Advertentie | |
|
![]() |
|
[QUOTE]benchMarc schreef op 26-03-2003 @ 15:37:
[B]Vrouwen zakken psychisch sneller in elkaar. Kijk maar naar Psychologie forum, daar ligt 't bewijs ![]() misschien zegt dat wel weer gewoon dat vrouwen beter ergens over kunnen praten. het niet opkroppen maar op tafel gooien... (en al hun problemen komen vaak door mannen.... kun je nagaan wat een botte eikels de meeste zijn ![]() Zonder mannen zaten de vrouwen nu waarschijnlijk nog in het stenen tijdperk. ja hoor, en zonder de vrouwen liepen jullie allemaal naakt rond te huppelen zeker? Vrouwen kunnen meerdere dingen tegelijk doen, en mannen kunnen dat schijnbaar niet ofzo? Maargoed, beter voor 100% bezig met 1 ding dan 2 dingen voor 50% ![]() best handig hoor, als je t.v. kan kijken, kan bellen en op je wentelteefjes kan letten tegelijk.. met volle concentratie... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Volgens de cijfers waren het 3 keer zoveel amnnen die zelfmoord plegen of een poging tot doen dan vrouwen. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Maar zelfmoord ligt toch echt heel anders als je er echt op in gaat. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik doe dat gewoon goed, ik heb alle goede dingen die typisch zijn aan beide seksen
![]() ![]() Waarom moeten mensen altijd beoordeeld worden op geslacht? Dat is nou net het ene dat helemaal niet uitmaakt... Behalve als het dan op sex aankomt ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
|||
[QUOTE]Bikkelvrouw schreef op 31-03-2003 @ 18:12:
Citaat:
![]() Laat de man maar tv kijken... oh en de telefoon ligt er natuurlijk uit (die telefoonrekening van de laatste weken ![]() Citaat:
We besteden gewoon een hoop uit.
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
en maar uitvluchten verzinnen, het is geen schande om toe te geven dat jullie minder zijn ![]() het is altijd al zo geweest... en dan kunnen jullie zoveel vrouwenclubjes oprichten als jullie willen, wij mannen blijven toch de heersers op deze planeet. Mocht er een vrouw ergens aan het bewind komen, dan is dat alleen maar als symbool.. (neem bv onze eigen ouwe trouwe Bea...)
||
Citaat:
KISS Keep It Simple Stupid
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() vrouwelijk intuïtie al helemaal niet, die "intuïtie" heeft 't vaker fout dan goed. (en bij 'n goede voorspelling is 't meteen: "zie je wel!" ![]()
|
Verwijderd
|
Daar sluit ik me bij aan.
Evenwichtsgevoel, urm sja 't zal wel. Op zich heb je geen bewijs ervoor geleverd dus ik neem het niet zomaar aan. Maar ik heb ook geen bewijs dat het tegendeel levert. En vrouwen zijn dus niet mentaal sterker. Hebben veel sneller zenuwinzinkingen ed. Over roddelen begin ik niet eens |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() Het valt me overigens op dat als ik bijvoorbeeld met de hele familie (ooms, tantes, etc.) bij een verjaardag ben van een of ander familielid, de vrouwen allemaal meteen naar de WC gaan zodra ze er zijn ![]()
|
vrouwen kunnen meerdere dingen tegelijk +
ze worden ongesteld - ze kunnen een kind baren + vrouwen worden lelijker als ze ouder worden - vrouwen zijn slim + MANNEN zijn dom - mannen worden knapper als ze ouder worden + meer kan ik niet verzinnen dus de vrouw is beter!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! de mzzl
||
Citaat:
![]() Mannen hebben het alleen maar over voetbal en vrouwen terwijl vrouwen soms verdomd interessante gesprekken hebben over politiek.
||
Citaat:
![]() (en als je dan na 2 punten bij de man niets meer kan verzinnen, geeft dat ook weer aan dat vrouwen niet (per definitie) slim zijn ![]()
|
maar hier heb ik een wetenschappelijk bewijs dat mannen beter tegen pijn kunnen
![]() http://www.newscientist.com/news/news.jsp?id=ns99993185
||
Citaat:
![]() Het manelijke geslacht steek overal boven uit. dus dat bewijst maar weer eens dat mannen beter zijn. en dat gelul van dat mannen alleen maar over voetbal praten en vrouwen,is niet waar want we hebben het ook over politiek,oorlog etc etc... nu ben je stil of niet ![]() mannen aan de macht. vrouwen MOETEN poetsen en huishouden zins de man aan de macht is,gehoorzame jullie ons ![]()
Laatst gewijzigd op 03-04-2003 om 18:30. |
![]() |
|
![]() |
Vrouwen zijn vrouwen en mannen zijn mannen, ieder heeft zijn eigen betere of mindere kanten, dat kunnen we ook eens gewoon accepteren, want dat is helemaal niet erg.
De een hoeft toch niet zo nodig superieur te zijn aan de ander. Bovendien eindigt de discussie dan nooit want de een kan dan zeggen: Ja, de vrouw kan een kind baren. En dan zegt de ander: Ja, maar de man is sterker. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Een vraag over seks johnnyruk | 72 | 09-03-2010 07:17 | |
Liefde & Relatie |
Zoenen: wat betekent het? MartinV | 49 | 17-02-2009 12:18 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Glazen plafond voor vrouwen Laisve | 282 | 09-02-2009 20:38 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Schoolstrijd II Pyriet | 52 | 16-12-2004 12:50 | |
De Kantine |
OORLOG......Maak je scholieren.com Leger Verwijderd | 271 | 08-09-2003 18:24 | |
Liefde & Relatie |
mannen vs. vrouwen Denise84 | 21 | 25-05-2003 17:34 |