Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
dat is ook wel logisch als je weet hoe snel een N64 ![]() die is sneller dan een p100 met 4mb dus geen wonder dat het fatsoenlijk draaid |
![]() |
||
Ninh:
Citaat:
Dus de n64 mag dan wel een lagere kloksnelheid hebben dan het systeem waar je de emulator op wil draaien, maar je kunt appels niet met peren vergelijken, laat staan risc procs met x86 procs wbt kloksnelheid. De kracht zit hem in de architectuur/combinatie van specifiek geoptimaliseerde hardware. Vooral als ik daaraan toevoeg dat de kloksnelheid van de N64 93.75 mhz bedraagt. Tel daar nog een graphics/sound co-processor bij op @ 62.5 mhz en voila. |
![]() |
||
Citaat:
![]() de Leetste om de hoek :-) , Fully Multitasking (nee nee niet zoals win95/3.11) , een Decent GUI , spelletjes waar je teminste op kon kwijlen enne nog veel meer :-)
||
Citaat:
Voor u informatie, maar de meeste Spelcomputers uit den tijd waren IMO toch qua Architectuur minder primitief dan een 8086 , aantal systemen zoals die van Sega waren zelfs gebaseerd rondom de m68k met een z80 co-processor , niet erg wat je noemt primitief vergeleken met een 8086. Zelfs een C64 is IMO toch in bepaalde opzichten geavanceerder dan een 8086 gebaseerde PC , natuurlijk je hebt maar 32KByte geheugen tot je beschikking (die andere 32 zijn voor SID en VIC). Amiga architectuur zal ik maar al niet gaan vergelijken met PC's ? :-))))
||
Citaat:
FIA , in de N64 zit een MIPS r4000 core , dat is wel degenlijk een General Purpose CPU :-) Btw , waarop baseer jij dat een RISC CPU geen "general-purpose CPU" kan zijn ? , de machines die hier staan doen toch echt al hun werk uitstekend op alle fronten (ik heb het hier dus over Alpha's die je als de definitie van wat RISC is mag beschouwen)
|
Verwijderd
|
Wij hadden een pc en een sega mega drive in 1, een Amstrad geloof ik. Was best wel verslavend... spelletjes, um... Pugsy, Sonic the Hedgehog natuurlijk, iets met een prins in een achtbaan, en iets over een geheime vis-agent die z'n nek kon stretchen. M'n geheugen is niet meer wat het geweest is
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
nooit een spelcomputer gehad.
mijn vader had een Apple Macintosh FX voor zijn werk. daar deed ik af en toe eens een spelletje op prince of persia en zo dus ik was meer apple kid. We hebben pas sinds een jaar ofzo een pc. Daarvoor alleen mac's gehad. Mijn vader werkt nogsteeds op mac. Pc is wel handig voor games. Voor mac komen er niet veel uit. We hadden eerst een fx toen een lc toen een powermac toen een imac(g3)en als laatst een g4 dual processor. Sinds kort nu een pentium 4 met win xp. mac os X rulez ![]()
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Was jij een typische jongen vroeger of een echt meisje? aquafemme | 37 | 23-09-2004 21:20 |