| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
|
Citaat:
het woord negerkleding vind ik gewoon denigrerend (maar dat begrijpen veel mensen blijkbaar niet). FUBU staat idd voor For Us By Us, maar negerkleding (dat woord al joh) En als je verder naar merken zoals Ralph Lauren en Hilfiger kijkt, zie je zoiets ook, maar dat noemt men ook geen blankenkleding (dus waarom noemt zogenaamde hiphopkleding wel negerkleding?!)verder zou ik nooit gezien willen worden in van die ''hoge'' (tot je borsten ong) broeken/ rokken!
|
|
||
|
Citaat:
Dus dan weet je toch wel ongeveer wat voor een kledij hij/zij bedoelt.
|
|
|||
|
Citaat:
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
. en de persoon die 'negerkleding' postte ook,denk ik.En als hij/zij het niet zo bedoelde,dan denk ik bij het woord 'negerkleding' dus aan hiphopkleding. pfffffffffffffffffffffffffffffffff
|
|
||
|
Citaat:
Ten derde inmpliceert het woord ''negerkleding'' nog steeds een vooroordeel, maja das moeilijk te begrijpen voor sommige mensen....Helaas It's gonna take bravery to stop mental slavery!
|
|
||
|
Citaat:
Sommige mensen kennen hun geschiedenis niet of vinden dat niet zo erg, maar lang niet alle bruine mensen! En het maakt ook verschil wie 't zegt.
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
Als een breezahchick met superkort gerafeld broekje tot aan kont (en ik heb er ergens zelfs nog zo een van toen ik 12 was
), in bijna niks over straat (dan liever helemaal bloot), in van dat camel/lichtblauw/lichtroze hippe spul, staat mij helemaal niet aan, ja uh in mijn ogen saaie kleren t-shirts met getallen erop (ben geen voetballer) maarja eigenlijk mag iedereen me in de idiootste kleren zien, t gaat er meer om dat ik t niet mooi vind. |
|
![]() |
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Klacht moslima omdat huisarts toegang weigerde Joostje | 500 | 23-02-2010 16:41 | |
| Levensbeschouwing & Filosofie |
moslima's in nederland>>>referaat voor nederlands malaika | 5 | 28-09-2005 22:36 | |
Hoe gaat het er nu werkelijk aan toe op een zwarte school? Jabotinsky | 84 | 02-11-2004 02:12 | |
Voor Alle Moslims!!! Mizz-Scatjuh | 49 | 10-05-2004 16:25 | |
| Verhalen & Gedichten |
verhaaltje..zal die goed genoeg zijn voor verhalenwedstrijd... Carlie | 5 | 30-12-2003 13:56 | |
| Drugs & Alcohol |
De serie Drugs en Drank in De gelderlander Isa | 3 | 20-03-2003 22:20 | |