| Advertentie | |
|
|
|
|
|
|
|
Aahh verlossing ik ben naar de fysiotherapeut gegaan
![]() Hmm die man heeft echt gouden handen heb aan: bruine nette broek donkerbruin hemdje donkerbruine laarsjes bruine gevlochten riem moet nog ff een blousje ofzo aan doen.. luchtje: tommy girl geen make-up zilveren sieraden
|
|
|
Verwijderd
|
- Bultjes, jeukende bultjes
- Rode wollen DKNY Trui voor extra jeukend effect - Wit EA underwear t-shirt eronder - Witte Hugo Boxers - Donkerblauwe D&G spijkerbroek - Kapsel: Pleeborstel Dankjewel Sinterklaas voor de voedselallergie , ik zet nooit meer mijn schoen te vroeg .
|
|
|
|
|
- witte nepallstars (Zeeman)
- witte superwarme geweldige tennissokken (Alfi) - beige ribbroek (Shoeby) - blauw ondergoed (Jola) - wit spaghettihemdje (Hema) - blauw vestje met witte streep op de mouwen (Waterlooplein) - vanmorgen/-middag witte haarband, nu zwarte muts
|
|
|
|
Bruine lichtuitlopende broek DKNY
Lichtblauwe longsleeve DKNY Witte longsleeve polo RL Blauw/roze/groen geruite sokken Burlington Roze ondergoed H&M Witte golfschoenen Adidas Horloge DKNY Ying/yang oorknopjes Gouden kettinkje Warme trui, regenbroek en muts in aanslag, want ik ga zo (sinds tijden) weer eens golfen met m'n papa
|
|
|
|
|
|
Ghah kep net een nieuwe gymbroek gekocht.. maar ff aangetrokken om te kijken hoe het zit.. dus ik draag nu:
1x zwarte oude afgeragde Nike Air Max met zowat alleen maar raampjes ![]() 1x zwarte sportsokken 1x ontzettend foute spierwitte superwijde doorzichtige Nike sportbroek.. zo'n ganster hiphop geval 1x zwart RTC sport shirt in een woord: Een plaatje .. Een verschrikkelijk plaatje, dat wel
|
|
|
Verwijderd
|
uhm ff kijken:
een zwarte skatebroek van overzeas die alle jongens bij onz op school hebben kwam ik achter toen ik um had...whaha en ik dus en een wit tshirt met lange mouwen met daarop een donkerblauw tshirt met print: ikke in holland met heeel gaav poppetje
|
| Advertentie |
|
|
![]() |
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| Psychologie |
Het Grote Lucht-Je-Hart Topic #98 Miracle | 496 | 05-06-2007 15:16 | |
| Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Boekbespreking "La vie à reculons" designerfox | 5 | 18-04-2007 14:57 | |
| Verhalen & Gedichten |
De laatste keer.. PooW | 83 | 02-12-2005 15:36 | |
| Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Hoe gaat het er nu werkelijk aan toe op een zwarte school? Jabotinsky | 84 | 02-11-2004 02:12 | |
| Verhalen & Gedichten |
[verhaal] Gevangen Zielen, samenvatting van het verleden... (??) Lindatje | 2 | 17-10-2002 15:40 | |
| Drugs & Alcohol |
Legalisering Drugs. Isa | 28 | 31-12-2001 12:13 | |