Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
De meeste mensen die beweren dat ze bi zijn, zullen dat toch ook wel enigzins zijn. Misschien dat ze meer neigen naar de hetero-kant, maar ze staan wel OPEN voor verliefdheid op hetzelfde geslacht. |
![]() |
||
Citaat:
*eindelijk begrijp ik mezelf...*
|
Inderdaad..
Nare man en anderen denken dat mensen zeggen dat ze bi zijn omdat dat zo stoer staat ofsow.. Dit is in een deel van de gevallen ook zo.. Er zijn vooral veel jonge meisjes die samen met hun vriendinnen gothic, wicca en bi zijn.. Natuurlijk zijn er mensen die dat ook echt zijn maar sorry.. Ik ben echt wel bi, ik heb met mijn vriendin gezoend hoor. Nee.. dan ben ik geneigd om dat niet gelijk helemaal te geloven. Bi lijkt heel leuk ensow.. je schijnt alle keus te hebben, lang leven de lol. Maar uit onder andere eigen ervaring kan ik zeggen dat het voor sommige mensen helemaal niet zo geweldig is. Ik werd er in het begin gestoord van dat ik de ene dag allemaal leuke jongens tegen kwam om vervolgens weer twee dagen alleen met meisjes bezig te zijn. Soms slaat het 3 keer op een dag om en het is moeilijk voor te stellen denk ik hoe vervelend dat is. Zoiets verwarrends wens ik anderen niet toe en ik denk ook niet dat je er voor kiest omdat het zo leuk is. Tijden heb ik ook niet geweten wat ik dan moest zeggen dat ik was.. das dus bi omdat zeg maar het ruimste van de 3 hokjes is waarin we ons kennelijk in moeten delen. Gelukkig heb ik nu vaak niet meer door hoe inconsequent ik op anderen overkom als ik het dan over jongens heb en dan weer zo'n leuk meisje ken waar ik een beetje verliefd op ben geworden.
|
|