Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-02-2003, 12:14
Shibby
Shibby is offline
Ik vind die stuart magilla zielig!
Oud 12-02-2003, 15:58
Iduna
Iduna is offline
Citaat:
Shibby schreef:
Ik vind die stuart magilla zielig!
ik ook..
maar Delia nu ook.

Citaat:
Talon schreef:
die magella lijkt me ook niet echt een prettig leven te hebben..
heeft hij nu 2 geslachtsdelen ofzo?
hoezo de ultieme zelfbevrediging?
Haha, natuurlijk niet

Anyway, wel leuke aflevering.
Amy was weer wisselvallig, maar ja das leuk.
Ow trouwens, dr Abbot (Abott, Abbott? ) die deed wel aardig, hij gaf eindelijk toe dat hij gewoon stikjaloers is. Oja en Edna is .
Oud 12-02-2003, 16:07
Talon
Talon is offline
Citaat:
*Juliah* schreef:
ik ook..
maar Delia nu ook.

Haha, natuurlijk niet

Anyway, wel leuke aflevering.
Amy was weer wisselvallig, maar ja das leuk.
Ow trouwens, dr Abbot (Abott, Abbott? ) die deed wel aardig, hij gaf eindelijk toe dat hij gewoon stikjaloers is. Oja en Edna is .
hm ja.. abott, abbott, abbott.. uh.. -> pa van amy
ik vond hem eigenlijk wel zielig met dat verhaaltje over dat hij is afgehaakt door brown..
Oud 12-02-2003, 16:48
G.T.C.
G.T.C. is offline
Citaat:
Talon schreef:
hm ja.. abott, abbott, abbott.. uh.. -> pa van amy
ik vond hem eigenlijk wel zielig met dat verhaaltje over dat hij is afgehaakt door brown..
ik leef op eens veel meer mee met Abott. Ik hoop trouwens wel dat Ephram zijn vader nog gaat opereren.
Anders klopt mijn theorie niet meer
Oud 12-02-2003, 17:06
mille linie
mille linie is offline
Citaat:
G.T.C. schreef:
ik leef op eens veel meer mee met Abott. Ik hoop trouwens wel dat Ephram zijn vader nog gaat opereren.
uuuuuuuuuuuh bij de weg die vader van ephram heet Andy dacht ik tog.......... he
Oud 12-02-2003, 18:09
kaleidoscope
kaleidoscope is offline
Citaat:
G.T.C. schreef:
Ik dacht : Ephram moet zijn vader opereren...Heb ik iets gemist
Ik denk dat hij het uiteindelijk wel doet als hij zich over die angst heen heeft heen gezet.

En magilla, zo zielig
Toen ze samen aan het dansen waren, delia en magilla, dat was zooo lief
Oud 12-02-2003, 18:13
martijn1985
martijn1985 is offline
"Private, in your office. Now!"

oma is (hoe heet ze ook weer?)

en Delia was idd wel zielig, heeft ze een keer een vriend..moettie weg....
Oud 12-02-2003, 18:16
G.T.C.
G.T.C. is offline
Citaat:
uuuuuuuuuuuh bij de weg die vader van ephram heet Andy dacht ik tog.......... he
ohjaaaa, dat was het....ik vergeet het steeds Okay, ik ga het proberen te onthouden
Citaat:
Ik dacht : Ephram moet zijn vader opereren...Heb ik iets gemist
hahaha, neehh.....er moest dus staan; Dat Andy gaat opereren

Laatst gewijzigd op 12-02-2003 om 18:19.
Oud 12-02-2003, 18:18
Iduna
Iduna is offline
Citaat:
martijn1985 schreef:
"Private, in your office. Now!"

oma is (hoe heet ze ook weer?)

en Delia was idd wel zielig, heeft ze een keer een vriend..moettie weg....
Oma Edna toch?
Oud 12-02-2003, 18:25
Talon
Talon is offline
Citaat:
*Juliah* schreef:
Oma Edna toch?
yep
Oud 13-02-2003, 14:47
heavinly
heavinly is offline
Ik wilde deze serie eerst uit principe niet kijken omdat het ipv GG kwam, maar nu heb ik 'm toch gekeken en het is best wel cool eigenlijk
Oud 13-02-2003, 16:39
MissGreeny
MissGreeny is offline
Yeaaaaaaaaaaaa Everwood rules!!! Ik vind het zelfs leuker dan GG...Maarja das mijn mening

Volgens mij krijgen Aprham en Amy echt wel wat!
Oud 13-02-2003, 16:40
MissGreeny
MissGreeny is offline
Dit is trouwens die vader(ben zijn naam kwijt) zonder baard:

Veel beter hè!

Ephram and Amy:

Laatst gewijzigd op 13-02-2003 om 16:46.
Oud 13-02-2003, 17:07
G.T.C.
G.T.C. is offline
JAJA.........zo te zien aan die foto's gaat mijn theorie kloppen!!!!!!

Naja, in ieder geval worden Ephram en Amy wel behoorlijk close
Oud 13-02-2003, 17:35
MissGreeny
MissGreeny is offline
Ja ze zoenen zelfs zo te zien...
Ahh ik wilde dat het al dinsdag was grrr...
In Amerkia lopen ze altijd voor grrr
Oud 13-02-2003, 20:37
The Senna Fan
The Senna Fan is offline
Citaat:
G.T.C. schreef:
JAJA.........zo te zien aan die foto's gaat mijn theorie kloppen!!!!!!

Naja, in ieder geval worden Ephram en Amy wel behoorlijk close
Idd!
Maar hoe zit het dan met die Colin?
Dan wordt die hele stad natuurlijk weer boos omdat Amy Colin aan het vergeten is ofzo iets...

Krijgen ze weer ruzie...

Wat denken jullie?
Oud 14-02-2003, 07:49
stout!
stout! is offline
Ik heb het al 2 weken niet gezien...wat is er nou precies met die Magilla aan de hand?
Oud 14-02-2003, 09:36
Talon
Talon is offline
Citaat:
stout! schreef:
Ik heb het al 2 weken niet gezien...wat is er nou precies met die Magilla aan de hand?
magilla is hermafrodiet en krijgt nu een kind van delia en haar vader
Oud 14-02-2003, 12:38
MissGreeny
MissGreeny is offline
Citaat:
The Senna Fan schreef:
Idd!
Maar hoe zit het dan met die Colin?
Dan wordt die hele stad natuurlijk weer boos omdat Amy Colin aan het vergeten is ofzo iets...

Krijgen ze weer ruzie...

Wat denken jullie?
Ja, vast wel. En dan gaan Ephram en Amy tijdje uit elkaar..elkaar negeren ofzo..terwijl ze wel gevoelens voor elkaar hebben
Oud 14-02-2003, 14:04
stout!
stout! is offline
Citaat:
Talon schreef:
magilla is hermafrodiet en krijgt nu een kind van delia en haar vader
nee ff serieus, hij is dus hermafrodiet? En hij gaat geopereerd worden?
Oud 14-02-2003, 14:09
martijn1985
martijn1985 is offline
Citaat:
stout! schreef:
nee ff serieus, hij is dus hermafrodiet? En hij gaat geopereerd worden?
Das niet gezegd.

Magilla heeft idd beide geslachten, maar omdat hij (zij/het??) meer mannelijk was dan vrouwelijk raadden de dokters het aan de ouders aan om Magilla als jongen op te voeden.

Pa Brown heeft aangeboden om Magilla en zijn ouders te helpen, maar zij willen dat niet. Magilla is ondertussen naar een jongensschool gestuurd. Dit had - volgens de ouders - niets te maken met zijn vriendschap met Delia.
Oud 14-02-2003, 17:11
G.T.C.
G.T.C. is offline
wat duurt het toch lang hè voordat het weer dinsdag is
Oud 14-02-2003, 18:26
MissGreeny
MissGreeny is offline
Citaat:
martijn1985 schreef:
Das niet gezegd.

Magilla heeft idd beide geslachten, maar omdat hij (zij/het??) meer mannelijk was dan vrouwelijk raadden de dokters het aan de ouders aan om Magilla als jongen op te voeden.

Pa Brown heeft aangeboden om Magilla en zijn ouders te helpen, maar zij willen dat niet. Magilla is ondertussen naar een jongensschool gestuurd. Dit had - volgens de ouders - niets te maken met zijn vriendschap met Delia.
Yep! Ik vind het echt zielig voor Delia. Ik hoop maar dat die ouders zich bedenken.
---

Ja duurt echt wel lang voordat het dinsdag is....
Misschien ga ik maar eens filmpjes downloaden van Everwood..
Oud 14-02-2003, 19:13
The Senna Fan
The Senna Fan is offline
Hoe kan iemand beide geslachten hebben?
Hoe zit dat exact?
Oud 14-02-2003, 19:41
muziekvlinder
muziekvlinder is offline
Citaat:
The Senna Fan schreef:
Hoe kan iemand beide geslachten hebben?
Hoe zit dat exact?
Kijk, ik heb dit net in psychologie geleerd
een hermafrodiet is een kind die met beide geslachten is geboren (het ziet er ontzettend goor uit, geloof me). De ouders moeten dus voor het kind kiezen of het een jongen of een meisje wordt. het is wel zeker dat het kind later, vanaf het puberen, psychologische identiteids problemen krijgt, ze voelen zich mannelijk EN vrouwelijk, en dat kan dus problemen veroorzaken, psychologisch voor dat kind.

Deze ouders hebben dus gekozen voor het kind om een jongetje te worden, maar omdat het kindje vrouwelijk en mannelijk is geboren voelt hij zich allebei.
Oud 14-02-2003, 20:25
scala
scala is offline
Citaat:
heavinly schreef:
Ik wilde deze serie eerst uit principe niet kijken omdat het ipv GG kwam, maar nu heb ik 'm toch gekeken en het is best wel cool eigenlijk
ik had precies hetzelfde tis echt leuk en die ephram is erg aangenaam om naar te kijken
Oud 14-02-2003, 20:25
Mara
Mara is offline
Ja, ik had volgens mij gelezen dat een kind een hermafrodiet kan worden als er iets misgaat bij de zwangerschap. Aangezien een baby eerst beide hormonen (testosteron en oestrogeen) krijg toegevoerd en dit bij zo'n baby doorgaat tot de geboorte, krijgt het beide geslachten. Normaal wordt de toevoer van 1 hormoon tijdens de zwangerschap 'afgesneden' zeg maar.

Tenminste, dit was wat ik gelezen had. (Beetje vaag beschreven, ik weet het)
En idd, wat muziekvlinder al zei, het ziet er niet echt fijn uit.
Oud 14-02-2003, 21:44
G.T.C.
G.T.C. is offline
Citaat:
MeelFriek schreef:
Ja, ik had volgens mij gelezen dat een kind een hermafrodiet kan worden als er iets misgaat bij de zwangerschap. Aangezien een baby eerst beide hormonen (testosteron en oestrogeen) krijg toegevoerd en dit bij zo'n baby doorgaat tot de geboorte, krijgt het beide geslachten. Normaal wordt de toevoer van 1 hormoon tijdens de zwangerschap 'afgesneden' zeg maar.

Tenminste, dit was wat ik gelezen had. (Beetje vaag beschreven, ik weet het)
En idd, wat muziekvlinder al zei, het ziet er niet echt fijn uit.
mensen in het algemeen hebben vrouwelijke hormonen en mannelijke hormonen.
De verdeling van dit, bepaalt of je een jongen of je een meisje bent.
Haar groei bij meisjes, (en dan doel ik op schaamhaar, beenhaar enz) word veroorzaakt door de mannelijke hormonen.

Maar ik weet niet hoe dat bij een hermafrodiet zit. Dat zal ongetwijfeld ook met de verhoudingen van mannelijk en vrouwelijk hormoon te maken hebben, maar waar het door veroorzaakt word weet ik niet
Oud 14-02-2003, 21:47
G.T.C.
G.T.C. is offline
Zowww......net op net5 de reclame gezien van Everwood van aastaande dinsdag.
Dat gaat ook weer een super aflevering worden. HEt lijkt erop dat er geopereerd gaat worden. Bovendien gaan de broer van Amy en Ephram samen in een auto naar het ziekenhuis, wat volgens mij ook echt helemaal fout ging.
En Amy waardderd eindelijk de vriendschap van ephram.

Dat is een beetje wat ik er uit kon opmaken. Het zag er in ieder geval veel belovend uit!!!
Oud 15-02-2003, 17:48
Talon
Talon is offline
Citaat:
scala schreef:
en die ephram is erg aangenaam om naar te kijken

die jongen heeft echt altijd een droevig gezicht, alsof die elke moment kan beginnen te huilen!
is dat aangenaam?
Oud 15-02-2003, 18:02
scala
scala is offline
Citaat:
Talon schreef:

