Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Mijn kees rust |
![]() |
||
Citaat:
En gedraag je je toch normaal... ![]() Sorry hoor, maar als jezelf niet accepteert en waardeert, dan kan je ook niet verwachten dat iemand anders dat doet.. En met deze wijze woorden besluit ik mijn pleidooi en ga ik lekker naar me bedje toe..
||
Citaat:
![]() Ik accepteer wel... maar dat zal wel weer nep zijn |
![]() |
||
Citaat:
Die dus mensen niet zo snel over een kam scheert...dus het woord "Normaal" wat breder zou opvatten... |
![]() |
|
![]() |
Ja heej Death-Britney, het kan aan mij liggen, maar volgens mij heb je nog steeds niet vertelt wat jij nou precies onder gothic verstaat.. Je zit heel de tijd wel kikke te doen dat het meer is als zwart en latex, maar hoeveel meer dan? deze vraag is wel vaker voorbij gekomen, maar ik zie het antwoord nog niet echt staan..
Of het ligt aan mij en ik heb er overheen gelezen, kan natuurlijk ook.. maar volgens mij niet ![]()
|
Ik accepteer iedereen zoals ie is...
Alleen ik word duz niej geaccepteerd... Als ik in de stad loop word ik nagekeken omdat ik een rok me kisten aan heb... ik word nageroepen, maar ik doe hun toch ook niets? Ik had vandaag een gothicjurk aan naar school, en ik heb alleen positieve reactie gehad, maar iedereen kijkt je na, tsjah dat is gewoon je keuze... als je anders wilt zijn, moe je ook de gevolgen ervan dragen... Najah dat is dan maar zo, dan wor ik maar na gekeken... ![]()
|
Meisje, je maakt jezelf belachelijk...
Reageer toch niet zo fel op al die mensen. Ze hebben ook een mening... en als je die niet wilt weten had je dit topic niet moeten beginnen. Ook al bedoel je het waarschijnlijk goed En om maar even antwoord te geven op je vraag: Ja, ik accepteer gothics, heb ik absoluut geen problemen mee. Maar even advies.. trek je niet zo veel van die anderen aan en ga gewoon je eigen gang.. jij bent zoals je bent, en als je daar zelf blij mee bent zou de mening van andere je niets uit hoeven maken |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Overigens wat is accepteren toch een raar woord in combinatie met mensen. Hoe kun je nou iemand accepteren? Beter nog, hoe kun je nou iemand niet accepteren. "Ik accepteer jou niet je bestaat niet in mijn wereld" |
![]() |
|
![]() |
Hallo allemaal!
Ik wou ff zeggen dat alle gothics flink diep gezonken zijn... jullie willen aandacht... en zitten altijd op de grond! waarom dat?!!!!!?!! is het daarom dat jullie zulke zwarte lelijke kleding dragen ?! zodat je de vlekken niet ziet? jullie doen het alleen maar voor de aandacht! En als jullie niet genoeg aandacht krijgen, dan gaan jullie zeggen dat je zelfmoord gaat plegen! ![]() NOU! daaaaarom geeft niemand jullie aandacht! Ze willen dat jullie zelfmoord plegen!! dus doe mij en de rest van nederland een lol! pleeg zelfmoord en rot op! bye bye now! ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Haha |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Ik vind het eigenlijk heel normaal dat mensen hun eigen stijl hebben en die naar buiten durven te brengen. Om een kledingstijl hoef je nier raar aangekeken te worden (tenzij er beledigende leuzen op je kleren staan, ok), en zelfs die blik vind ik al net zo zwaar tellen als een beledigende opmerking.
Bij mij op school (hele kleine school) zitten in de bovenbouw 2 meisjes die gothic zijn, en die krijgen meestal alleen positieve reacties, omdat de meeste mensen niet van die types zijn die anderen alleen willen kleineren omdat ze een andere stijl hebben. Deze thread werd gestart als een soort poll, en voor ze het in de gaten heeft krijgt de starter een stortvloed van kritiek en beledigingen over zich heen, zonder duidelijke reden. Wat is het probleem nou?
