Advertentie | |
|
![]() |
|
okee, op advies van McLaren probeer ik het hier;
Waar vind ik een site met leuke korte kapsels. Heb nl. een leuk kapsel in mijn hoofd (van achter opgeknipt maar dat het van voor weer in twe punten wat langer wordt) maar heb nog maar 1 plaatje weten te vinden. En weet niet of de kapper daarvan het mooi kan na knippen. (Ennuh, hoe zet je plaatjes in je bericht die op je harde schijf staan, dan zet ik dat plaatje er straks ff bij)
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Inderdaad, op www.mars.nl start volgende week de verkoop.
|
![]() |
|
![]() |
laatst heb ik bij fish & chips in Antwerpen hoge witte converse gezien van leer. Maar toen had ik geen geld meer en ik kom nie zo heel vaak in Antwerpen. En hier in Nederland heb ik ze alleen maar in het rood en zwart gevonden als hoog model.
weet iemand waar ik ze hier krijgen kan? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Dus eigenlijk heb je hier niets aan ![]()
|
![]() |
BELANGRIJK
![]() Ik ben voor de verjaardag van mijn vriendin dringend (en snel, heb nog een weekje) op zoek naar een bepaald type horloge. Ik bedoel een digitaal horloge bestaande uit een rond koortje in een felle kleur (rood/blauw/etc) als bandje, en een klein digitaal klokje (in ronde 'behuizing') van dezelfde kleur. De sluiting bestaat uit twee knopen (aan beide zijden van het koordje). Dit horloge werd een tijd geleden voor maar een paar euro verkocht bij winkels als Kruidvat en Etos, maar ik kan ze nergens meer vinden. Het horloge van mijn vriendin is helaas kapot dus ik zoek een nieuwe voor haar... EDIT1 Uiteraard is dit niet het enige dat ik haar wil geven ![]() EDIT2 Ik heb het al gevonden! Voor 1 euro bij Blokker ![]() Laatst gewijzigd op 22-05-2003 om 00:03. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
maar nee sorry ik kan je niet helpen... |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik ga maandag naar Amsterdam met een vriendin en we zoeken winkels zoals de Independent Outlet, dus skate/punk/hardcore etc.
Niet alleen skatewinkels met baggy broeken en bolle skateschoenen, maar ook Dickies pantalons en old school skategympen enzo. Verder ken ik wel de Fun Shop en de Kamikaze maar daar hebben ze vaak niet echt iets. Bedankt graag ook iets van een route beschrijvinkje erbij ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
Waar vind ik....? III Gadje | 500 | 06-10-2005 18:03 | |
Lifestyle |
Waar vind ik bepaelde p00p - topic 2 Verwijderd | 500 | 04-05-2005 11:21 | |
De Kantine |
waar vind ik topic of winkeltopic ? miekevis | 4 | 28-11-2004 16:47 | |