Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Voorhoofdsholteontsteking kan je krijgen na een flinke verkoudheid, en dat is als je voorhoofds holte, die zeg maar aan je neus geschakelt zit helemaal verstopt zit..met je raad het nooit: Slijm en snot. En dan krijg je steken achter je ogen en in je voorhoofd je raakt helemaal uitgeput,je bent er gewoon goed ziek van als je het hebt ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Damn! Komt Maartje ook al niet?
![]() Ik weet niet of ik er dan nog wel trek in heb...niet dat ik mijn bezoek van individuele personen laat afhangen, maar als zoveel mensen afzeggen is het misschien een beter plan om het even te verschuiven, omdat deze mensen allemaal wel willen maar gewoon door omstandigheden niet kunnen komen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
naar welk adres? |
![]() |
|
hmmm ik ga er vanuit dat het niet mee doorgaat mocht er toch nog iets zijn dan belt men mij maar (ik krijg eztah niet te pakken).... waarschijnlijk benk iig vanaaf in de vrank
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar goed, 'tis niet like alsof dit de laatste meeting is ofzo ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() maar gelukkig heb ik nog een hele leuke middag gehad met cookie en met rodina die wat later kwam ![]() |
![]() |
|
was inderdaad een beetje èrge minimeeting
was verder heel leuk en gezellig enzo/ofzo ![]() openbaar vervoer was zeker heeeeeel kut, heb nog wel een uur op mijn trein gewacht... en ik kon niet bellen want mijn beltegoed ws op!!! was ik nou maar wel naar de singel gegaan, dacht ik de hele tijd, maarjaa
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Ik ben niet gekomen, voelde me nog niet goed genoeg, maar wat koel dat het zo leuk was ![]() Eigenlijk moeten we weer een nieuwe meeting plannen.. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() idd, eik moeten we een nieuwe meeting plannen ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |