Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-08-2002, 19:11
Barbabarbara
Barbabarbara is offline
Citaat:
perseus schreef:

Daar hebben we de volgende patient
Beetje jammer idd.

Maar ok, ik hoop dat als Shanli en Girl18 hersendood(nee k wens het niemand toe maar mocht het gebeuren) zijn, de mensen om hun heen dan beslissen ze in leven te houden.
zodat ze een bed bezet kunnen houden voor mensen die het echt nodig heben
Oud 08-08-2002, 19:55
Verwijderd
Citaat:
Barbabarbara schreef:

Beetje jammer idd.

Maar ok, ik hoop dat als Shanli en Girl18 hersendood(nee k wens het niemand toe maar mocht het gebeuren) zijn, de mensen om hun heen dan beslissen ze in leven te houden.
ze hebben gewoon echt niet zoiets van dichtbij meegemaakt, dan is het zoveel anders.
Het doet 10463x meer pijn iemand waarvan je houdt zijn/haar leven lang te zien lijden.. dat wens ik niemand toe.. [SIZE=0,1]nou misschien die dozen in dit topic..[/SIZE]
Met citaat reageren
Oud 08-08-2002, 20:09
simple creed
simple creed is offline
Citaat:
snoopy/mamo schreef:

soms weet je het wel zeker.
je weet het nooit maar dan ook nooit zeker want bij mijn buurjongen zeiden ze het ook.... en moet je zien hoe hij nu is...

bij mijn nicht is het trouwens na 9 maanden in coma liggen wel fout gegaan..... maar meer omdat de stekker eruit moest. Het buisje uit haar luchtweg moest eruit. Anders zou ze langzaam dood gaan. Als het buisje eruit ging kon het snel afgelopen zijn of juist beter. Het eerste was het geval. Mijn nicht kon niet zelf ademen. En ja met die beslissing van mijn oom en tante was ik het wel eens dat het buisje eruit ging... Maar ze hebben zich wel lang vastgehouden aan dat beetje hoop. En zo zou ik het ook doen... dus ik zou niet ze voor eeuwig aan een apparaat laten liggen...

ik geloof dat mijn vermogen tot uitdrukken weer erg sterk is nu.... *zucht*
Met citaat reageren
Oud 08-08-2002, 23:06
skyscraper
skyscraper is offline
Citaat:
simple creed schreef:

je weet het nooit maar dan ook nooit zeker want bij mijn buurjongen zeiden ze het ook.... en moet je zien hoe hij nu is... Of anders is de kans ZOOOOOO klein dat het niet rendabel is.... Dan kun je het bed indd beter vrijmaken voor iemand die nog kans heeft

Volgens mij kunnen ze dit echt wel zeker weten......
Oud 09-08-2002, 09:11
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
skyscraper schreef:

Volgens mij kunnen ze dit echt wel zeker weten......
ja... volgens mij ook. Nou ja, als zij een andere ervaring heeft... Maar volgens mij is het zo dat als je hersendood bent, dwz géén hersenactiviteit e.d. dat je dan helemaal geen kans hebt om bij te komen. Dat kàn gewoon niet. Maar ja, ik weet niet of haar buurjongen echt hersendood was... Maar ik heb altijd geleerd, dat het gewoon onmogelijk is om bij hersendood nog bij te komen.
Oud 09-08-2002, 10:03
Verwijderd
Citaat:
Milk schreef:

ze hebben gewoon echt niet zoiets van dichtbij meegemaakt, dan is het zoveel anders.
Het doet 10463x meer pijn iemand waarvan je houdt zijn/haar leven lang te zien lijden.. dat wens ik niemand toe.. [SIZE=0,1]nou misschien die dozen in dit topic..[/SIZE]
Zoiets heb ik ook nog nooit meegemaakt, maar er bestaat nog altijd zoiets als inlevingsvermogen.
Met citaat reageren
Oud 09-08-2002, 19:23
skyscraper
skyscraper is offline
Citaat:
perseus schreef:

Zoiets heb ik ook nog nooit meegemaakt, maar er bestaat nog altijd zoiets als inlevingsvermogen.
Ik denk dat je je in deze situaties niet in kan leven........ Je kunt mischien een ruwe schatting maken maar echt weten hoe het voelt weet je pas als het jouw overkomt. EN mensen zoals girl18 hebben dus dat inlevingsvermogen totaal niet...
Oud 10-08-2002, 12:36
girl18
girl18 is offline
Citaat:
Barbabarbara schreef:

Beetje jammer idd.

mijn ouders en familie weten wat ik wil als ik ooit hersendood ben dan gooien ze de fucking stekker eruit.. maar omdat ik het zelf wil dan mag ik het ook nog moord vinden
Oud 10-08-2002, 12:41
girl18
girl18 is offline
Citaat:
girl18 schreef:

mijn ouders en familie weten wat ik wil als ik ooit hersendood ben/word verklaard dan gooien ze de fucking stekker eruit.. maar omdat ik het zelf wil dan mag ik het ook nog moord vinden
en ik doe het niet omdat me ziekenhuis bed voor iemand anders wilt hebben die het nodig heeft want of die persoon dood gaat interseert mij geen reet maar omdat ik mijn geliefdes het niet aan wilt doen om als een kasplantje verder te gaan..
Oud 10-08-2002, 13:04
Barbabarbara
Barbabarbara is offline
Citaat:
girl18 schreef:

en ik doe het niet omdat me ziekenhuis bed voor iemand anders wilt hebben die het nodig heeft want of die persoon dood gaat interseert mij geen reet maar omdat ik mijn geliefdes het niet aan wilt doen om als een kasplantje verder te gaan..
K dacht dat i-net jou niet raakte,
waarom dan ineens zo boos en fel?
Maar ga vooral rustig verder met jezelf aan alle kanten tegenspreken, k vind het wel grappig
Oud 10-08-2002, 13:36
girl18
girl18 is offline
Citaat:
Barbabarbara schreef:

Maar ga vooral rustig verder met jezelf aan alle kanten tegenspreken, k vind het wel grappig
ben ik boos en fel.? sinds wanneer.?
Oud 10-08-2002, 14:43
skyscraper
skyscraper is offline
Citaat:
Barbabarbara schreef:

Indd, dat tegenspreken is leuk.
Oud 11-08-2002, 19:51
girl18
girl18 is offline
er word niet echt veel meer verteld hierzo he..
Oud 11-08-2002, 20:19
hodelahitie
hodelahitie is offline
ja.. kdenk het wel... want als je niets meer kunt heb je toch niets meer aan je leven...
Met citaat reageren
Oud 12-08-2002, 00:09
kaleidoscope
kaleidoscope is offline
Als ik wist dat die persoon dat zou willen,trek ik die stekker er uit ookal zou ik het er zelf niet mee eens zijn,ik heb respect voor zijn/haar wens.
Als ik niet weet wat die persoon in kwestie zou willen zou ik in overleg met de artsen de juiste beslissing proberen te maken.

Als het mij zou gebeuren wil ik dat die stekker er uit word getrokken,ik zou het niet aankunnen om als 'kasplantje' te moeten leven en ik zou dan waarschijnlijk doodgaan aan verdriet en ellende...maar dat hangt er gewoon af van wat voor persoon je bent,ik denk dat er best mensen zijn die een gelukkig leven als 'kasplantje' (gadverdamme wat een woord)
Met citaat reageren
Oud 12-08-2002, 12:20
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
CemetarySlut schreef:
ik denk dat er best mensen zijn die een gelukkig leven als 'kasplantje' (gadverdamme wat een woord)
dan versta jij iets anders onder kasplantje dan ik... Maar ja, lees anders bovenin deze pagina even m'n reacties... Een kasplantje wil zeggen dat je hersendood bent. dan kun je helemaal niet meer gelukkig zijn. je kunt niets meer.
Reageren

Regels voor berichten