![]() |
|
15 toen ik bewust ging masturberen... Daarvoor was het altijd alleen maar wat friemelen, wat ik nooit als masturberen beschouwd had. De eerste keer kwam volgens mij nog neit klaar, maar wel snel daarna al... Ik spoot pas echt een half jaar later.
Edit: Waar ik helemaal niet op gerekend had ![]() ![]()
Laatst gewijzigd op 30-09-2003 om 10:51. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
ik was vrij jong toen ik begon te friemelen, toen ik n jaar of 8, 9 was en ik zat in bad liet ik soms es een poppetje vallen en dat raakte toen eens mijn venmusheuvel en toen ben ik eigenlijk pas echt op ontdekkingstocht gegaan en zo.. eerste orgasme was op mijn 11e, dat was ook meteen al de eerste keer dat ik serieus masturbeerde.
|
![]() |
||
Citaat:
|
Ik wist al heel jong wat klaarkomen was....deed het door met mn onderlichaam over het vloerkleed te schuren enzo en had er ook fantasieen bij over dingen die ik opwindend vond...ik was denk ik 3 of 4 al. Erg jong dus (om de schade alvast in te lopen want in mijn relatie kom ik nooit klaar gheghe)
|
![]() |
|
![]() |
Er zijn genoeg posts met tips, maar toch...
De belangrijkste tip is: neem er de tijd voor. Ontspan jezelf, denk aan iets opwindends en ga rustig op verkenningstocht, eventueel met behulp van een spiegeltje zodat je precies kunt zien wat je doet. Dan: doe niets te overhaast. Je hoeft niet per se klaar te komen, dat moet niet het doel zijn. Klaarkomen is het toetje, het met jezelf bezig zijn is het voedzame diner vooraf. De meeste meiden komen alleen klaar door hun clitoris te stimuleren. Streel er voorzichtig omheen, overheen, langs, wat jij lekker vindt. Bouw het rustig op, wissel je ritme en bewegingen af en toe en als je de spanning in je onderlijf voelt opbouwen, verander dan niet meer maar blijf doorgaan waarmee je bezig was. Grote kans dat de 'big bang' dan niet meer lang op zich laat wachten. Oefening baart kunst, hoe vaker je het doet des te beter je jezelf leert kennen. Hoop dat ik het als jongen een beetje heb kunnen uitleggen voor je. ![]()
|
![]() |
ik was 10 of 11, dat weet ik niet meer precies. kan me het nog wel herinneren dat ik klaarkwam en er eigenlijk een beetje van schrok, maar het wel voor herhaling vatbaar vond
![]() Beetje friemelen heb ik altijd wel gedaan, vrij veel zelfs.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Mijn (ex) vriend Sonyaykh | 14 | 31-12-2011 16:30 | |
Seksualiteit |
Niveau van dit forum Eme-ly | 89 | 07-05-2003 16:06 |