![]() |
|
* Kan zich er niets bij voorstallen dat de lul van een 12-jarige aantrekkelijk is*
Man, ik helemaal het beeld van zo'n stoer brugklassertje met een te grote tas en een nog veel grotere bek. Zo'n jochie dat nog verzuipt in z'n merk-T-shirts... Zoiets pijpen? Nevernooit... (Sorry jongetjes van 12.. effe volwassen worden nog)
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() Ik wil wel weten hoe 't is om bij gedaan te worden ![]() ![]()
|
Zijn er eigenlijk ook mannen die het helemaal niks vinden? (vroeg het me ff af)
verder: de eerste keer was met mn (nu ex) vriend, op zijn kamer. Geloof dat het ergens in December was, 2 jaar geleden. Vond het leuk, hij ook ![]()
|
![]() |
[QUOTE]Dark Angel schreef op 28-08-2003 @ 08:32:
[B]* Kan zich er niets bij voorstallen dat de lul van een 12-jarige aantrekkelijk is* Man, ik helemaal het beeld van zo'n stoer brugklassertje met een te grote tas en een nog veel grotere bek. Zo'n jochie dat nog verzuipt in z'n merk-T-shirts... Zoiets pijpen? Nevernooit... tja, das met wel meer dingen zo. Kan me ook niet meer voorstellen dat ik een meisje van 14 seksueel aantrekkelijk zou vinden. Je wordt zelf ouder en dan denk je er anders over.
||
Verwijderd
|
Citaat:
bah: kots van dit soort slijmballerij |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Jij ongesteld, hij "in the mood" bierkoning | 14 | 06-06-2011 20:21 | |
De Kantine |
Verquote mijn kloot Verwijderd | 283 | 19-07-2007 00:51 | |
Seksualiteit |
Please, help! PinkyLove | 12 | 22-08-2003 11:28 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Massale vechtpartij in Tilburg kainie | 194 | 16-08-2003 14:52 | |
Seksualiteit |
hoe was je eerste keer dat je klaarkwam bij je vriend(in)? miss kittie | 37 | 11-08-2003 13:23 |