Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-03-2003, 19:42
Death-Britney
Death-Britney is offline
Citaat:
eXo schreef op 17-03-2003 @ 20:40:
Ja je doet Godverdomme wel wat verkeerd met zo'n bekrompen en hooghartige instelling.
Waarom hooghartig??
Advertentie
Oud 17-03-2003, 19:43
Qamra
Qamra is offline
Citaat:
Death-Britney schreef op 17-03-2003 @ 20:40:
Maar ik vroeg me gewoon af, hoe jullie tegen over gothics staan? en naja..
Maar dat boeit toch niet? Ja als er elke dag iemand tegenover je staat die een geweer tegen je voorhoofd plant zou ik het me ook afvragen ja.. Maar dat gebeurd niet.. Dus WHO CARES
Oud 17-03-2003, 19:43
Verwijderd
Citaat:
Moonboy schreef op 17-03-2003 @ 20:42:
Whahah neej jij trekt volle zalen
Ja ik heb er nog een lamme hand van.
Oud 17-03-2003, 19:44
Pharmacon
Pharmacon is offline
Citaat:
eXo schreef op 17-03-2003 @ 20:43:
Ja ik heb er nog een lamme hand van.
en een handje vol
Oud 17-03-2003, 19:45
Death-Britney
Death-Britney is offline
Citaat:
Evil-Cherry schreef op 17-03-2003 @ 20:43:
Maar dat boeit toch niet? Ja als er elke dag iemand tegenover je staat die een geweer tegen je voorhoofd plant zou ik het me ook afvragen ja.. Maar dat gebeurd niet.. Dus WHO CARES
Darling, dat boeit wel want ik merk dat mensen anders tegen me doen dan bijv. tegen klasgenoten, ik word aangekeken op straat, als ik de bus in loop zie je mensen kijken; van sjeez meid wat doe jij nou... Daarom.
Oud 17-03-2003, 19:46
Verwijderd
Citaat:
Death-Britney schreef op 17-03-2003 @ 20:42:
Waarom hooghartig??
"Ik ben het allergothickste in de scene en iedereen kijkt me zo raar aan. Hoe kan dat nou toch? Ik zie er alleen maar uit als 'n plastic wrapped beenham, da's toch niet zo raar. Owja en iedereen die niet gothic is is trouwens zwaar nep."

Mijn kees rust
Oud 17-03-2003, 19:46
Qamra
Qamra is offline
Citaat:
Death-Britney schreef op 17-03-2003 @ 20:45:
Darling, dat boeit wel want ik merk dat mensen anders tegen me doen dan bijv. tegen klasgenoten, ik word aangekeken op straat, als ik de bus in loop zie je mensen kijken; van sjeez meid wat doe jij nou... Daarom.
Dan kleed je je eigen toch normaal..

En gedraag je je toch normaal...

Sorry hoor, maar als jezelf niet accepteert en waardeert, dan kan je ook niet verwachten dat iemand anders dat doet..

En met deze wijze woorden besluit ik mijn pleidooi en ga ik lekker naar me bedje toe..
Oud 17-03-2003, 19:48
Death-Britney
Death-Britney is offline
Citaat:
Evil-Cherry schreef op 17-03-2003 @ 20:46:
Dan kleed je je eigen toch normaal..

En gedraag je je toch normaal...

Sorry hoor, maar als jezelf niet accepteert en waardeert, dan kan je ook niet verwachten dat iemand anders dat doet..

En met deze wijze woorden besluit ik mijn pleidooi en ga ik lekker naar me bedje toe..
Jammer...

Ik accepteer wel... maar dat zal wel weer nep zijn
Oud 17-03-2003, 19:50
Kastanje
Kastanje is offline
Citaat:
Evil-Cherry schreef op 17-03-2003 @ 20:46:
Dan kleed je je eigen toch normaal???..

En gedraag je je toch normaal...??

mmh d8 dat hier iemand sprak met niet zn bekrompen wereld.
Die dus mensen niet zo snel over een kam scheert...dus het woord "Normaal" wat breder zou opvatten...
Oud 17-03-2003, 19:55
Pla
Pla is offline
Ja heej Death-Britney, het kan aan mij liggen, maar volgens mij heb je nog steeds niet vertelt wat jij nou precies onder gothic verstaat.. Je zit heel de tijd wel kikke te doen dat het meer is als zwart en latex, maar hoeveel meer dan? deze vraag is wel vaker voorbij gekomen, maar ik zie het antwoord nog niet echt staan..
Of het ligt aan mij en ik heb er overheen gelezen, kan natuurlijk ook.. maar volgens mij niet
Oud 17-03-2003, 19:56
Embraced Pale Death
Embraced Pale Death is offline
Ik word een beetje ziek van gothics die zeiken dat ze worden nageschreeuwd of opmerkingen krijgen ofzo.

Je hoeft heel niet 'normaal' te worden.

Gewoon niet zeiken

Mensen stoppen toch niet...
Oud 17-03-2003, 19:58
Shitty_Chicken
Shitty_Chicken is offline
Ik accepteer iedereen zoals ie is...
Alleen ik word duz niej geaccepteerd... Als ik in de stad loop word ik nagekeken omdat ik een rok me kisten aan heb... ik word nageroepen, maar ik doe hun toch ook niets?
Ik had vandaag een gothicjurk aan naar school, en ik heb alleen positieve reactie gehad, maar iedereen kijkt je na, tsjah dat is gewoon je keuze... als je anders wilt zijn, moe je ook de gevolgen ervan dragen... Najah dat is dan maar zo, dan wor ik maar na gekeken...
Oud 17-03-2003, 19:59
Death-Britney
Death-Britney is offline
Citaat:
Embraced Pale Death schreef op 17-03-2003 @ 20:56:
Ik word een beetje ziek van gothics die zeiken dat ze worden nageschreeuwd of opmerkingen krijgen ofzo.

Je hoeft heel niet 'normaal' te worden.

Gewoon niet zeiken

Mensen stoppen toch niet...
Oud 17-03-2003, 20:00
Embraced Pale Death
Citaat:
Death-Britney schreef op 17-03-2003 @ 20:59:
jij vat t denk ik een beetje verkeerd op
Oud 17-03-2003, 20:02
Anteverta
Anteverta is offline
Meisje, je maakt jezelf belachelijk...
Reageer toch niet zo fel op al die mensen. Ze hebben ook een mening... en als je die niet wilt weten had je dit topic niet moeten beginnen. Ook al bedoel je het waarschijnlijk goed

En om maar even antwoord te geven op je vraag: Ja, ik accepteer gothics, heb ik absoluut geen problemen mee.

Maar even advies.. trek je niet zo veel van die anderen aan en ga gewoon je eigen gang.. jij bent zoals je bent, en als je daar zelf blij mee bent zou de mening van andere je niets uit hoeven maken
Oud 17-03-2003, 20:03
Verwijderd
Citaat:
Lilliej schreef op 17-03-2003 @ 20:58:
Ik accepteer iedereen zoals ie is...
Alleen ik word duz niej geaccepteerd... Als ik in de stad loop word ik nagekeken omdat ik een rok me kisten aan heb... ik word nageroepen, maar ik doe hun toch ook niets?
Ik had vandaag een gothicjurk aan naar school, en ik heb alleen positieve reactie gehad, maar iedereen kijkt je na, tsjah dat is gewoon je keuze... als je anders wilt zijn, moe je ook de gevolgen ervan dragen... Najah dat is dan maar zo, dan wor ik maar na gekeken...
En hoe weet je hoe iemand is als je die persoon niet kent maar alleen maar ziet lopen?

Overigens wat is accepteren toch een raar woord in combinatie met mensen. Hoe kun je nou iemand accepteren? Beter nog, hoe kun je nou iemand niet accepteren.

"Ik accepteer jou niet je bestaat niet in mijn wereld"
Oud 17-03-2003, 20:04
ihategothic
ihategothic is offline
Hallo allemaal!