die jongen heeft echt altijd een droevig gezicht, alsof die elke moment kan beginnen te huilen!
is dat aangenaam?
tjah ik weet niet tis niet perse droevig vind ik, want als ie lacht is ie ook leuk gewoon een mooie blik in z'n ogen lief ofzo..maar dat komt ook door de rol die hij speelt..foto
Oud 15-02-2003, 18:19
Talon
Talon is offline
Citaat:
scala schreef:
tjah ik weet niet tis niet perse droevig vind ik, want als ie lacht is ie ook leuk gewoon een mooie blik in z'n ogen lief ofzo..maar dat komt ook door de rol die hij speelt..foto
op die foto vind ik hem ook zielig kijken hoor
Oud 15-02-2003, 19:02
scala
scala is offline
nu overdrijf je hoor
foto&foto daar staat ie toch niet verdrietig uit? mjah veel overtuigender foto's kan ik niet vinden, dus hier moet je 't mee doen
Oud 15-02-2003, 19:09
Talon
Talon is offline
Citaat:
scala schreef:
nu overdrijf je hoor
foto&foto daar staat ie toch niet verdrietig uit? mjah veel overtuigender foto's kan ik niet vinden, dus hier moet je 't mee doen
hm, op die 2 ook..
hij lacht wel, maar hij lijkt niet blij..
hij kijkt ook altijd alsof hij dagen niet geslapen heeft..
kweenie, ik vind het echt iets raars daar rond zijn ogen
Oud 15-02-2003, 19:15
scala
scala is offline
Citaat:
Talon schreef:
hm, op die 2 ook..
hij lacht wel, maar hij lijkt niet blij..
hij kijkt ook altijd alsof hij dagen niet geslapen heeft..
kweenie, ik vind het echt iets raars daar rond zijn ogen
argh in de serie kijkt ie wel es blij! mjah ok ok hij kijkt wel enigszins vermoeid soms toch stoort dat míj niet
Oud 15-02-2003, 19:23
Talon
Talon is offline
Citaat:
scala schreef:
argh in de serie kijkt ie wel es blij! mjah ok ok hij kijkt wel enigszins vermoeid soms toch stoort dat míj niet
hij kijkt ook weleens blij hoor
alleen niet met zijn ogen..
mij stoort het wel.. ik kan hem moeilijk peilen..
zo zegt hij bv iets tegen iemand, en dan weet ik niet of hij nou wil gaan janken of dat ie sja.. normaal kijkt
Oud 15-02-2003, 19:27
scala
scala is offline
Citaat:
Talon schreef:
hij kijkt ook weleens blij hoor
alleen niet met zijn ogen..
mij stoort het wel.. ik kan hem moeilijk peilen..
zo zegt hij bv iets tegen iemand, en dan weet ik niet of hij nou wil gaan janken of dat ie sja.. normaal kijkt
hehe ok dan
maar ik snap op zich wel een beetje wat je bedoelt...maar goed beetje mysterie kan geen kwaad in de hedendaagse voorspelbare tv programma's
Oud 15-02-2003, 19:28
Talon
Talon is offline
Citaat:
scala schreef:
hehe ok dan
maar ik snap op zich wel een beetje wat je bedoelt...maar goed beetje mysterie kan geen kwaad in de hedendaagse voorspelbare tv programma's
dat is waar.. maar het voorspelbare is meestal toch wel weggelegd voor soaps
Oud 15-02-2003, 19:35
scala
scala is offline
Citaat:
Talon schreef:
dat is waar.. maar het voorspelbare is meestal toch wel weggelegd voor soaps
maar tis toch geen soap maar een serie hoewel een serie ook erg voorspelbaar kan zijn *denkt aan 7th heaven e.d.* en de voorspellingen in dit topic zullen ook wel uitkomen naaahja toch is everwood leuk om naar te kijken
Oud 15-02-2003, 19:44
Talon
Talon is offline
Citaat:
scala schreef:
maar tis toch geen soap maar een serie hoewel een serie ook erg voorspelbaar kan zijn *denkt aan 7th heaven e.d.* en de voorspellingen in dit topic zullen ook wel uitkomen naaahja toch is everwood leuk om naar te kijken
het is inderdaad een leuke serie, ik kijk altijd uit naar de dinsdag
alleen vanwege een hele rare reden wil ik eigenlijk niet dat ephram iets met amy krijgt..
dat geeft zo'n blij tintje aan de serie.. en ik houd eerlijk gezegd wel van een beetje drama.. het herkenbare eraan, dat niet alles rozengeur en manenschijn is
Oud 16-02-2003, 11:41
LHCleo
LHCleo is offline
vind Everwood een leuke serie, maar blijf Gilmore Girls leuker vinden, er zit meer humor in en Rory en Lorelai zijn lekker sarcastisch. Ik moet echt in de juiste bui zijn om naar Everwood te kijken. Mijn vriend vind het trouwens echt een 'vrouwenserie'!
Oud 16-02-2003, 11:49
Shibby
Shibby is offline
Ja ik zei toch ook al dat ze zouden zoenen!!! Die foto's zijn van 2 of 3 afleveringen verder
Oud 16-02-2003, 12:04
Iduna
Iduna is offline
Als Andy Colin gaat opereren dinsdag (misschien is hij wel iemand anders aan t opereren?) en Amy en Ephram later in de serie zoenen, dan gaat Amy dus vreemd of heeft het uitgemaakt of dan is Colin dood. Wat denken jullie?
Oud 16-02-2003, 12:06
Talon
Talon is offline
Citaat:
*Juliah* schreef:
Als Andy Colin gaat opereren dinsdag (misschien is hij wel iemand anders aan t opereren?) en Amy en Ephram later in de serie zoenen, dan gaat Amy dus vreemd of heeft het uitgemaakt of dan is Colin dood. Wat denken jullie?
ja wie weet.. troost-seks...
Oud 16-02-2003, 12:33
G.T.C.
G.T.C. is offline
Citaat:
*Juliah* schreef:
ik hou voorlopig nog mijn eigen theorie aan Colin wordt genezen.

