Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
het woord negerkleding vind ik gewoon denigrerend (maar dat begrijpen veel mensen blijkbaar niet). FUBU staat idd voor For Us By Us, maar negerkleding (dat woord al joh) ![]() verder zou ik nooit gezien willen worden in van die ''hoge'' (tot je borsten ong) broeken/ rokken!
||
![]() |
Citaat:
![]() Dus dan weet je toch wel ongeveer wat voor een kledij hij/zij bedoelt.
|||
![]() |
Citaat:
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() En als hij/zij het niet zo bedoelde,dan denk ik bij het woord 'negerkleding' dus aan hiphopkleding. pfffffffffffffffffffffffffffffffff
||
![]() |
Citaat:
Ten derde inmpliceert het woord ''negerkleding'' nog steeds een vooroordeel, maja das moeilijk te begrijpen voor sommige mensen....Helaas ![]() It's gonna take bravery to stop mental slavery!
||
![]() |
Citaat:
Sommige mensen kennen hun geschiedenis niet of vinden dat niet zo erg, maar lang niet alle bruine mensen! En het maakt ook verschil wie 't zegt.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Als een breezahchick met superkort gerafeld broekje tot aan kont (en ik heb er ergens zelfs nog zo een van toen ik 12 was
![]() ja uh in mijn ogen saaie kleren t-shirts met getallen erop (ben geen voetballer) maarja eigenlijk mag iedereen me in de idiootste kleren zien, t gaat er meer om dat ik t niet mooi vind. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Klacht moslima omdat huisarts toegang weigerde Joostje | 500 | 23-02-2010 15:41 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
moslima's in nederland>>>referaat voor nederlands malaika | 5 | 28-09-2005 21:36 | |
Hoe gaat het er nu werkelijk aan toe op een zwarte school? Jabotinsky | 84 | 02-11-2004 01:12 | |
Voor Alle Moslims!!! Mizz-Scatjuh | 49 | 10-05-2004 15:25 | |
Verhalen & Gedichten |
verhaaltje..zal die goed genoeg zijn voor verhalenwedstrijd... Carlie | 5 | 30-12-2003 12:56 | |
Drugs & Alcohol |
De serie Drugs en Drank in De gelderlander Isa | 3 | 20-03-2003 21:20 |