Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
nou mijn lijstje
disney films mulan winnie the pooh robin hood lion king de speurneuzen aladdin de reddertjes in kangeroeland de wraak van jafar hercules dumbo sneeuwwitje doornroosje peter pan eigenlijk alle disney films wel behalve pocahontas want die liep niet goed af alfred j kwak ratjetoe babar purno de purno ![]() cow and chicken boes teddy ruxspin etc etc |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Wat ik vooral leuk vind van anime is dat ze alle thema's hebben. In het westen de beste tekenfilms komen vaak van disney (wat een kutzin, maar ik heb geen zin er beter over na te denken), wat kwaliteit van de tekeningen en animatie betreft. Maar die verhalen zijn altijd hetzelfde. Bij anime vind ik het jammer dat vaak de kaak niet eens beweegt als er gepraat wordt, dat soort dingen. Bij westerse tekenfilms wordt onzettend veel aandacht besteed aan de dingen die het 'echt' laten lijken, zoals ademen (dat schijn je te laten zien doordat de vingertoppen iets bewegen ![]() *heeft de laatste tijd veel gelezen over (westerse) animatie* Anime is eigenlijk gewoon manga op tv. |
![]() |
||
Citaat:
ik vind het juist een leuk effect dat de kaken lang niet altijd bewegen, bij die westerse tekenfilms zal dat wel vaak gebeuren, maar ik vind dat uiteindelijk een kuteffect krijgen.... en manga boeit me dus vooral om de goeie verhalen, enzow ![]() in de westerse tekenfilms is altijd alles gigantisch cliché, op de manier van: good guys zijn vrolijk, bad guys doen wat bij ze, good guys hebben beetje moeite en verslaan daarna de bad guys en zijn na het gevecht weer vreselijk vrolijk en zijn binnen een dagje weer helemaal de ouwe.... en trouwens, bewegende vingertoppen?? adem je tegenwoordig door je vingers, ofzow?? ![]() naja, ik ben nogal tegenstrijdig met het echt laten lijken.... van mij hoeft het niet eens erg echt te lijken, als je iets echt wil laten lijken, doe dat dan in spellen zoals Final Fantasy ![]() ik vind het belangrijker dat iets een goed verhaal heeft dan dat het realistisch is.... Kijk bijvoorbeeld es naar Fushigi Yugi, daar is het niet geweldig realistisch, maar het heeft een boeiend verhaal ![]() Net als Ayashi No Ceres... Ik heb altijd zoiets van: rot toch op met dat realisme in tekenfilms!!! Realisme is iets voor spellen, laat je in de tekenfilms gewoon wegzweven door de fantasie ![]() *heeft het idee dat dit nog een hele lange discussie gaat worden*
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() dat vind ik ook het mooie van manga, de bad guys zijn niet zo standaard, en bij sommige manga's is het in het begin ook moeilijk te zeggen of je wel kan spreken van een echte bad guy..... in Ayashi No Ceres bijvoorbeeld kan je Ceres niet echt zien als een bad guy. Hier kan je ook 2 verklaringen voor geven: 1: Ze is een vrouw, dus een bad guy is niet ecvht van toepassing, maar een bad girl klinkt zo knullig, he ![]() 2: Ze wil enkel doen wat voor haar rechtvaardig is, omdat haar in het verre verleden iets aan is gedaan waardoor ze het vertrouwen in de mensheid is verloren.... naja, dit is maar een klein voorbeeldje ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() Vingertoppen, jah, die bewegen mee als je ademt, juist door dat te laten zien zie je dat die persoon ademt. Mh, ik ben het volkomen met je eens over de standaard slechterikken hier, daarom vind ik het verhaal ook geen hol aan. Anime is zo cool omdat het voor iedereen is, ze gaan niks uit de weg, geen pijn, geen bloed, geen moeilijke verhalen. Maar ik begin de westerse tekenstijl wel weer steeds leuker te vinden... Realisme bedoel ik niet mee dat het zo echt mogelijk moet lijken. Je moet alleen maar naar het beeld kunnen kijken en je volkomen kunnen inleven. Dat kan ook bij donald duck en die is helemaal niet realistisch ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Hoe doe je dat in godsnaam?? ![]() ik heb het ook nog nooit gezien dat je vingertoppen bewegen als je aan het ademen bent ![]() maar dat zien dat ze ademen, dat vinnik niet echt nodig, ik vinnut maar een klein detail.... ik vraag me toch af hoe jij je in godsnaam in kan leven bij donald duck ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() Mh het was ook maar een voorbeeld ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Dat doe ik nu pas, aangezien m'n schoonvader Tom heet ![]() En daarbij: Tom en Jerry vond ik vroeger al niet echt geweldig leuk...... Inleven lukt bij mij enkel bij anime's (ja, ik is nogal vaag ;p) Hoe meer gevoel er in zit, hoe beter ![]() Ik ben nog actiever bij het kijken van anime dan bij het kijken van een voetbalwedstrijd van Feyenoord ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik leef enkel mee in anime ![]() Bij andere series lukt het me gewoon niet ![]() *voelt zich in deze discussie met de seconde vager ![]()
|
Kan dat off-topic ge-ouwehoer dat ik net verwijderd heb op Onzin/MSN/ICQ/e-mail/snail mail? Dat kunnen we het hier over tekenfilms hebben.
Ik heb nu Ghost in the Shell gedownload, ik ben benieuwd. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
... ow sorry ^^ Ghost in the shell? Met die achterlijk kleine pakjes en achterlijk grote borsten? Ben ook benieuwd ^^ |
![]() |
||
Citaat:
vooral de scene met het water en het stealth pak.. Genieten!
||
Citaat:
![]() Dat deed je in die ouwe DBZ-topic van niceman1984 ook al ![]() En mijn DBZ-meetingtopic moest je je ook al mee bemoeien ![]() Nu weten de mensen dus niet dat ik een opleiding voor het Toerisme ga doen en dat ik bij allemaal vrouwelijk schoon in de klas kom ![]() maar nu moet je me toch es 2 dingen vertellen, rollo 1: Wat the fuck is snail mail ![]() 2: Hoe heb je het voor elkaar gekregen om forumbaas te blijven ![]() No offence, maar ik ben in de tijd dat ik op ffkingdom.com forumbaas was niet slecht bezig geweest (al zeg ik het zelf ![]() ![]() Je moet me toch es vertellen hoe je het voor elkaar krijgt om zo lang forumbaas te blijven ![]()
Laatst gewijzigd op 02-07-2002 om 14:21. |
![]() |
||||
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
De meeste feedback die ik krijg van leden en FB's over mijn optreden als FB is positief. Ik neem dus aan dat ik het niet slecht doe. Helaas is het nooit mogelijk iedereen tevreden te stellen. Mocht ik off-topic chatten in het vervolg besluiten toe te staan, dan zou ik veel meer klachten krijgen dan nu het geval is. Mocht je nog verder willen discussieren hierover, open dan een topic op Feedback waar we het over het beleid van F&TV kunnen hebben. Dan vallen we de mensen in dit topic er verder niet meer mee lastig. ![]()
||
Citaat:
hm, wat doe je dan zo goed dat je meestal positieve reacties krijgt?? ![]() Ik werd al na 3 maanden ontslagen, en ik deed het IMHO niet veel slechter dan het hele zooitje forumbazen hiero.... ik vond trouwens off-topic chatten niet verkeerd daar, en iedereen was positief over me, behalve 1 persoon..... helaas was dat ook iemand die heel goed anderen kon beïnvloeden, dus ik werd door hem ontslagen ![]() naja, als ik al een topic zou openen op Feedback, zou toch niemand me serieus nemen.... Ik bedoel maar: een spammend lid als Rufus Lee, die vrijwel nooit serieus is, en die wil dan over het beleid van Films & TV praten?? Beetje belachelijk, vind je ook niet?? Ik mag dan niet tevreden zijn met het beleid, maargoed, ongeveer 75% van de bezoekers van dit forum zal dat wel zijn, dus dan lijkt he tme toch erg onwaarschijnlijk dat er naar mij geluisterd zal worden... Bovendien ben ik geen goeie onderhandelaar over een nieuw beleid..... Dat heb ik net bij m'n zus en m'n ouders gemerkt.... uiteindelijk is het dus zo ver gekomen dat ik door m'n zus uit m'n eigen slaapkamer wordt geslagen ![]() (ja, ik leid een miezerig bestaan ![]() Maargoed, om toch een beetje bij het goeie punt te blijven: ik denk dus absoluut niet dat ik een goed standpunt kan maken over het beleid.... Oftewel: ik moet me maar houden aan de volgende uitspraak: Put up, or shut up
|
![]() |
Heb een keer op tv een tekenfilm gezien, die was echt heel goed!
I married a strange person- gemaakt door Bill Plympton Ik zou hem heel graag nog een keer willen zien, maar weet begod niet hoe ik dat ga doen, weet iemand misschien wel hoe?? Dit is echt een aanrader!! Bizar, wreed, actie etc. etc. It's "Akira" with humor, "Road Runner" with humans, an animated "Pulp Fiction". - dat zegt genoeg!
||
Citaat:
![]() geen film voor mij dus ![]() *is trotse road runner-hater ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
Nostalgie! Refill-sensei | 17 | 25-06-2012 09:01 | |
Films, TV & Radio |
[TV] Wie kent er nog titels die op Kindernet kwamen? Purgatori | 195 | 31-08-2008 13:19 | |
Films, TV & Radio |
Welke film heb je het laatst gezien en wat vond je er van? [Deel 11] Donny must die | 500 | 01-04-2005 18:27 | |
Films, TV & Radio |
[nostalgie] Bobobobs Severus | 49 | 01-10-2004 17:13 | |
Films, TV & Radio |
[TV] Je favoriete tekenfilmserie! Verwijderd | 116 | 03-06-2004 14:00 | |
Films, TV & Radio |
Beste tekenfilmserie of animatiefilm OOIT Deel II? Rollo Tomasi | 41 | 04-05-2003 01:20 |