... :-/
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Tweede Wedstrijd Poll: De Uitdaging! Halogeen | 34 | 21-09-2006 21:54 | |
Verhalen & Gedichten |
Oops... foutje Halogeen | 12 | 14-09-2006 09:44 | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |