![]() |
||
Citaat:
maar ff op een paar dingen reageren: ik heb nooit ontkend dat de pkk bestaat, ik bedoel ik ben zelf een aanhanger van ze hoor, ja en dat ga ik niet ontkennen en euh die capslock heb ik aangezet omdat je dan kon zien wat ik had geschreven, want in sommige stukjes was dat niet duidelijk
|
![]() |
||
1. ik heb nooit ontkend dat de pkk bestaat
dus wel: Citaat:
2. ik bedoel ik ben zelf een aanhanger van ze hoor, ja en dat ga ik niet ontkennen je geeft het zelfs toe? aanhanger van een organiseerde terroristische netwerk. je vind bin laden zeker ook goed? dit is een vrije land dus je moet het maar zelf weten. en euh die capslock heb ik aangezet omdat je dan kon zien wat ik had geschreven, want in sommige stukjes was dat niet duidelijk als het niet duidelijk is kan je ook gewoon de delen die er nix mee te maken hebben ff wissen en alleen dat stukje laten staan waar je op reageert. en met caps-lock wordt het alleen rommeliger. Voor al de nieuwe leden die nog niet helemaal begrijpen hoe dit forum werkt, zijn we bezig met een faq. Heb je een vraag? Post dan niet direct een topic in feedback, maar kijk eerst hier even. Ook raad ik je aan onderstaande 'forumgeboden' even door te lezen. Om het forumplezier van iedereen te bevorderen, hebben wij een aantal regels vastgesteld. Als je lid bent van dit forum ga je ermee akkoord dat je dit forum niet zult gebruiken om materiaal te publiceren dat moedwillig foutief en/of onnauwkeurig, krenkend, vulgair, haatdragend, obsceen, profaan, racistisch, seksueel georiënteerd, dreigend, privacyschendend of anderszins in strijd met de wet is. Jij bent verantwoordelijk voor posts onder jouw naam. Maak je gebruik van een publieke computer, zorg er dan voor dat je uitlogt voor het verlaten van de computer. Je gaat ermee akkoord dat je geen materiaal zult publiceren waar auteursrecht op berust, tenzij het je eigen materiaal is. De netiquette moet gevolgd worden. De netiquette is een richtlijn en bevat de volgende regels: (de schuingedrukte termen zijn vaktermen die je op het forum tegen kan komen) Je moet je aan het onderwerp van de topic houden, oftewel ontopic blijven. HOOFDLETTERS, (smilies) en leestekens????!!!!! mogen slechts met mate worden toegepast. Posts enkel om personen te kwetsen zijn verboden. Pogingen om het record aantal replies te verbeteren zijn niet toegestaan. Respectloosheid, het volledig afkraken van mensen of onzinnige ruzies (flamewars) is/zijn verboden. Voor beheerders, forumbazen alsmede andere leden moet respect getoond worden. Links naar andere sites plaatsen die los van het onderwerp staan en/of uit een commercieel oogpunt, is niet toegestaan. Het forum is niet bedoeld voor berichten aan 1 persoon die niets bijdragen aan het geheel. Daarvoor bestaat ICQ/Mail. Het is niet toegestaan om (mobiele) telefoonnummers of adresgegevens te publiceren. Originaliteit is een eis die aan elke topic gesteld moet worden. Post alleen onder je eigen nick (bijnaam), niet onder die van een ander. Als je een ander lid quote (citeert), dan is het verboden een foto mee te quoten. Plaatjes van 80kb of groter mogen niet gepost worden. Een topic mag niet in meerdere fora geopend worden, crossposten is dus verboden. Het uppen van topics, zonder goede reden, die allang uit het zicht zijn is niet de bedoeling. Het overmatig gebruiken van kleurtjes of grote letters is niet de bedoeling. Als je niks toe te voegen hebt, post dan ook niks. Op die manier het aantal posts dat op je naam staat verhogen, kan tot gevolg hebben dat ditzelfde aantal met de hand verlaagd wordt. Gebruik van anonieme proxies is niet toegestaan. Tijdens het forummen en hierna, zul je je huisdieren met rust laten. Faken, je voordoen voor iemand anders door bijvoorbeeld de foto's van iemand anders als ware het foto's van jou plaatsen, is niet de bedoeling. En, uiteraard, is het absoluut verplicht liefde onder al de leden te verspreiden. Gezelligheid roeleert namelijk. Op het breken van deze regels staan straffen variërend van een waarschuwing tot het weren van de site. Klik hier voor de disclaimer. Bedankt en veel plezier op het forum! Simon Steenhuis Algeheel Forumbeheerder
||
![]() |
Citaat:
als t zo een stinkland is, waarom wil je er dan een deel van ??? ![]() als ik ff een belletje kon maken, had ik dat nu meteen gedaan! wees blij dat ze daar mogen blijven anders was je familie allang uitgemoord ![]() respectloos mens! |
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
![]() Citaat:
ik zei niet dat ze allemaal daar verblijven, maar jouw familie kennlijk wel. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
EN jij bent aanhanger van ze? Terwijl je TEGEN oorlog bent OMG wat ben jij raar zeg! En dan nog hopen door middel van terreur te steunen een eigen staat te krijgen! ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
''een massale beweging van Koerdische vluchtelingen richting Turkije op gang gebracht. Ook die 500.000 vluchtelingen hebben na de eerste Golfoorlog een hap uit de Turkse economie genomen, en van de beloofde hulp uit het Westen is toen niets in huis gekomen. ''
Idd, maar t moet 600.000 zijn ![]() Er is idd geen hulp van t Westen gekomen die belooffd was, maar alleen van Turkije dus die Koerden daar moeten nog blij zijn want Turkije kon ze net zo goed t land uitdonderen. |
![]() |
|
![]() |
Nog wat extra info:
Turkije is bang dat de Koerden in Noord_irak een opstand organiserren en dat dit overslaat naar koerden in Turkije, waardoor de hel losbarst. Turkije stuurt zijn militairen nu daarheen om die opstand, mocht die er komen, de kop onder te drukken. Mocht er nix gebeuren dan doet Turkije ook nix. Het overgrote deel daar is Turkmeen, oftewel een Turk. Turkije wil niet dat die groepen daar straks met elkaar gaan vechten. Bovendien zijn er daar 2(!) soorten groepen Koerden. De een steunt de PKK en terreur, de andere is normaal. Deze 2 groepen kunnen niet met elkaar leven is gebleken en al helemaal niet in 1 koerdische staat. Verder wil Turkije niet, zoals in 1991 zoveel vluchtelingen opnemen vandaar dat er kampen gebouwd worden dichtbij de grens. Want Turkije moest toen alles zelf doen in 1991 en heeft de beloofde hulp niet gekregen van t Westen. Turkije wantrouwt nu t Westen en heeft vanaf vandaag ook min of meer ruzie met de VS. Dus Turkije steunt de VS NIET en vindt dat de VS zn rug op kan! Voor de rest zijn er veel rijke stinkerds in Turkije die grote belangen in Noord-Irak hebben. Ook de overheid heeft economisch belang bij Noord-irak. Dus ook hierdoor moet t beschermd worden om voor jezelf als Turkije zijnde te kunnen zorgen. |
![]() |
||
Citaat:
jij bent geen volk aap
||
Citaat:
de PKK komt op vooor de mensenrechten, en daar hebben ze geweld bij gebruikt, klopt, maar als ze dat niet zouden doen zou er niks gebeuren, en dan komt er ook nog een keer bij dat ik het heeel erg dom vind dat turkije niet op die zwarte lijst staan net alsof zij zelf zo fijn zijn
||
Citaat:
|
wat ik nou als laatst nog wil zeggen (daarna kom ik niet meer bij dit onderwerp)
is dat jij er niks aan kunt doen, waarschijnlijk kijk je alleen maar t nieuws, en daar worden dingen achtergehouden en vooral bij de turkse nieuwszenders, ik weet niet of jij het express doet dat je wilt ontkennen dat de koerden worden mishandeld), maar als jij t gewoon weet en je t ontkent, dan ben je net zoals de turkse regering die niet weten wat democratie die buiten de eigen bevolking (de turken zelf) geen andere volken willen accepteren, of laat ik het zo zeggen, die ze niet de rechten willen geven waar ze wel het recht op hebben (mensenrechten), net zoals de turken hier in Nl turkse scholen hebben. en dan moet je niet gaan zeggen dat ze de koerden wel accepteren want dat is dus niet waar, want anders werden ze wel normaal behandeld, zoals elk mens daar recht op heeft. wat jij ook nog moet proberen is het vanuit andere perspectieven bekijken, ik kan t namelijk wel begrijpen dat de turken geen gebied willen afstaan. ik ben t met je eens dat ze samen moeten kunnen leven, maar dat gaat nou eenmaal niet en dan krijg je dus een oorlog die eigenlijk wel tegengegaan moet worden, maarok dan komt die vraag hoe doe jdat dan? ik heb echt niks tegen turken hoor, daar echt niet van, onze beste vrienden zijn namelijk ook turks. ik kan wel die indruk gewekt hebben maar zo bedoelde ik het niet, ik bedoel als je kwaad ben begrijp ik wel maarok , genoeg geluld ik hoop dat je t nu ook ff van uit mijn perspectief wilt en kunt bekijken xxdelal
||
Citaat:
wel irritant he dat je bepaalde posts niet kan zien en andere wel. ik schrijf dit speciaal voor jou voor de derde keer op: Turkey is situated in the center of an area characterized by unpredictable radical changes. She has also been one of the prime targets of international terrorism in the past decades. First it was the ASALA (Armenian Secret Army for the Liberation of Armenia), claiming the lives of innocent diplomats and their families. Ironically, as ASALA terrorism subsided, PKK terrorism accelerated. At present PKK, with its Marxist-Leninist ideology and violent methods, continues to be a menace detrimental to the promotion of democratic way of living in the region. In the annual report of the U.S. State Department published in April 1993 under the title of "Patterns of Global Terrorism" the PKK is described as a "Marxist Leninist terrorist group composed of Turkish Kurds seeking to setup a Marxist state in Southeastern Turkey" The PKK is recognized and classified as a terrorist organization by all Western countries including the European Parliament and the Council of Europe. France and Germany, recently, banned the activities of this terror group and other West European governments, are closely monitoring the situation. Since 1984, indiscriminate violence and terror waged by the PKK have claimed, thousands of lives. Women children and the old were not spared. People were murdered before their family members or kidnapped and summarily executed. (....) 2. Activities targeting Turkey: a. Determining on cadres and sending them to become fighters, b. Carrying out combat training, c. Sending fighting forces to Turkey, d. Providing logistic support, e. Organizing links between those in Europe and in Syria. f. Maintaining contacts with other armed groups. g. Maintaining contacts with groups in prisons. (....) PKK acts as a sub-contractor of the international terror network. It maintains relationships with some Middle Eastern, African, European, and Latin American terrorist groups. Furthermore, it collaborates with terror organizations such as the DEV-SOL and HIZBULLAH . Its militants are trained along with thesd and the other terrorist organizations in Bekaa Valley/Lebanon under Syrian control and in Greece. Various underground organizations utilize PKK in the fields of arms trading, narcotics trafficking and illegal transfer of labor . (....) PKK's drug trafficking activity constitutes a major part of its financial apparatus. The money gained from illicit drug dealings and marketing is channeled to funding its arms purchases, which is required to continue its terrorist activities. The United States Department of State Bureau of International Narcotic Matters, has published a report in 1992, called "International Narcotics Control Strategy". This report stipulates that the European drug cartel is controlled by PKK members. PKK smuggles narcotics brought from Southeast Asia and Middle East to Europe. For the first time, an organization is involved in all aspects of the drug connection, namely, the acquisition, importation and distribution of drugs in Europe. The amount of money generated from this illegal activity is substantial.It amounts to hundreds of millions of U.S. Dollar. Some of the money acquired from drug trafficking and extortion, goes to the purchase of firearms and other equipment. While the rest is pocketed by those who carry out these activities as a way of life. (...) For example, recently, an article in a German newspaper (Kölnische Rundschau), dated February 2, 1995 reports that a drug trafficking cartel which operates in South America called "Medellin" has close links with PKK drug dealers who work in Europe. In this connection, 25 PKK sympathizers were apprehended in Cologne, with 143 kg. of heroin. Ht is clearly evident that the PKK is a company of bandits that use every available illegal means to make money. (...) lees meer dit is een link naar de plaatjes van de 'acties' van de pkk. sommige plaatjes (eigenlijk allemaal) zijn schokkend dus ik heb ze niet op het forum geplaatst.
||
Citaat:
het enige wat ik in deze topic uit jouw gebrabbel heb opgemaakt is dat jij vind dat de koerden daar worden mishandelt. jijweet er nix vanaf omdat je daar waarschijnlijk nooit geweest ben. je wist zelf nix over de koerdische vluchtelingen. je hebt waarschijnlijk verhalen van je pappie gehoord over hoe slecht het daar wel niet was. kutpkk, ze moeten allemaal keihard de kop ingedrukt worden. en alle koerden die voor pkk zijn moeten weer terug naar irak geschopt worden. kunnen ze lekker tikkertje spelen met ali chemicali.
||
![]() |
Citaat:
![]() hier klopt iets niet ![]()
|
![]() |
|
|