Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
of ik doe iets heel erg fout ![]() maar iig bedankt voor het zoeken ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Was je net heel ver, knalde je tegen de muur op voor zo'n tunnel! Ik deed altijd alle spelletjes behalve die. ![]() En er was nog zo'n spelletje dat ik vaak speelde maar het later niet meer deed, van een berg afskieën ofzo
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Dat spel is cool. ![]()
|
KWIJL!!!!!
ik heb dan ook links naar alle plekken waar ik pc-vertragers kan downloaden en andere manieren om DOS na te bootsen... Ik word hier helemaal gek! Zeker van al die verschillende websites... is er niet gewoon één verzamelplaaats voor klassiekers? *voelt zich nogal geek* KWIJLLLLLLLLLLLL
||
Citaat:
EDIT: zouden de FB's van DK heel even willen wachten met het verwijderen van de link? Anders werkt de report die ik op de site heb gemaakt voor spammers niet ![]() maareh... heeft iemand ooit op eigen kracht dat vorticons kunbnen vertalen? Ik geloof dat er ergens (bij de school in keen3) wel een soort euhm... verklarende tekenlijst was... Dat was wel ![]()
|
![]() |
Deathtrack, oeeeh, speciaal verhaal
Hij draaide te snel op mijn 15 mhz 286 moest ik een programmaatje slow draaien simuleerde hij een 4 mhz 8086, en dan deed ie WEL normaal ![]() Crimson death komt daar ook uit BTW ![]() ![]() Streedrod.. Ik kon ALLE auto's kopen zonder te cheaten Moest je eerst een auto kopen van 475, daarvan de voorbumper af, de motor eev V8 van maken, met een 4 inch default carburator, en een race manifolt geloof ik.. kon je van een chevy winnen van 2150, en die verpatsen voor lomp veel geld. en dan kon je wel een leuk bakje kopen om mee te winnen ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Onzin |
[rip] Christopher Lee Carn | 22 | 10-05-2020 08:48 | |
De Kantine |
Reageer!! Nee_nee | 1 | 09-02-2005 08:59 | |