Ik wou ff zeggen dat alle gothics flink diep gezonken zijn... jullie willen aandacht... en zitten altijd op de grond! waarom dat?!!!!!?!! is het daarom dat jullie zulke zwarte lelijke kleding dragen ?! zodat je de vlekken niet ziet?

jullie doen het alleen maar voor de aandacht!
En als jullie niet genoeg aandacht krijgen, dan gaan jullie zeggen dat je zelfmoord gaat plegen!
NOU! daaaaarom geeft niemand jullie aandacht!
Ze willen dat jullie zelfmoord plegen!!
dus doe mij en de rest van nederland een lol! pleeg zelfmoord en rot op!

bye bye now!
Oud 17-03-2003, 20:06
ssjpan
ssjpan is offline
Iets aan Death-Britney doet me denken aan Jesuslovesyou maar dan omgekeerd.

Oud 17-03-2003, 20:06
Embraced Pale Death
sjit... ik heb best wel een gothic-naam
Oud 17-03-2003, 20:07
Verwijderd
Citaat:
ihategothic schreef op 17-03-2003 @ 21:04:
Hallo allemaal!

Ik wou ff zeggen dat alle gothics flink diep gezonken zijn... jullie willen aandacht... en zitten altijd op de grond! waarom dat?!!!!!?!! is het daarom dat jullie zulke zwarte lelijke kleding dragen ?! zodat je de vlekken niet ziet?

En als jullie niet genoeg aandacht krijgen, dan gaan jullie zeggen dat je zelfmoord gaat plegen!

bye bye now!
Haha
Verwijderd
Citaat:
Hallo allemaal!

bye bye now!
Overigens: zwart kleed af en je kunt het makkelijk combineren.
Verwijderd
Citaat:
Hallo allemaal!

bye bye now!
Owja en nog wat:

Haha
Oud 17-03-2003, 20:08
Pharmacon
Pharmacon is offline
Citaat:
Hallo allemaal!

bye bye now!
ben jij ff grappig
ssjpan
ssjpan is offline
@ ihategothic, ze zijn niet zo alleen om aandacht te krijgen hoor. (sommigen wel)
Ilúvatar
Ilúvatar is offline
Ow, gaat deze zinloze discussie nog steeds door
Nona
Nona is offline
Ik vind het eigenlijk heel normaal dat mensen hun eigen stijl hebben en die naar buiten durven te brengen. Om een kledingstijl hoef je nier raar aangekeken te worden (tenzij er beledigende leuzen op je kleren staan, ok), en zelfs die blik vind ik al net zo zwaar tellen als een beledigende opmerking.

Bij mij op school (hele kleine school) zitten in de bovenbouw 2 meisjes die gothic zijn, en die krijgen meestal alleen positieve reacties, omdat de meeste mensen niet van die types zijn die anderen alleen willen kleineren omdat ze een andere stijl hebben.

Deze thread werd gestart als een soort poll, en voor ze het in de gaten heeft krijgt de starter een stortvloed van kritiek en beledigingen over zich heen, zonder duidelijke reden.

Wat is het probleem nou?
Verwijderd
@ dode britneypersoon
ik vind jou nep! je loopt te lullen dat je het gek vind dat mensen naar je kijken, als je dat niet wilt ga je je zo niet kleden, dan trek je "normale" kleding aan.

over het stukje over wannabee's:
vooroordeel. ik draag ook een armbandje met stekels en luister naar nirvana, mij zie je niet zo rondlopen als de "die-hard goths".

over het stukje dat je bent wie je bent:
Dan doe je dat toch lekker? Ik ben ook wie ik ben, als mensen mij aanstaren loop ik toch ook gewoon door en besteed er geen aandacht aan? Maak daar geen probleem man! jezus!

enne, dan wil ik na dit stukje toch nog even heel erg lachen:
whahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahah ahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahah ahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahah ahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahah ahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha

sorry moest eruit!
Oud 17-03-2003, 20:09
Shitty_Chicken
gothic betekent niet gelijk bloed, zelfmoord en snijden or (iig niej bij mij)
en accepteren is idd een vreemd woord, maar jullie zijn degene die het gebruiken...

nu vraag van mij: waarom zou men geen goth' zijn??
waarom heb jij gekozen voor "fashion, hiphop osso"?? en wat doe jij als je vrienden zeggen dat ze zelf nooit in dat nieuwe kledingstuk van je zouden lopen? het nooit meer aantrekken?

