![]() |
||
![]() |
Citaat:
bij msn kan je trouwens ook atlas gebruiken ![]() |
Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik vind het vooral leuk om te zien dat de topic "zinloze zaken" al op 4 pagina's staat ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() He, nu wil ik er nog meer weten (ben ik daar even twee jaar te laat mee ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
ik ken veel te veel songetksten uit mn hoofd, heb in één uurtje toen ik naar huis fietste zon 12 nummers geneuried/gezongen (was neimand bij, anders had ik ze afgeschrokken
![]()
|
Verwijderd
|
Teveel om op te noemen, maar ik zal een beginnetje maken:
-mijn studentennummer + bijbehorende pincode -binominale nomenclatuur (zoek maar in je bioboek op wat dat betekend) -een aantal artikelcodes van dingen van de Xenos (thank god, we hebben nu scan-kassa's, voorheen ging alles met de hand... ![]() -euh...nog veel meer... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
das van de hardwaren volgens mij... ik kende wel die van de waxinelichtjes maar daar kom ik alleen op als ik 8er de kassa zit die weet ik nou niet ![]() ![]() *doet poging* 9169064 naja alleen de laatste 5 weet ik zeker |
![]() |
||
Citaat:
![]() Tis de groene 9V-batterij ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
hier zijn we weer hoor. Om de wereld voor verder verval te behoeden, om de mensen van ons volk te kunnen beinvloeden, om de kwaadaardigheid van liefde aan te tonen, om dichter bij de sterren te komen... Jesse, en James. Team Rocket is nog sneller dan het licht, vecht als een man, of geef je over en zwicht. Tadaa... ogen dicht! ![]() 1) Jah, ik kijk/keek Pokkemon 2) De Nederlandse versie dus 3) En ken dit versje uit mijn hoofd ![]() 4) Verder heb ik hier weinig toe te voegen ![]() Pika? Pikaa! ![]() ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Flora & Fauna |
'Haj zeehondje! Wat heb jij een mooie pels, die wil ik wel hebben!' Dark Psycho | 89 | 18-04-2004 21:05 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Nieuw 'politiek' systeem,wereldorde, levensbeschouwing. Cooperatieve Anarchie. Isa | 28 | 13-06-2003 20:47 | |
kerstofobie: IK HAAT KERST! frankzinnig | 71 | 30-03-2003 07:46 | |
Dag des Oordeels Mujahidien | 82 | 24-02-2002 21:59 |