Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
BLUR fokking awesome ![]() en silverchair 2 keer in een maand zien is ook erg prettig ![]()
||
Citaat:
![]() en tis misschien idd ook nie zo heel duur maar een festival in augustus gaat toch voor en als dit er dan nog BIJ komt dan is het veel geld...
||
Citaat:
![]() ![]()
|
hallo ga toch gewoon op de werchter site zelf kijken dan weet je onmiddelijk welke dr nu wel of niet komen
De headliners voor Rock Werchter 2003 werden enkele weken geleden al voorgesteld. Intussen hebben nog meer bands hun komst naar TW bevestigd. Met 37 namen begint het programma duidelijk vorm te krijgen. Op donderdag 26 juni, de extra festivalavond, treden achtereenvolgens Björk, Radiohead, DJ Darren Price en Underworld aan op de Main Stage. Vrijdag 27 juni wordt ingezet met Polyphonic Spree op het hoofdpodium. Ook Feeder, Ozark Henry, Moby en Massive Attack beloven er op de Main Stage een feest van te maken. We zullen snel nog 2 namen aan dit lijstje toe te voegen. In de Pyramid Marquee, waar nieuwkomers, intimistischere acts en dance thuis zijn, maken Danko Jones, Susheela Raman, Interpol, Timo Maas en 2 Many DJ's het mooie weer. Ook hier volgen snel nog enkele namen. Zaterdag 28 juni gaat het er stevig tegen aan op de Main Stage met Krezip, Stone Sour, Millionaire, Anouk, Queens of the Stone Age en Metallica. Nog 3 spots moeten ingevuld worden, daarover binnenkort meer. Nu al bevestigd in de Pyramid Marquee zijn The Datsuns, Dave Gahan, Calexico en Röyksopp. Later wordt dit aangevuld met meer jong geweld en vrolijke noten. Zondag 29 juni maken Das Pop, De La Soul, Supergrass, The B-52's, Counting Crows, Coldplay en R.E.M. hun opwachting Main Stage. Ook hier nog 2 open spots die later ingevuld worden. Zuco103, Tom McRae, Los Lobos, Skin, Gotan Project en Buscemi zullen al zeker in de Pyramid Marquee aantreden. Deze nu al zomerse cocktail wordt nog aangevuld met drie namen. das een stukje uit de laatste infomail die k gekregen heb. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Cardigans at Werchter
On the forum of the official site Lars Johansson of The Cardigans announced they will play at Rock Werchter this year on the 29th of June. Other festivals they will be playing are: Rock am Ring, Rock im Park, Pinkpop and Glastonbury bron: Werchter mailing |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
weetje ik denk dat ik maar gewoon ga, ik ga een kaartje kopen en als ik op de vrijdag de pech heb dat ik een tentamen heb dan moet ik maar een dagje terug naar nl....
dus roel en els: ha ik ga mijn tent naast die van jullie zetten *evilgrin*
|
Grandaddy staat op vrijdag 27 juni in de marquee van Rock Werchter. Dit staat te lezen op hun officiële site.
Fri 27-Jun BEL, WERCHTER Festival (Pyramid Marquee - On Stage: 6.30pm approx.) www.grandaddylandscape.com yippieeeeeeee. erg coole band.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Vetste shows van t afgelopen jaar.... DeadNation | 72 | 21-12-2003 15:01 | |
Lichaam & Gezondheid |
vitaminen: welke merken zijn goed? Tulpje6 | 12 | 17-09-2003 15:04 | |
Muziek |
Werchter 2003 Amnesiac84 | 93 | 01-07-2003 23:26 | |
Muziek |