|
|
Bekijk resultaten poll: Wanneer zou jij naar de meeting kunnen komen? (kruis meerdere antwoorden aan) | |||
zaterdag 28 december |
![]() ![]() ![]() ![]() |
6 | 18.18% |
zondag 29 december |
6 | 18.18% |
zaterdag 4 januari |
10 | 30.30% |
zondag 5 januari |
13 | 39.39% |
zondag 12 januari |
13 | 39.39% |
zondag 19 januari |
16 | 48.48% |
zondag 26 januari |
24 | 72.73% |
Meerdere antwoorden per stemmer mogelijk. Aantal stemmers: 33. Je mag niet stemmen in deze poll |
![]() |
|
Topictools | Zoek in deze topic |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() Ik volg het niet ![]() ![]() ![]() Maarja, ben vermoeid. Ik zit hier al vanaf 8 uur 's ochtends ![]() Gaap...wat was de vakantie toch lekker. Afijn, nog 1 dagje, dan heb ik weer weekend ![]() Mja, nog even actief doen, zo ga ik naar huis... |
![]() |
|
![]() |
hehe, d8 al (ow, dit mag niet) ik dACHT al dat je het nie begreep, maar ikke werd dus geraadpleegd of Dieka nou een beetje geschikt was of niet
![]() kwestie van heeeeeel rustig lezen en alles op je in laten werken ![]() |
![]() |
|
ikje is hier net nieuw hoor
![]() maar wat grappig! wat zijn jullie gezellig ![]() meeting enzow.... ik ga nie mee hoor, kga eerst eff integreren ofzow.... kijken hoe t me bevalt hiero ![]() maar kwilde eff zeggen wat leuk dat jullie elkaar ontmoeten gaan enzo! grappig knuffels......
|
Mensen (en Nienke),
Ik begin toch wat twijfels te krijgen over zaterdag. Het is allemaal zo kort dag, er hebben veel mensen afgezegd en de statistieken laten zien dat op een later tijdstip er veel meer leuke mensen kunnen komen. Is het geen goed idee om het een andere keer te doen? Zeg ergens in februari ofzo..
|
Verwijderd
|
Dankjewel dat ik niet onder de mensen val
![]() ![]() Jah, ik vind alles best, Cees, Kim, Maart en ik gaan nu sowieso wel naar Dieka (hoewel het wel erg leuk is als de rest ook meegaat)... maar als er een andere meeting komt en jullie komen niet deze kant op, dan zie je mij niet. Geen geld om weer naar Utrecht te komen ![]() Maar 't huis staat altijd open, als er een andere keer meer mensen kunnen en jullie willen alsnog langskomen, dan kan dat altijd. En Ik, als ik jou bedoel schrijf ik het wel met een hoofdletter ![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Andere datum, andere datum, andere datum, andere datuuum! Jaah!
![]() ![]() En ook het liefst wat centraler ![]() Dan mag Morgan om geld te besparen komen lopen ![]() (En het liefst doordeweek, dan is het voor de OV'ers helemaal gratis ![]() Nouja het hoeft niet, maar het is iig zoals ik het het liefst zou willen zien... |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ja idd *knikt naar Roelof* Het kost je toch niks, behalve tijd... nou ja, en geld om uit te gaan, maar dat heb je sowieso wel op zaterdag (als je dan uitgaat tenminste
![]() ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
[Meeting!!] Nieuwe meeting in de nazomer! Verwijderd | 500 | 07-09-2005 17:47 | |
Muziek |
Muddy Metal Meeting (MET BIER) Verwijderd | 74 | 04-07-2005 10:20 | |
De Kantine |
Al eens op een DK meeting geweest forumfreakie | 71 | 10-01-2005 19:55 | |
De Kantine |
meeting.... Secreet | 29 | 10-08-2003 22:02 | |
Lifestyle |
"DNM" (De Nieuwe Meeting) Ieme | 442 | 20-03-2003 18:16 | |
Verhalen & Gedichten |
10/11 Rotterdam meeting klootzak2001 | 8 | 20-10-2002 17:38 |