Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() avatar: beetje vaag, of het ligt aan mij kan ook, het is nog vroeg sig: grappig ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() En je spreekt het uit als Anneeej. ![]() ~*silvietjuh*~ Naam: lekker vrolijk Avatar: een kuikentje met vogelpest? Sig: ja, wel logisch eigenlijk...
|
Naam:Anneee Leuke naam, maar niet al;s je Twents spreekt
![]() Avatar:Mooi wit blok, vooral het contrast met "gewoon" wolkwit maakt van dit potloodwit een uitzonderlijke Avatar. ![]() Sig: Lijkt me duidelijk, je valt op de sig van Nare Man (Wat is zijn Sig dan?)
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Naam: vreemd, maar wel leuk ![]() Avatar: Volgens Qimm is het the Crow. In dat geval issie leuk ![]() Sig: Over wie gaat dat? Mag ik vermoedens hebben? *kijkt naar vriendinnetje* ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
mijn vriendje idd dank je.. was de uispraak van mn vader en die stond op de rouwkaart ook.. moonmonkey: leuke naam.. origineel avatar: phat stoer! sig: grappig |
![]() |
||
Citaat:
dat is van transformers als het goed is
||
Citaat:
![]() Avater: zeer angstaanjagend ![]() Signature: Tsja.. meneertje voelt zich heel wat ![]()
||
Citaat:
![]() avatar: mwoah, valt wel mee, niet echt bijzonder.. sig: A life? Great, where can I buy one of those?*Harrison Ford is geil* Ik ben ramstoer!!(lol@Pharmacon ![]() ![]() Eerste gedeelte is ![]()
|
||
![]() |
![]() Citaat:
![]() de naam vind ik mooi, lekker zweverig de avatar is heel mooi een soort berglandschap met zonsondergang en dan sig is grappig ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
loontjuh, een naam die je heel hard kan brullen de avatar is wel leuk, elmo ![]() en de sig vind ik heel zielig, je vader is overleden en je denkt nog steeds vaak aan hem |
![]() |
||
Citaat:
![]() naam : Lief Avatar: schattig past wel bij de naam... Je bent een dagdromer?! sig: Alle kleine beetjes helpen zei de mug, en ze plaste in de zee... super schattig ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
dank je wel voor de rest van je reactie btw.. echt lief |
![]() |
||
Citaat:
![]() *Nogal Offtopic, Mag dus door de volgende genegeert worden*
||
Verwijderd
|
Citaat:
Wel een treurige sig ![]() Enneh voor de duidelijkheid. Mijn avatar Is Unicron---> uit Transformers The Movie(über bad guy) sig: Zegt hij net nadat hij eindelijk getransformeerd is(wachtte elke TF de hele film op denk ik) en hij Cybertron gaat vernietigen. Meesterlijke scene ![]() En mijn acc is een onbewuste typfout. Moridin is namelijk een duivelsachtig(in die wereld heb je geen duivels, maar het is er mee te vergelijken) die de allerhoogste na het grote kwaad zelf is. Ik dacht: Kom, ik doe eens bescheiden ![]() |
![]() |
||
Citaat:
avatar: is wel lachen sig:****The moon is closer to the sun, Than I am to anyone**** Uhm ja wat moet k ervan zeggen... T zal wel zo zijn ![]() |
![]() |
|
![]() |
naam Op wie zijn graf?????
Avater eeeh ja, een beetje een breezha figuur. Niet mijn stijl Sig ken je dat liedje: He buschaufeur we gaan je busje slopen He buschaffeur we gaan je busje slopen etc..
||
Citaat:
![]() Avatar: WTH is het? Sig:het zware niets bijft aan mij trekken tot ik het lichte niks gevonden heb EHhhh ![]() Conclusie; je bent vaag ![]()
||
Citaat:
Naam: Oei, erg depressief ![]() ![]() Avatar: Een beer ![]() Sig: Lyric? |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
[gouwe ouwe deel zoveel] Wat vind je van de naam, avatar en signature... Anne | 15 | 25-08-2003 11:31 | |
De Kantine |
[gouwe ouwe] Wat vind je van de naam, avatar en signature van de persoon boven je? II Dminor | 494 | 31-05-2003 16:30 |