Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|||
![]() |
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
waarom? omdat we al een goeie frituurpan hebben ![]()
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() bij bitterballen/kroketten is mosterd lekkerder en de friet wordt er altijd zo slap van |
![]() |
|
Verwijderd
|
iedereen heeft een hele mooie frituurpan en die van ons komt uit de jarig 80.. als t niet eerder is.. (merk bestaat niet eens meer geloof ik) en me ouders maar zeggen dat het aan het vet ligt dat de patat zo slap als een badjastouw is.. SURE
zucht.. je kan ook niet alles hebben natuurlijk... (of je haalt het bij de frituurder om de hoek... die heeft tenminste ook nog lekkere cheeseburgers... kwaliteit: 100x beter dan die van de Mac... maar dat is wel een beetje offtopic) |
![]() |
|
WOW!!! Dat lijnenspel. Die composite. Het gebruiksgemak. In 3 woorden: gewoon te gek!!!
Wat voor een wij hebben? Geen idee. Een witte, met iets ronde hoeken, er kunnen 6 frikandellen in, en is in ongeveer 5 minuten klaar voor gebruik. Maar deze is echt wel veel mooier...
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Onzin |
Wanneer heb jij voor het laatst teveel gegeten? claret | 53 | 09-12-2015 13:16 | |
Eten & Drinken |
Bak, braad en frituur jij gezond? AlopiA | 21 | 19-12-2006 19:00 | |
Eten & Drinken |
mango's en frituren... loes appelmoes | 23 | 22-10-2004 20:10 | |
Eten & Drinken |
Waar frituur je in? Stargazer | 37 | 18-10-2004 13:36 | |
Eten & Drinken |
enquete: snackgedrag, zo klaar FrantiC | 43 | 16-10-2003 16:13 | |
Eten & Drinken |
kokos Verwijderd | 4 | 06-07-2003 20:28 |