ik vind dat goth's/ alto's gewoon geen modegril is(zoals het nu wel aant worden is) maar iets waar je ze;f voor kiest....
Ik ben alto omdat ik gewoon die kleding mooi vind, die fashion zoo is lelijk, en ik zou het egt niej aantrekken... ookal zeggen mensen dat mijn kleding dom is, so what? ik vin het mooui, en daar gaat het om...
Oud 17-03-2003, 20:09
Verwijderd
Citaat:
Hallo allemaal!

bye bye now!
Aantal posts: 1
Aangemeld op: 17-03-2003
Hobby's: Gothics in mekaar trimmuh!!!

Kom maar uit de kast jochie, undercoverforummers zijn al lang niet grappig meer.
Oud 17-03-2003, 20:10
Firefly
Firefly is offline
Accepteren jullie Manonnen?
Oud 17-03-2003, 20:10
K0K0SN00TJ3
K0K0SN00TJ3 is offline
...hmm Gothics
Leg mij eens uit wat er leuk aan is om gothic te zijn?

Ik zie er 't nut niet van in en je word er alleen om benadeeld?!

Je word er niet mooier op (mijn mening)...

En je maakt mensen, zoals mij bang...

tnx voor je bijdrage aan m'n nachtmerries
Oud 17-03-2003, 20:12
Verwijderd
Citaat:
Firefly schreef op 17-03-2003 @ 21:10:
Tuurlijk!

*emohug*
Anteverta
Anteverta is offline
Citaat:
Firefly schreef op 17-03-2003 @ 21:10:
Ja hoor
Verwijderd
Citaat:
K0K0SN00TJ3 schreef op 17-03-2003 @ 21:10:
[B
Je word er niet mooier op (mijn mening)...
[/B]
Je moet je mening niet baseren op de foto's in het belachelijke gothics forum weet je.
Oud 17-03-2003, 20:15
Death-Britney
Death-Britney is offline
Citaat:
kydnav schreef op 17-03-2003 @ 21:08:
@ dode britneypersoon
ik vind jou nep! je loopt te lullen dat je het gek vind dat mensen naar je kijken, als je dat niet wilt ga je je zo niet kleden, dan trek je "normale" kleding aan.

over het stukje over wannabee's:
vooroordeel. ik draag ook een armbandje met stekels en luister naar nirvana, mij zie je niet zo rondlopen als de "die-hard goths".

over het stukje dat je bent wie je bent:
Dan doe je dat toch lekker? Ik ben ook wie ik ben, als mensen mij aanstaren loop ik toch ook gewoon door en besteed er geen aandacht aan? Maak daar geen probleem man! jezus!

enne, dan wil ik na dit stukje toch nog even heel erg lachen:
whahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahah ahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahah ahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahah ahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahah ahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha

sorry moest eruit!
Ga breezers drinken, ik probeer hier een probleem aan de orde te stellen, en dan wordt er zoo gereageerd, daar wordt ik echt depressief van
Oud 17-03-2003, 20:15
SpelertjeTotti
SpelertjeTotti is offline
Death Britney, wat kom jij ongelofelijk naief en dom over, je laat alles maar over je heen komen en reageerd er op een hele vreemde manier op, alsof het je niet uit maakt dat het hele forum je loopt te fokken, ik begrijp je niet, met dat quasi-lesbo-erotische gebabbel van je, wat voor punt wil je nou maken, jij bent hier de grote wannabe, op een vreemde manier aandahct vragen of was die conclusie al getrokken??

