| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
|
Citaat:
en toch ben ik meer een gwaith shipper hoe zit het trouwens met dat/die fic? *is players aan het downloaden* nog een uurtje of 2... en hij is net begonnen
Laatst gewijzigd op 27-03-2003 om 15:29. |
||
|
|
||
|
Citaat:
maar Gwunn was ook wel lief ![]() die laatste scene was zo gaaf ik zat echt helemaal zovan: YAY: schop dr, sla dr... ik begon me zo aan dr te ergeren... ![]() Gwen-ness ![]() ligt het aan mij of heeft ze in die laatste pic wel iets weg van Stephanie Romanov?
Laatst gewijzigd op 27-03-2003 om 18:08. |
||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Nou, dat Previously... blabla moesten we die ranzigheid toch nog even aanschouwen ![]() Ow, en Connor begint eindelijk is 'slimmer' te worden ![]() Gwen!! *dies* Na Faith een Gwen eppy. Gwen moet regular worden. Me wanna see more Gwunn! Gwaith zou geweldig zijn, maja zo'n ship bestaat alleen in fanfics
|
|
|
|
||
|
Citaat:
en toen Connor ineens z'n verstand terugkreeg! ik dacht dat het nooit zou gebeuren ![]() Ik vind Angel op het moment beter dan Buffy, maar ook vooral omdat het de laatste tijd in Buffy veel te veel om Spike enzo draait, ik bedoel, als er maar genoeg Andrew en Faith in zit vind ik het allemaal wel goed, maar ik vond LMPTM een stuk minder.. en de laatste paar Angels vond ik wel weer gaaf en nu helemaal, nu ze Cordy hebben
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
'key, ik overdijf Maar ik had dat eerlijk niet willen zien... ![]() Zeker! Na Sleeper is Buffy wat minder geworden. Er zaten wel een paar leuke eps tussen, maar echt zo spannend als Angel? Nope. De Buffy cast is ook zo groot geworden met al die potentials enzo. Erg jammer, want Xander en Anya krijgen zo weinig screentime. Zie LMPTM als (groot) voorbeeld. Gelukkig krijgen de Angel characters meer verhalen. En da's een van de redenen waarom Angel nu beter is dan Buffy. |
|
|
|
||
|
Citaat:
, maar ik mis xander en anya idd wel heel erg ja... anya was hilarisch, en xander hoor gewoon bij de scooby gang...
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Hoe creepier hoe ![]() Kennedy is idd cool, maar ik begin toch aan haar te ergeren. Ik bedoel, who made her a member of the SG? Best wel lomp. En ik wil meer Xander. Omdat het einde nadert, wil ik meer van de ori scoobs zien en niet steeds maar weer andere oninteressante characters. Andrew is natuurlijk een uitzondering
|
|
|
|
||
|
Citaat:
over de sg heb je wel gelijk ja.. en ik vind het ook wel stom dat Willow eerst helemaal doorsloeg van Tara's dood, en nu al weer een nieuwe heeft. en ik wil weer een leuke, grappige xander, voordat buffy stopt, want die heb ik al ongeveer sinds s3 ofzo niet meer gezien...
|
|
||
|
Citaat:
*snik*
|
|
||
|
Citaat:
heb jij geen gevoel ofzo? ik rouw nog steeds om Tara... als ze buffy nu hadden afgeslacht ofzo... ![]() ontopic: oude Angels ![]() << die heb ik volgens mij nog ergens op poster
Laatst gewijzigd op 28-03-2003 om 16:56. |
||
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
maar ik hield gewoon van Tara... beuh.. en jij bent stom
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
|||
|
Citaat:
Citaat:
|
|
||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
En jij bent echt niet de enige fan
|
|||
|
|
||
|
Citaat:
![]() Sookie, onder welke nickname ben je bij SU te vinden? Ik als Lucius Mercurius Aurelius (LMA)... ![]() Groetjes, Ripper
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik wilde gisteren registreren, maar mijn computertje ging opeens raar doen.
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik heb me inmiddels geregistreerd onder de naam Faithy kon geen originele naam verzinnen En misschien had ik dat beter niet moeten doen, want het Shippersforum doet het op dit moment niet :\ zal het toch door mijn soulles evilness komen?
|
|
|
|
||
|
ik ben m nu aan het downloaden, dus ik zal m over een paar uurtjes wel hebben
![]() Citaat:
|
|
|
|
*schopt connor onder z'n verschrikkelijk naďeve, irritante reet* oh my god
heeft die gozer één of andere hersenaandoening? Cordy was wederom zeer scary... en Darla!! Darla!! yay ik dacht eerst even dat ze Connor had omgepraat, maar nee... nonetheless, was ze errug gaaf jammer dat Skip zo evil was enzo... ik was nog wel zo'n grote fan... maar gelukkig had ie zijn gevoel voor humor nog ![]() zeer koele schiet en salto actie van Wesley hijs wel stoer super aflevering dus
|
|
|||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() Owie, Skippy maakte nog een Buffy-reference: "Nobody comes back from paradise, well ok, a slayer once." LOL! ![]() Het blijkt dus dat al die gebeurtenissen van te voren gepland waren. Woah! Ow, en dat laatste stukje. Waarom zit Angel haar zo aan te gapen? Trouwens, tis wel zijn kleindochter naar wie hij zit te staren he. Best wel ranzig... ![]() Ik kan iig niet wachten tot de volgende Angel ep. Ieeehh!! Wat kickt deze serie toch ass! En hopen dat er een nieuw seizoen komt!
|
||||
|
|
||||
|
Citaat:
![]() Citaat:
id, ik zat echt zovan: what the fuck is dat? ![]() Citaat:
|
|
||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
|
|||
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
ik moet btw wel bekennen dat ik me de hele aflevering kapot heb lopen ergeren dan weer aan Connor, dan weer aan Cordy.
|
|
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
![]() Op www.slayerweb.de staan trouwens spoilerpics is te lui om te posten Echt bijzonder spoilery zijn de pics niet, dus.
|
||
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Op dit moment worship ik ED alleen. ![]() Nu we het toch over kleding hebben, wat dacht je van ditte: Geweldige overhemden, niet waar? ![]() wesley!!! *dies* |
|
| Advertentie |
|
|
![]() |
|
|