Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
even off-topic:
Mijn beste vriend is bijna jarig, en ik moet nog een verjaardagscadeautje voor hem kopen. Hij heeft laatst zelf een pak gekocht, en nou wil ik hem daar een stropdas bij geven. Maar, wat voor kleur/motief/whatever? Het pak is donkerblauw, tegen zwart aan, met een hele dunne krijtstreep. Hij draagt er een wit overhemd onder.... |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
heb vandaag 3 paar lange handschoentjes gekocht!
![]() bijna allemaal zonder vingers, maar alleen bandje om middelvinger 1 paar zwarte lak 1 paar zwart met grote gaten 1 paar witte kanten handschoenen met vingers en neon roze donzen randje bij de elleboog ![]() en ein-de-lijk heb ik mijn fluoriserend roze vestje ![]() hij's van fleece.....van het merk cyberdog ![]()
|
![]() |
Ik heb eenecht oud houten pollepelrekje voor onze jaren '30 keuken gevonden voor niks.
Maar ja, dan kun je weer naar de HEMA voor een deegroller en pollepels, want die ouwe zooi die we hadden durf ik met goed fatsoen niet aan het oog van het publiek bloot te stellen. Dan durven ze meteen geen hap meer te eten. En ik heb nog een overall (de laatste groene)bij de dump gekocht voor weer een schietjasje. Want wij lusten geen merkkleding immers...
|
Een tussenjasje (soort warm zomerjasje
![]() *is flieft* En ik kan hem niet op i-net vinden.. Nou ja..
Laatst gewijzigd op 22-02-2003 om 18:35. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() als je geen betere reactie weet te plaatsen, houdt dan je muil dicht
Laatst gewijzigd op 23-02-2003 om 17:21. |
![]() |
||
Citaat:
Jees het was sarcasme en al was het dat niet; laat toch zitten! Wees blij dat er mensen zijn die jaloers op je zijn.. Goed voor je fucking ego! [/lange tenen-mode]
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() enfin, die tuub heeft zich iig van z'n beste kant late zien... ![]() ![]()
|
Een lichtroze, een fel roze, en een rode pyjamabroek van Gap Body (Valentijn aanbieding
![]() edit: Hmm mijn moeder had ze voor me meegenomen en ik zie net dat er op eentje 'I LOVE YOU' over de hele achterkant staat, thanks mom ![]() Laatst gewijzigd op 23-02-2003 om 23:15. |
![]() |
|
|