Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-04-2003, 17:23
wietsie
wietsie is offline
Citaat:
Lievelotje schreef op 07-04-2003 @ 18:23:
had eens een vakantievriendin die dat deed, beetje maf maar eigenlijk best effectief
was er zelf nie opgekomen maar wel handig alternatief...
Oud 08-04-2003, 22:35
<<Latin*Metal>>
<<Latin*Metal>> is offline
Met citaat reageren
Oud 09-05-2003, 16:56
Another Way
Another Way is offline
Dat plaatje is gewoonweg ranzig. Die mensen zijn niet aantrekkelijk en al helemaal niet zonder kleren

Ze mogen het van mij best doen zolang ze mij maar niet ermee storen. Tis een vrije wereld, dus go for it, alleen verwacht niet dat ik het doe.
Met citaat reageren
Oud 10-05-2003, 14:18
matrix21
matrix21 is offline
Mag ik vragen waarom dit topic eigenlijk geopend is?
Wil de topicstartster ons ergens van overtuigen? of verwacht ze dat veel mensen het raar vinden en wil ze bevestiging van anderen dat het helemaal niet raar is?
Ze vindt het niet leuk om veel negatieve reacties te horen, maarja dat kan je verwachten. Het is nou eenmaal nog steeds een beetje taboe.
En waar ik ook benieuwd naar ben: zouden naturisten het leuk vinden als de hele wereld in z'n nakie zou lopen en kleding gewoon afgeschaft zou worden? (als het niet koud is natuurlijk ) of is het echt een livestyle dat je leuk vind om te doen af en toe maar ook wel prettig vind om weer eens je kleding aan te trekken.

En nee ik snap er geen hol van dat er mensen daadwerkelijk naar die naturisten campings gaan. Maarja dat ligt er meer aan omdat ik het niet begrijp dat mensen uberhaupt naar een camping gaan. Niets beters als een huisje huren of je laten verwennen in een hotel.
Met citaat reageren
Oud 10-05-2003, 14:19
No return
No return is offline
ik vind ze zo naakt
Oud 12-05-2003, 15:13
Super-Eefjuh
Super-Eefjuh is offline
Mja... heb dr geen probleem mee zolang ze het maar doen als anderen dr geen last van hebben... gewoon lekker op hun eigen plek....

Ik zelf zou dr niet aan moete denke om in me naakie te gaan lope.. veels te koud voor
Oud 14-05-2003, 14:53
Ilúvatar
Ilúvatar is offline
ik ben veel te trost op mijn kleding om ze uit te doen.

blijven jullie maar mooi waar ik je niet kan tegenkomen. of als ik je tegen moet komen, heb dan kleding om je lijf.
Met citaat reageren
Oud 18-05-2003, 15:24
Just-Rian
Just-Rian is offline
Citaat:
terror koe schreef op 01-04-2003 @ 10:30:
Echt ubergeil, die uitgezakte grijze bejaarden.. Heerlijk.
ben jij wel 'ns niet sarcastisch ?
Oud 18-05-2003, 20:43
Marsel
Marsel is offline
Het is misschien een beetje ophalen, maarja, ik vind het wel een voor mij apart onderwerp. Dus wil eigenlijk wel ff reageren

Citaat:
wietsie schreef op 02-04-2003 @ 17:15:

Ook dit slaat nergens op! Die mensen vind je dus niet op een naturistencamping! ten eerste dragen mensen op een naturisten camping geen korte broek en dat wit bevlekte t-shirt slaat helemaal nergens op.. Bovendien zijn mensen op naturisen campings meestal veel socialer en er wordt bijna nooit wat gejat.. Er zijn vast en zeker een paar mensen die jij kent naturist waarvan ji het niet eens weet!
Klopt, een ex vriendin van me bleek dit dus te zijn. Ze vertelde dit pas aan me nadat het al 2 maanden uit was. We hadden gewoon nog steeds een hele goede relatie met elkaar, en vertelden elkaar alles. Toen kreeg ik dit plotsklaps te horen.

