Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
Heej mense, kom ik weer aan. K zit dr al heeeel lang over te denken om en lippiercing te nemen,maar mn ouders en me werkgever vinden t nie tof. kijk mn ouders wennen dr wel aan, maar mn baantje willik nie kwijt. nou wil ik dus een ringetje door me lip, is het ook mogelijk daar een heel klein knopje (staafje, labret..whatever) in te doen? zodat het wat minder opvalt? Want een meisje op mn werk heeft een neuspiercing, en als ze daar een normaal knopje indoet mag het ook, dus misschien misschien.................
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() das de oplossing, je doet m in als je uit t huis bent en thuis en op je werk doe je m uit en dan weet je ook na een jaar dragen of je m nog echt wil laten zetten |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
De piercer legt je uit hoe je ontstekingen kan verkomen en hoe je het schoon kan houden, verder verlies je hem nie zo makkelijk, maar al twijfel je kan je het altijd gewoon aan je piercer vragen, die weet er het meest van... |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]()
|
![]() |
ik vraag me af wanneer ik mijn navelpiercing mag verwisselen voor een andere piercing. ik heb hem nu 3 maanden geleden laten zetten. het is duidelijk dat ie nog niet helemaal genezen is.
maar moet ik echt wachten totdat het helemaal genezen is? ik bedoel dus, dat er een ruime opening zit waar de piercing doorheen zit. ik heb de andere namelijk al klaar liggen en kan haast niet wachten om hem te vervangen ![]() |
![]() |
|
![]() |
Hm alsik jou was , zouk wel wachten tot het helemaal is genezen, hebben ze niet gezegd hoelang dat duurt? anyway......ik had mijn oorbelletjes ook al verwisseld toen ze nog net niet helemaal genezen waren, (ging vet erg ontsteken, dikke bult aan mn oor= BAH!!) dus het lijkt me dat dat voor je navel helemaal geen goed plan is.......
|
Verwijderd
|
NIET aan je navelpiercing zitten als hij nog niet geheeld is SIM-PEL.
Krijg je ook te horen bij de zaak die hem zet (als het goed is) Ik heb zo'n 5 maand gezeik gehad met de mijne (elke dag schoongemaakt met zoutwater of betadine) En nu is hij perfect, geen werk aan onsteekt nooit. Maar de eerste paar maanden kunnen soms kut zijn. Het laaste wat je dus moet doen is em dr uit halen en em dr uit laten (zelf als is het maar kort) dat is niet fijn ![]() Mijne zit niet helemaal recht, mischien was het mijn verbeelding eerst maar ach veel zie je dr niet van, en hij's nog steeds mooi ![]() |
![]() |
|
kutkutkut
volgens mij is m'n wenkbrauwpiercing ontstoken. Na 6 weken ben ik gestopt met schoonmaken (heb 'm sinds 10 januari), hij deed geen pijn meer niks, voelde niks. Alleen een of twee weken later werd ie gevoelig. Een week geleden kwam er soms wat gelig spul uit - zat dan aan de piercing. En hij is gevoelig als je erop drukt / beweegt. Ik ga sowieso zaterdag naar de pierc-shop. Maar zijn dit tekenen van ontsteking? Als ie ontstoken is - moet ie er dan uit?
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
en dat gelige? dat is pus ![]() maar goed, ik zal braaf en geduldig wachten totdat mijn piercing helemaal genezen is voordat ik hem ga vervangen. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ik zei overigens in m'n vorige post dat ik na 6 weken stopte met schoonmaken, maar dat was ongeveer na 13 weken. Dus daar kan het niet aan liggen.
||
Citaat:
![]() sarah bettens van k's choice heeft volges mij ooit es zo'n piercing gehad, ze heeft nu zo'n zwarte put in haar kin. kweet niet of t daardoor is maar tzou wel een goeie verklaring zijn. tziet der maar stom uit. precies of ze een puist midden haar kin heeft... |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Dikke buik is totaal geen probleem,doet zelfs minder pijn ![]() Bij mij hebben ze eerst een ringetje genomen,heb er totaal geen last mee gehad. ![]()
|
k wil een tepel piercing late zetten.. kan ik daar een verdoving bij hebben en zitte er veel risico's aan? en kan je em zien door een truitje heen, ookal ist maar een klein ringetje ofzo?
En een vriendin van me wil een piercing net boven haar clitoris k weet nie hoe dat heet.. kan je daar een verdoving bij krijge en is het waar dat als het misgaat dat je dan niet meer kan klaarkomen? ![]()
|||
Citaat:
![]() Citaat:
Clithood-piercing? Die? En voor verdoving; zie hierboven. En als het goed is kan je van een clithood-piercing geen verlamming krijgen. Mocht het wel gebeuren dan kan ze nog wel klaarkomen (klaarkomen is niet afhankelijk van de clit.). Alleen dan via andere manieren ![]()
||
Citaat:
oh 1 ding nog.. die sprays... die werke toch wel he *doodsbang voor naalden* ![]()
||
Citaat:
Sommige mensen voelen helemaal niets van het piercen zelf, anderen vinden het pijn doen, anderen vinden het aangename pijn. Ik zou het gewoon zonder verdoving doen, de pijn(van de naald) duurt meestal niet lang. En het verdoven met een spray kan je vergelijken met het verdoven van je huid met een ijsklontje bij het epileren (mocht je dat doen ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
En dan nog, dan komt er toch ook een naald in je? Of het nou de pierc-naald is of de verdovingsnaald? (en die sprays helpen niet bij iedereen ![]()
||
Citaat:
![]() en als die sprays niet helpen.. dan ga ik huilen lol ![]()
|
Ik had ook ff een vraagje:
Ik wil ook graag zo'n labretpiercing (een knopje) maar ik mag dit niet van mijn ouders. Maar ik ben al wel 16 en bij de piercingshop waar ik hem wil laten zetten hoef je dan geen toestemming meer te hebben van je ouders. Toch ben ik bang om te gaan, omdat mijn ouders niet willen zeggen wat ze zouden doen als ik het doe. Ze zetten me in ieder geval niet het huis uit, dus dat scheelt. Maar nu zag ik in de Otto een setje van magneetpiercings (knopjes). Ik vroeg me af of dat die magneet ook werkt voor in je lip, omdat de achterkant van je lip nat is. Ik hoop dat iemand mij hier antwoord op kan geven. Ook wilde ik nog ff kwijt dat ze in sommige piercingshops wel de bevoegdheid hebben om verdovingen met een naald te zetten. Ik ben namelijk gaan informeren over die labretpiercing bij BodyMX (onze dichtsbijzijnde piercingshop) en die hebben wel die bevoegdheid. Ze hebben daar ook plastische chirurgie enzo.
|||
Citaat:
![]() Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Voor dat gecertificeerd...... sorry, maar ik las jouw berichtje pas nadat ik het mijne had gepost, vandaar dat ik dat toen niet had gelezen
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() Het hoeft niet persé nep te zijn, maja als je geen echte mag moet je toch wat. Maar misschien doe ik het wel gewoon, als ik het huis toch niet uit wordt gezet, heb ik iig nog iets om in te wonen ![]()
||
Citaat:
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
Kosten van een piercing k1m | 2 | 21-10-2003 18:15 | |
Lifestyle |
Piercing topic Verwijderd | 470 | 29-09-2003 08:37 | |