|
Verwijderd
|
@ dode britneypersoon
ik vind jou nep! je loopt te lullen dat je het gek vind dat mensen naar je kijken, als je dat niet wilt ga je je zo niet kleden, dan trek je "normale" kleding aan. ![]() over het stukje over wannabee's: vooroordeel. ik draag ook een armbandje met stekels en luister naar nirvana, mij zie je niet zo rondlopen als de "die-hard goths". ![]() over het stukje dat je bent wie je bent: Dan doe je dat toch lekker? Ik ben ook wie ik ben, als mensen mij aanstaren loop ik toch ook gewoon door en besteed er geen aandacht aan? Maak daar geen probleem man! jezus! ![]() enne, dan wil ik na dit stukje toch nog even heel erg lachen: whahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahah ahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahah ahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahah ahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahah ahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha sorry moest eruit! ![]() |
![]() |
|
gothic betekent niet gelijk bloed, zelfmoord en snijden or (iig niej bij mij)
en accepteren is idd een vreemd woord, maar jullie zijn degene die het gebruiken... nu vraag van mij: waarom zou men geen goth' zijn?? waarom heb jij gekozen voor "fashion, hiphop osso"?? en wat doe jij als je vrienden zeggen dat ze zelf nooit in dat nieuwe kledingstuk van je zouden lopen? het nooit meer aantrekken? ik vind dat goth's/ alto's gewoon geen modegril is(zoals het nu wel aant worden is) maar iets waar je ze;f voor kiest.... Ik ben alto omdat ik gewoon die kleding mooi vind, die fashion zoo is lelijk, en ik zou het egt niej aantrekken... ookal zeggen mensen dat mijn kleding dom is, so what? ik vin het mooui, en daar gaat het om...
||
Verwijderd
|
Citaat:
Aangemeld op: 17-03-2003 Hobby's: Gothics in mekaar trimmuh!!! Kom maar uit de kast jochie, undercoverforummers zijn al lang niet grappig meer. |
![]() |
|
...hmm Gothics
![]() Leg mij eens uit wat er leuk aan is om gothic te zijn? ![]() ![]() Ik zie er 't nut niet van in en je word er alleen om benadeeld?! ![]() ![]() Je word er niet mooier op (mijn mening)... ![]() ![]() En je maakt mensen, zoals mij bang... ![]() ![]() tnx voor je bijdrage aan m'n nachtmerries ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
Death Britney, wat kom jij ongelofelijk naief en dom over, je laat alles maar over je heen komen en reageerd er op een hele vreemde manier op, alsof het je niet uit maakt dat het hele forum je loopt te fokken, ik begrijp je niet, met dat quasi-lesbo-erotische gebabbel van je, wat voor punt wil je nou maken, jij bent hier de grote wannabe, op een vreemde manier aandahct vragen of was die conclusie al getrokken??
![]() Evil-cherry je bent een opper, jij bent een katje met venijnige klauwtjes,like that ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Ghahaha.. mja maar er bestaan wel freaky goths... zoals de marilon mansons-dude die zouk niet graag als vader willen hebben... ![]() ![]() ![]() En die goths willen gewoon eng zijn ofzo ![]() ik wil die mensjuhs niet in 't donker in het park tegen komen (vraag me niet wat ik daar moet doen in 't donker maja) ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik vind dat Brian Warner trouwens wel een bepaalde charme heeft. |
![]() |
|
ag, ik ben tog zooow nep...
tsjah, zurriej or, ik ga niej iedereen na doen met muziek.. ik luister wat ik zel wil... iedereen Avril... Ikkuh kunk anansie ![]() ![]() neej ik luister gewoon wak lekker vin.. of iedereen het nou luister of niej...
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Het Grote Voeding en Gezondheids-topic # 39 Gothic | 500 | 22-03-2005 11:22 | |
Lifestyle |
Hmmz... alto`s.. Verwijderd | 464 | 09-05-2004 17:20 | |
Lifestyle |
waarom sluiten jullie mijn topics????vind ik niet lief morgaine | 1 | 08-10-2003 12:47 | |
Lifestyle |
Waarom haat jij een bepaalde subcultuur?. Sailingthemoon | 182 | 27-05-2003 15:24 | |
Lifestyle |
**Poll** Wat Is Stijlvol?? Kastanje | 43 | 28-03-2003 15:27 | |
Psychologie |
Eisen stellen aan personen in je omgeving... Gothic | 5 | 04-12-2002 18:16 |