Maar ik begin nu wel een beetje te twijfelen, omdat op de reclame Ephram en de broer van Amy samen in de auto heel snel ergens naar toe aan het rijden waren. Ik denk dus dat dat ritje naar het ziekenhuis ging, omdat er iets mis is gegaan bij de operatie. Maar ja......ik kan me nog even niet voorstellen dat de operatie fout zal gaan.

Alhoewel, dat zou het ook wel goed doen natuurlijk. Dan heeft niemand meer in everwood respect voor Andy. Het vertouwen is weg, omdat ie blijkbaar zijn gave kwijt is. Dat zo ook een leuk drama zijn

GEWELDIG zo'n soap/serie!!!!!!! Ik kan echt niet wachten tot het dinsdag is
Oud 16-02-2003, 12:38
Talon
Talon is offline
Citaat:
G.T.C. schreef:
Alhoewel, dat zou het ook wel goed doen natuurlijk. Dan heeft niemand meer in everwood respect voor Andy. Het vertouwen is weg, omdat ie blijkbaar zijn gave kwijt is. Dat zo ook een leuk drama zijn
er zijn vaker operaties mislukt, alleen de meesten lukten..
van de mislukte operaties hoorde gewoon niemand.
alleen zal dat moeilijk gaan in dat dorpje...
Oud 16-02-2003, 12:48
G.T.C.
G.T.C. is offline
Citaat:
Talon schreef:
er zijn vaker operaties mislukt, alleen de meesten lukten..
van de mislukte operaties hoorde gewoon niemand.
alleen zal dat moeilijk gaan in dat dorpje...
ja, daarom........en het gaat ook om iemand van hun eigen mensen
Oud 16-02-2003, 20:38
The Senna Fan
The Senna Fan is offline
Citaat:
G.T.C. schreef:
ja, daarom........en het gaat ook om iemand van hun eigen mensen
Idd, als Andy dat verfucked kan hij het wel schudden in dat stadje...

Trouwens, krijgt hij nog wat met die buurvrouw denken jullie??
Oud 17-02-2003, 15:49
martijn1985
martijn1985 is offline
Citaat:
The Senna Fan schreef:
Idd, als Andy dat verfucked kan hij het wel schudden in dat stadje...

Trouwens, krijgt hij nog wat met die buurvrouw denken jullie??
Uiteindelijk waarschijnlijk wel, maar dat duurt nog even. Dat gaan ze echt niet zo snel al doen. Maar dat zal uiteindelijk wel wat worden.

Wat verwachten we van de band tussen Andy en dr Abbot??
Oud 17-02-2003, 19:01
G.T.C.
G.T.C. is offline
Citaat:
martijn1985 schreef:
Uiteindelijk waarschijnlijk wel, maar dat duurt nog even. Dat gaan ze echt niet zo snel al doen. Maar dat zal uiteindelijk wel wat worden.

Wat verwachten we van de band tussen Andy en dr Abbot??
Als ie die operatie niet verneukt verwacht ik eigenlijk dat die relatie best wel goed komt. Zeker na die laatste aflevering denk ik dat ze allebei meer respect voor elkaar hebben gekregen, maar ook begrip. Volgens mij heeft die emotionele ontlading van Dr Abot aan Andy behoorlijk meegedragen aan de betere band tussen die 2

Ik zie het in ieder geval behoorlijk positief in

Regels voor berichten