Evil-cherry je bent een opper, jij bent een katje met venijnige klauwtjes,like that
Oud 17-03-2003, 20:16
Shitty_Chicken
Citaat:
Wat is er leuk aan gothic zijn?
Wat is er leuk aan fashion zijn? of hip hopper? of weet ik veel wat???
Oud 17-03-2003, 20:17
Shitty_Chicken
Citaat:
terror koe schreef op 17-03-2003 @ 21:16:
Ik accepteer alleen gothixxxxxsss als ze dezelfde stoere muzieksmaak hebben als ik
welke muzieksmaak heb je???
Oud 17-03-2003, 20:18
Shitty_Chicken
Citaat:
Death-Britney schreef op 17-03-2003 @ 21:15:
Ga breezers drinken, ik probeer hier een probleem aan de orde te stellen, en dan wordt er zoo gereageerd, daar wordt ik echt depressief van
zouk niej zeggen "depri" lijkt net of iedere goth deprie is/ wordt, en dat valt wel mee. kijk daaar komen vooroordelen van
Oud 17-03-2003, 20:19
Shitty_Chicken
Citaat:
terror koe schreef op 17-03-2003 @ 21:18:
Een stoerdere dan jij!

DEATHHHHRAWWWK BIATSJ 4 LIFE!
Ag tsjah, ik vin mn eigen muziekkiejs leuk
Oud 17-03-2003, 20:20
Anteverta
Anteverta is offline
Citaat:
daar wordt ik echt depressief van
Moest je dat nou echt zeggen??
Oud 17-03-2003, 20:20
K0K0SN00TJ3
K0K0SN00TJ3 is offline
Citaat:
eXo schreef op 17-03-2003 @ 21:12:
Je moet je mening niet baseren op de foto's in het belachelijke gothics forum weet je.

Ghahaha.. mja maar er bestaan wel freaky goths...
zoals de marilon mansons-dude die zouk niet graag als
vader willen hebben...
En die goths willen gewoon eng zijn ofzo
ik wil die mensjuhs niet in 't donker in het park tegen komen
(vraag me niet wat ik daar moet doen in 't donker maja)

~PS. Gothics mogen wel hun gang gaan als ze da willen...~
Oud 17-03-2003, 20:21
Verwijderd
Citaat:
Lilliej schreef op 17-03-2003 @ 21:19:

Ag tsjah, ik vin mn eigen muziekkiejs leuk
Nep hoor.

Oud 17-03-2003, 20:22
Firefly
Firefly is offline
Citaat:
daar wordt ik echt depressief van
Pleeg zelfmoord
Oud 17-03-2003, 20:23
Death-Britney
Death-Britney is offline
Citaat:
Anteverta schreef op 17-03-2003 @ 21:20:
Moest je dat nou echt zeggen??
volgens m'n psycholoog, helpt't als ik er voor uit kom..
Oud 17-03-2003, 20:23
Verwijderd
Citaat:
K0K0SN00TJ3 schreef op 17-03-2003 @ 21:20:

Ghahaha.. mja maar er bestaan wel freaky goths...
zoals de marilon mansons-dude die zouk niet graag als
vader willen hebben...
En die goths willen gewoon eng zijn ofzo
ik wil die mensjuhs niet in 't donker in het park tegen komen
(vraag me niet wat ik daar moet doen in 't donker maja)

~PS. Gothics mogen wel hun gang gaan als ze da willen...~
Allicht bestaan er freaky goths. Er bestaan ook 'n hoop freaky alto's, hiphoppers en kakkers.

Ik vind dat Brian Warner trouwens wel een bepaalde charme heeft.
Oud 17-03-2003, 20:24
Death-Britney
Death-Britney is offline
Citaat:
Firefly schreef op 17-03-2003 @ 21:22:
Pleeg zelfmoord
ik kan 't niett, hep 't lev er niet voor
Oud 17-03-2003, 20:24
Shitty_Chicken
ag, ik ben tog zooow nep...

tsjah, zurriej or, ik ga niej iedereen na doen met muziek.. ik luister wat ik zel wil...

iedereen Avril... Ikkuh kunk anansie uhm... voorbeeldje duz he? Ik ben koppug ghehehe

neej ik luister gewoon wak lekker vin.. of iedereen het nou luister of niej...
Oud 17-03-2003, 20:25
Verwijderd
Citaat:
terror koe schreef op 17-03-2003 @ 21:23:
Inderdaad... Pff je eige muziekies...

Je mag weleens een voorbeeld aan mij nemen...
Haha
Oud 17-03-2003, 20:25
Ilúvatar
Ilúvatar is offline
owjee ik denk toch zo onderhand dat ik de enige "true type" Goth ben uit de hele topic
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten