Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-02-2003, 10:54
poesiefox
poesiefox is offline
Ik ben tot nu toe alleen van jongens opgewonden geworden.
Maar als ik een trio zou MOETEN, dan liever een extra meisje erbij.

Wat ben ik nou?
Oud 28-02-2003, 10:56
SounD
SounD is offline
Citaat:
poesiefox schreef:
Ik ben tot nu toe alleen van jongens opgewonden geworden.
Maar als ik een trio zou MOETEN, dan liever een extra meisje erbij.

Wat ben ik nou?
Verstandig
Oud 28-02-2003, 12:49
Verwijderd
Dit is sowieso ongelooflijk gekleurd...

Mensen die gewoon hun eigen geaardheid hebben erkend, hebben geen behoefte om daar op dit forum en in dit topic uitgebreid over te gaan praten en ervoor te gaan stemmen...het zijn hier volgens mij meer de mensen die er nog over zitten te twijfelen, en een grote groep mensen die gewoon 'bi' zegt omdat dat volgens de Hitkrant nu toevallig in is.
Met citaat reageren
Oud 28-02-2003, 17:01
thisisfun
thisisfun is offline
Citaat:
phensic schreef:
ik heb net een topic gelezen van 'je suis le bomb' - 'quizz'
die is jammergenoeg gesloten, want ik zou echt wel eens willen weten hoeveel procent er nu hetero/lesbisch/biseksueel/homoseksueel is.
men zegt dat het 1/10 is.
maar daar heb ik wel mijn twijfels over zo.

wees aub eerlijk!

+ zeg ff uw mening als je wilt: neemt het aantal holebi's toe of is het gewoon zo dat men er meer voor uitkomt of...?

grtz en thx op voorhand
  • A hetero
  • B biseksueel
  • C homo / lesbiënne
  • D ik zou het echt niet weten (maar dan ook echt niet ééé)
ik denk..*denkt na* dat er eigenlijk heel veel zijn alleen dat 1/2 deel er niet voor uit durgt te komen!!(homo lesbisch dan he)
Met citaat reageren
Oud 01-03-2003, 23:14
*mystery*
*mystery* is offline
D

weet nog niet zeker of ik nou hetero ben of bi. ben nog nooit verliefd geweest op een meisje, maar ben wel heel nieuwsgierig hoe het is om seks/een relatie te hebben met een meisje.
Oud 02-03-2003, 11:14
mill's mess
mill's mess is offline
Citaat:
nare man schreef:
.... en een grote groep mensen die gewoon 'bi' zegt omdat dat volgens de Hitkrant nu toevallig in is.
dit ben ik niet helemaal met je eens. Dit soort uitspraken lees je hier overal. Ik zou bijna denken dat het 'in' is om zo over biseksualiteit te denken.
De meeste mensen die beweren dat ze bi zijn, zullen dat toch ook wel enigzins zijn. Misschien dat ze meer neigen naar de hetero-kant, maar ze staan wel OPEN voor verliefdheid op hetzelfde geslacht.
Met citaat reageren
Oud 02-03-2003, 11:52
*mystery*
*mystery* is offline
Citaat:
mill's mess schreef:
. Misschien dat ze meer neigen naar de hetero-kant, maar ze staan wel OPEN voor verliefdheid op hetzelfde geslacht.
nou, bedankt... dit is nou precies wat ik heb!!!!
*eindelijk begrijp ik mezelf...*
Oud 02-03-2003, 12:21
SounD
SounD is offline
Inderdaad..

Nare man en anderen denken dat mensen zeggen dat ze bi zijn omdat dat zo stoer staat ofsow..

Dit is in een deel van de gevallen ook zo.. Er zijn vooral veel jonge meisjes die samen met hun vriendinnen gothic, wicca en bi zijn..
Natuurlijk zijn er mensen die dat ook echt zijn maar sorry..

Ik ben echt wel bi, ik heb met mijn vriendin gezoend hoor.
Nee.. dan ben ik geneigd om dat niet gelijk helemaal te geloven.

Bi lijkt heel leuk ensow.. je schijnt alle keus te hebben, lang leven de lol.

Maar uit onder andere eigen ervaring kan ik zeggen dat het voor sommige mensen helemaal niet zo geweldig is. Ik werd er in het begin gestoord van dat ik de ene dag allemaal leuke jongens tegen kwam om vervolgens weer twee dagen alleen met meisjes bezig te zijn. Soms slaat het 3 keer op een dag om en het is moeilijk voor te stellen denk ik hoe vervelend dat is.

Zoiets verwarrends wens ik anderen niet toe en ik denk ook niet dat je er voor kiest omdat het zo leuk is.

Tijden heb ik ook niet geweten wat ik dan moest zeggen dat ik was.. das dus bi omdat zeg maar het ruimste van de 3 hokjes is waarin we ons kennelijk in moeten delen.

Gelukkig heb ik nu vaak niet meer door hoe inconsequent ik op anderen overkom als ik het dan over jongens heb en dan weer zo'n leuk meisje ken waar ik een beetje verliefd op ben geworden.
Oud 02-03-2003, 12:22
AtHell
AtHell is offline
A.

Hoewel D. me ook wel aanstaat aangezien dat "éééé" me bijna tot het drinken van een breezer drijft.
Oud 02-03-2003, 12:27
Signy
Signy is offline
Hetero
Reageren

Regels voor berichten