Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
btw, mickey en kornuiten willen om 7.00u 's ochtends weg ![]()
||
Citaat:
zo weer een meevaller vandaag. kag toch wel met auto. Ik ga opvallen tussen de grauwe grijze massa. ik doe mn streepjestruitje aan!!! ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Daar staan de schema tijden |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
wat ik heb gezien:
-mastodon:was wel leuk,die gast roept gaaf -masterplan:ff gekeken,vond er niet zoveel aan,maar de bassist had een coele gitaar -samael:hele tijd vanvoor gestaan,was coel.die bassist is wel niet goed wijs,stukken van zn gitaar gesneden enzo. -opeth: daarvoor kwam ik,en het was zoals verwacht weer geniaal.ik had ze al is gezien,maar dit keer vond ik ze nog gaver.ze speelden ongeveer foutloos,alleen beetje jammer van fair jugdement in plaats van advent.zijn bt echt wel droogkloten.begon martin lopez daar stukje tool-schism te spelen, zegt michael: "I made that up" ![]() -sepultura:hoe druk! stond daar echt bomvol.en er was zo een gek die tot op het dak van de tent gekropen ofzo,was wel gaaf.sepulnation was hoogtepunt van sepultura vond ik. -strato:wel ff gaan kijken,vond er niet zoveel aan -type o negative:ze lieten beetje lang op zich wachten.was wel leuk dat ze allemaal in vergpleger pak waren,maar aan de muziek vond ik niet zoveel.wou wel blijven staan voor black number 1 maar ik had geen zin om nog te wachten was dus wel gaaf ! ![]()
|
het was puik, vooral sepultura en The Haunted!
Opeth kan me niet bekoren, ben daarom maar naar een paar nummers weggelopen voor een vette hap. Maiden was en is natuurlijk altijd leuk ![]()
||
Citaat:
![]() is er iemand van jullie die foto's hebben genomen ? laat dan zien |
![]() |
|
nope, geen foto's.
Type O was ook wel aardig, maar ik ging ergens zitten na een tijdje en ik viel spontaan om ![]()
|
toch nog een paar goede bands mogen aanschouwen, vooral ministry, youth of today en maiden deden het goed. soia had een slechte soundmix of het geluid stond gewoon te hard.. arch enemy was beter dan vorig jaar, naar het schijnt was die zangeres toen net bij de band. slechtste acts: within temptation (omfg) & murderdolls.
|
![]() |
|
Ik ben geweest naar;
VR -Aborted, moest wat doen aan t begin... wel leuk maar niet echt mijn smaak. -Oceans of sadness-> helemaal vooraan ! Was echt goede show voor een band waar ik nix van kende. -Samael-> rlax maar kon nix zien, behalve af en toe fel licht. ![]() -Opeth-> Helemaal geweldig !! I love that band ![]() -Beetje Apocalyptica, maar doordat ik Opeth keek, kon ik niet echt goed meer staan.... -Voor de rest alles van de camping geluisterd... (camp 3) ZA Arch Enemy, The haunted, FINTROLL!!!!, Lacuna Coil, Iron Maiden... maar niet helemaal. Mjah te lam om alles weer op te schrijven. Nu ga ik slapen.... |
![]() |
|
![]() |
Het was erg vet, hoewel ik wel erg gaar ben nu...
Heb gezien: Vrijdag: Opeth, apocalyptica, sepultura Zaterdag: destroyer 666, arch enemy, the haunted, anthrax, ministry, en iron maiden... Ik vond ministry wel zeer cool, net als opeth... Iron maiden was wel lache, maar ik was zeer gaar, dus heb een uurtje maar gezien... Verder vond ik bij veel bands het geluid ronduit kut, veel te veel bas overal, je werd bijna van t terrein afgetrild ![]()
||
Citaat:
![]() maargoed OVER KILL - 1 WOORD HEERSHC!!!! brute nr;'s alleen iets of wat kort maar toch lang zat eigk hehe opeth - tja, kvind er niet zo veel aan live apocalyptica - haha wel grappig maar niet mijn smaak Killer - heerschend!! alleen jammer dat t zo vroeg was en dat ze zo weinig tijd hadden Doro - heerschend! goeie stemming, pilsjes metal Destroyer 666 - eh 1 nr gekeken hehe kvond t kut Alice Cooper - hmm matig, die gast stond als een zoutzak op t podium en de muziek zat geen kracht achter -> biertent dus Iron Maiden - ja altijd goed he, alleen jammer dat t zo voorspelbaar is haha echt exact tzelfde als op waldrock aanwinsten: hehe aanwinsten Dark Angel shirt platen: Quick change - circus of death Overkill - Years Of Decay Whitesnake - 1987 Saxon - Saxon Saxon - Power And The Glory Exciter - Violence and Force Warlock - True As Steel
|
Het was echt coooool
![]() ![]() ![]() ![]() Heeft iemand nog foto's gemaakt btw?
|
ik niet, maar dit deed The Haunted tegen Opeth:
![]() Toch maar die oude plaatjes aan schaffen, was zéér aangenaam.
Laatst gewijzigd op 06-07-2003 om 18:51. |
![]() |
|
Hehe, twas gaaf,zat en asociaal.. goed festival dus
Dit jaar herinner ik me zelfs bands, en nog goede ook! Killer: heersch Doro: heersch in het kwadraat (alll we arrrre) Stratovarius: de muziek was goed, maar mijn god wat stonden ze ongeinspireerd te spelen zeg Finntroll: lekker opzwepend Sick of it all: mwah TON: saai Stone sour: kut Maiden: FREEEEEDOOOOOOOOOMMMMMMMMMMMM verder veel pils, veel mensen en veel gaafheid gekocht: pils eten agent steel - skeptics apocalypse lp agent steel - unstoppable force lp raven - Live lp keel - the right to rock lp warriors - warriors lp Warlock - hellbound lp raven all for one lp Dio - sacred heart lp rage - out of control lp
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Top 3 mooiste concerten waar je geweest bent HowLovely | 178 | 30-08-2004 17:20 | |
Muziek |
beste concert funkypunk | 83 | 08-12-2003 20:54 | |
Muziek |
wat vond jij het beste concert wat je ooit hebt gezien? baldadigheid | 101 | 11-11-2003 19:23 | |
Muziek |
Concertfototopic Jules | 42 | 22-09-2003 14:38 | |
Muziek |
foto's graspop online damnation | 4 | 28-07-2003 10:17 | |
Muziek |
Graspop 2003 chardros | 1 | 10-03-2003 04:42 |