Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
smoke die gram es op en klik es hier : http://www.si.hhs.nl/~20014505/wouter/fantje.html |
![]() |
||
Citaat:
![]() "Enerzijds word ik overweldigd door een gevoel van afgrijzen en raak ik opgezadeld met epileptische neigingen, maar anderzijds laat de tedere aanblik van tientallen olifantjes me toch wel sidderen van genot", aldus deze stoner.
|
Blauw t-shirtje met een getekend meisje erop met heel veel bloemetjes
Zwart t-shirtje met "love rules the world" (de kleuren waren leuk! ![]() Blauwe, wijde, 3/4 broek van Overzeas En mijn pronkstuk(ken) van vandaag; zwarte Boras skateschoenen met zilveren vlammetjes erop ![]() ![]() ![]()
Laatst gewijzigd op 16-04-2003 om 12:07. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() stond ook op mijn bier afgelopen zaterdag het bier smaakte saai :\ |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik ben echt uberbeginner ![]() heb trouwens ook nieuwe schoenen, ze lijken enorm op mn ouwe buffalo's maar toch niet ![]() Laatst gewijzigd op 16-04-2003 om 18:00. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
- simpel zwart spaghettitopje - zwarte riem - zwart shirtje met rode opdruk, heel hip En dat terwijl ik niet eens van zwart houd. ![]()
||
Citaat:
![]() 4,5 voor bio ![]() nee hoor applaus voor jou! ik:werchter kaartje! joeh=chei
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ik screw alleen kunstgeschiedenis, daar heb ik ZO"N hekel aan ! en frans 1&2 wordt samengevoegd en dan sta ik gem 6.1 en sta ik voor alles voldoende ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
|
|