Het is misschien een beetje ophalen, maarja, ik vind het wel een voor mij apart onderwerp. Dus wil eigenlijk wel ff reageren
Citaat:
wietsie schreef op 02-04-2003 @ 17:15:
Ook dit slaat nergens op! Die mensen vind je dus niet op een naturistencamping! ten eerste dragen mensen op een naturisten camping geen korte broek en dat wit bevlekte t-shirt slaat helemaal nergens op.. Bovendien zijn mensen op naturisen campings meestal veel socialer en er wordt bijna nooit wat gejat.. Er zijn vast en zeker een paar mensen die jij kent naturist waarvan ji het niet eens weet!
|
Klopt, een ex vriendin van me bleek dit dus te zijn. Ze vertelde dit pas aan me nadat het al 2 maanden uit was. We hadden gewoon nog steeds een hele goede relatie met elkaar, en vertelden elkaar alles. Toen kreeg ik dit plotsklaps te horen.
* Heb het een keer eerder met haar over gehad, me ex-baas bleek ook naturist te zijn, en dat vertelde ik aan haar. Was gewoon heel normaal bezig, en zei alleen van jah had ik totaal niet verwacht, en dat kwam hard aan. Voor de rest moeten ze het zelf weten, maar moet er wel aan wennen. Dat vond ze opzich wel een aardige reactie van me, maar zij reageerde er dus verder niet op *
En dan krijg ik het later van haar te horen. Vond het eigenlijk totaal niet vreemd, had het idee dat ik het op een of andere manier al wist, maar toch weer niet. Meer sloeg op me in dat ik dacht dat ik haar door en door kende, en dan eigenlijk zoiets belangrijks in haar leven dan niet wist. Dat kwam best hard aan, maar uiteindelijk was het toch wel logisch dat ik het pas zo laat wist. Tijdje over na gedacht, maar kwam toch elke keer weer uit dat het me eigenlijk niks uitmaakte hoe ze was, Ik hield van der ( ook toen het uit was/is

)
Heb ook vaak nagedacht hoe ik zou reageren erop. Bijvoorbeeld mocht ik heeeeeeeel lang een relatie met haar hebben ( trouwen what ever ) of ik dan mezelf zover zou krijgen om mee te gaan op die vakanties, en ik durf eigenlijk ook wel volmondig JA daarop te antwoorden. Waarom niet, ik schaam me nergens voor, en al zou ik me moeten schamen, zo ben ik leuker kan ik het niet maken

Anders hoef ik je niet te kennen.
Dus ben eigenlijk helemaal ingeburgerd met het idee.
Heb ik ook in de sauna en met douchen enzo op de sportschool, interreseerd me eigenlijk helemaal niks. Iedereen is zo, je bent zoals je bent. Ik kijk ook absoluut niet naar andere mensen dan ofzo, maar dat maakt me ook niks uit hoe die zijn. Gaat om de binnekant.
Maja, dat dus beetje mijn reactie erop. Bijvoorbeeld bij mijn ex vind ik het dan gewoon leuk voor haar dat zij zo zichzelf kan zijn ( en ik dat dus mocht weten ) maar daar buiten om, dat ze ook gewoon normaal kleren wil dragen, en er verder helemaal niet mee bezig is... respect!

( naja, dat laatste kwam er beetje vaag uit, maar bedoel meer, als iemand zo is krijg je het idee dat iemand dan ook de hele dag daar aandenkt enzo, terwijl dat natuurlijk helemaal niet zo is. Maar goed, dat vind ik dus wel goed .. naja blijft vaag maar goed )