* Heb het een keer eerder met haar over gehad, me ex-baas bleek ook naturist te zijn, en dat vertelde ik aan haar. Was gewoon heel normaal bezig, en zei alleen van jah had ik totaal niet verwacht, en dat kwam hard aan. Voor de rest moeten ze het zelf weten, maar moet er wel aan wennen. Dat vond ze opzich wel een aardige reactie van me, maar zij reageerde er dus verder niet op *

En dan krijg ik het later van haar te horen. Vond het eigenlijk totaal niet vreemd, had het idee dat ik het op een of andere manier al wist, maar toch weer niet. Meer sloeg op me in dat ik dacht dat ik haar door en door kende, en dan eigenlijk zoiets belangrijks in haar leven dan niet wist. Dat kwam best hard aan, maar uiteindelijk was het toch wel logisch dat ik het pas zo laat wist. Tijdje over na gedacht, maar kwam toch elke keer weer uit dat het me eigenlijk niks uitmaakte hoe ze was, Ik hield van der ( ook toen het uit was/is )

Heb ook vaak nagedacht hoe ik zou reageren erop. Bijvoorbeeld mocht ik heeeeeeeel lang een relatie met haar hebben ( trouwen what ever ) of ik dan mezelf zover zou krijgen om mee te gaan op die vakanties, en ik durf eigenlijk ook wel volmondig JA daarop te antwoorden. Waarom niet, ik schaam me nergens voor, en al zou ik me moeten schamen, zo ben ik leuker kan ik het niet maken Anders hoef ik je niet te kennen.
Dus ben eigenlijk helemaal ingeburgerd met het idee.

Heb ik ook in de sauna en met douchen enzo op de sportschool, interreseerd me eigenlijk helemaal niks. Iedereen is zo, je bent zoals je bent. Ik kijk ook absoluut niet naar andere mensen dan ofzo, maar dat maakt me ook niks uit hoe die zijn. Gaat om de binnekant.

Maja, dat dus beetje mijn reactie erop. Bijvoorbeeld bij mijn ex vind ik het dan gewoon leuk voor haar dat zij zo zichzelf kan zijn ( en ik dat dus mocht weten ) maar daar buiten om, dat ze ook gewoon normaal kleren wil dragen, en er verder helemaal niet mee bezig is... respect!
( naja, dat laatste kwam er beetje vaag uit, maar bedoel meer, als iemand zo is krijg je het idee dat iemand dan ook de hele dag daar aandenkt enzo, terwijl dat natuurlijk helemaal niet zo is. Maar goed, dat vind ik dus wel goed .. naja blijft vaag maar goed )

Laatst gewijzigd op 19-05-2003 om 14:56.
Met citaat reageren
Oud 18-05-2003, 23:10
GRRR
GRRR is offline
ik zou ze wel naaien
Met citaat reageren
Oud 18-05-2003, 23:25
Pietura
Pietura is offline
Citaat:
a new nose schreef op 01-04-2003 @ 12:43:
gay
totally gay
Oud 20-05-2003, 12:22
wietsie
wietsie is offline
Citaat:
Marsel schreef op 18-05-2003 @ 21:43:
Het is misschien een beetje ophalen, maarja, ik vind het wel een voor mij apart onderwerp. Dus wil eigenlijk wel ff reageren

Klopt, een ex vriendin van me bleek dit dus te zijn. Ze vertelde dit pas aan me nadat het al 2 maanden uit was. We hadden gewoon nog steeds een hele goede relatie met elkaar, en vertelden elkaar alles. Toen kreeg ik dit plotsklaps te horen.

* Heb het een keer eerder met haar over gehad, me ex-baas bleek ook naturist te zijn, en dat vertelde ik aan haar. Was gewoon heel normaal bezig, en zei alleen van jah had ik totaal niet verwacht, en dat kwam hard aan. Voor de rest moeten ze het zelf weten, maar moet er wel aan wennen. Dat vond ze opzich wel een aardige reactie van me, maar zij reageerde er dus verder niet op *

En dan krijg ik het later van haar te horen. Vond het eigenlijk totaal niet vreemd, had het idee dat ik het op een of andere manier al wist, maar toch weer niet. Meer sloeg op me in dat ik dacht dat ik haar door en door kende, en dan eigenlijk zoiets belangrijks in haar leven dan niet wist. Dat kwam best hard aan, maar uiteindelijk was het toch wel logisch dat ik het pas zo laat wist. Tijdje over na gedacht, maar kwam toch elke keer weer uit dat het me eigenlijk niks uitmaakte hoe ze was, Ik hield van der ( ook toen het uit was/is )

Heb ook vaak nagedacht hoe ik zou reageren erop. Bijvoorbeeld mocht ik heeeeeeeel lang een relatie met haar hebben ( trouwen what ever ) of ik dan mezelf zover zou krijgen om mee te gaan op die vakanties, en ik durf eigenlijk ook wel volmondig JA daarop te antwoorden. Waarom niet, ik schaam me nergens voor, en al zou ik me moeten schamen, zo ben ik leuker kan ik het niet maken Anders hoef ik je niet te kennen.
Dus ben eigenlijk helemaal ingeburgerd met het idee.

Heb ik ook in de sauna en met douchen enzo op de sportschool, interreseerd me eigenlijk helemaal niks. Iedereen is zo, je bent zoals je bent. Ik kijk ook absoluut niet naar andere mensen dan ofzo, maar dat maakt me ook niks uit hoe die zijn. Gaat om de binnekant.

Maja, dat dus beetje mijn reactie erop. Bijvoorbeeld bij mijn ex vind ik het dan gewoon leuk voor haar dat zij zo zichzelf kan zijn ( en ik dat dus mocht weten ) maar daar buiten om, dat ze ook gewoon normaal kleren wil dragen, en er verder helemaal niet mee bezig is... respect!
( naja, dat laatste kwam er beetje vaag uit, maar bedoel meer, als iemand zo is krijg je het idee dat iemand dan ook de hele dag daar aandenkt enzo, terwijl dat natuurlijk helemaal niet zo is. Maar goed, dat vind ik dus wel goed .. naja blijft vaag maar goed )
Ik vin dat je goed reageert... Ik zou, als ik zelf geen naturist zou zijn, het ook niet zo leuk vinden als ik al best lang een vriend had en ik niet zou weten dat ie naturist was... maar ik heb het me vriendinnen ook pas na een jaar verteld ofzo dat ik naturist was... waarom? Omdat ik gewoon bang was voor de reacties! er zijn mensen die zo abnormaal reageren! Ik ben al een keer een vriendin kwijtgeraakt omdat ik het gewoon heb gezegd... Daarom ben ik daar best voorzichtig mee... '
M'n zus had eerst ook een vriend en ze had gezegd dat ze naar de JNFN ging (jongeren kamp voor naturisten) en toen werd ie boos en zei dat ze niet te vertrouwen was en dat ze daar liep om gepakt te worden enz..
Ik las ook reacties dat mensen trots zijn op hun kleren en daarom niet naakt camperen, maar ik ben ook trots op me kleren maar dan hoef je ze toch nog niet altijd te dragen, of niet? Ik bedoel in de winter en als ik niet op vakantie ben draag ik ze ook altijd... maarja...
kus

Laatst gewijzigd op 20-05-2003 om 12:30.
Met citaat reageren
Oud 20-05-2003, 12:53
Marsel
Marsel is offline
Citaat:
wietsie schreef op 20-05-2003 @ 13:22:
Ik vin dat je goed reageert... Ik zou, als ik zelf geen naturist zou zijn, het ook niet zo leuk vinden als ik al best lang een vriend had en ik niet zou weten dat ie naturist was... maar ik heb het me vriendinnen ook pas na een jaar verteld ofzo dat ik naturist was... waarom? Omdat ik gewoon bang was voor de reacties! er zijn mensen die zo abnormaal reageren! Ik ben al een keer een vriendin kwijtgeraakt omdat ik het gewoon heb gezegd... Daarom ben ik daar best voorzichtig mee... '
Dank je
Maar het gaat me er niet zo erg om het naturist zelf zijn, maar gewoon dat er iets was wat voor haar opzich natuurlijk een belangrijk deel van haar leven inneemt, en ik dat niet wist. Ook al was het iets totaal anders geweest. Maar goed
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten