Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Het doet 10463x meer pijn iemand waarvan je houdt zijn/haar leven lang te zien lijden.. dat wens ik niemand toe.. [SIZE=0,1]nou misschien die dozen in dit topic..[/SIZE] ![]() |
![]() |
||
Citaat:
bij mijn nicht is het trouwens na 9 maanden in coma liggen wel fout gegaan..... maar meer omdat de stekker eruit moest. Het buisje uit haar luchtweg moest eruit. Anders zou ze langzaam dood gaan. Als het buisje eruit ging kon het snel afgelopen zijn of juist beter. Het eerste was het geval. Mijn nicht kon niet zelf ademen. En ja met die beslissing van mijn oom en tante was ik het wel eens dat het buisje eruit ging... Maar ze hebben zich wel lang vastgehouden aan dat beetje hoop. En zo zou ik het ook doen... dus ik zou niet ze voor eeuwig aan een apparaat laten liggen... ik geloof dat mijn vermogen tot uitdrukken weer erg sterk is nu.... *zucht* |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
mijn ouders en familie weten wat ik wil als ik ooit hersendood ben dan gooien ze de fucking stekker eruit.. maar omdat ik het zelf wil dan mag ik het ook nog moord vinden
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
waarom dan ineens zo boos en fel? Maar ga vooral rustig verder met jezelf aan alle kanten tegenspreken, k vind het wel grappig ![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
|
![]() |
Als ik wist dat die persoon dat zou willen,trek ik die stekker er uit ookal zou ik het er zelf niet mee eens zijn,ik heb respect voor zijn/haar wens.
Als ik niet weet wat die persoon in kwestie zou willen zou ik in overleg met de artsen de juiste beslissing proberen te maken. Als het mij zou gebeuren wil ik dat die stekker er uit word getrokken,ik zou het niet aankunnen om als 'kasplantje' te moeten leven en ik zou dan waarschijnlijk doodgaan aan verdriet en ellende...maar dat hangt er gewoon af van wat voor persoon je bent,ik denk dat er best mensen zijn die een gelukkig leven als 'kasplantje' (gadverdamme wat een woord) |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Gelovig? LauraJansen | 500 | 01-01-2011 12:25 | |