Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
En verder is de gemiddelde Turk vergeleken met een Nederlander een verschrikkelijke racist, en dan kijk ik met name ook naar de Turken in Turkije. Als men ziet hoe ze daar met de Koerden omgaan, dan ga ik me hier niet door één of ander Turkje uit laten maken voor racist. Laat hem eerst de shit in z'n eigen land opruimen, voordat hij gaat zeggen wat ie van mij vind. Verder roepen mensen hier constant dat LPF'ers zielig zijn, en dat schiet me behoorlijk in het verkeerde keelgat. Welk recht heb je om deze mensen te veroordelen? Kijk eerst eens naar de balk in je eigen oog, voordat je naar de splinter in andermans oog kijkt. |
![]() |
||
Citaat:
Of: Atje <-> LPF'er voor gerechtsgebouw: De pot verwijt de ketel dat ie zwart ziet. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
BARON, eigelijk ben je dus niet zo'n extreem figuur, je doet maar alsof, 'om tegengas aan links te geven'. Vind je dat niet ongeloofwaardig dan
![]() PS: als je graag een ban wilt is-ie meteen permanent; zo werrkt dat bij vrijwillige bans. Ik zou het jammer vinden, maar 't is uiteraard jouw keus. Je kunt ook gewoon weg blijven. Als je een ban wilt; aanvraag kan op M&M.
Laatst gewijzigd op 15-04-2003 om 22:24. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
Wat gij niet wilt dat U geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Hij die zonder zonde is, werpe de eerste steen. Mij is de wrake. Oordeelt niet, opdat U niet geoordeelt zult worden. Ik ben geen reli-aanhanger, verre van, maar als leefregel en beginsel van goed fatsoen worden ze hier wel met voeten getreden, vinden jullie niet? Ik weet er nog een, iets prozaïscher, De pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet. En: gij zult geen kwaad met kwaad vergelden, oftewel, twee kwaden maken niet één goede. Als jullie daar nou eens wat vaker bij stil stonden, dan was de discussie meteen van een wat hoger niveau.
||
![]() |
Citaat:
En als we t in de volksmond over terroristen hebben, hebben we t zeker wel bijna altijd over mensen die meerdere mensen heeft vermoord. Onzin. Zolang er niet meer acties hebben plaatsgevonden en dat uit t rapport blijkt dat er niet een kans is dat hij in herhaling zou vallen, dan is hij geen terrorist. Je kan wel zeggen dat ie aan terreur heeft gedaan. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Whaha, jij kent die hele geschiedenis van Turken en Koerdne niet eens man ![]() ![]() Oh sorry, ik ben ook maar 1 persoon en ik kan geen land gaan opruimen. Als je vind dat 1 iemand dat moet doen doe dat dan zelf eerst in je eigen land! ![]() En ik roep niet dat LPFers zielig zijn, ik riep alleen dat jij zielig doet(of je dat bent weet ik niet) Nou, ik ben graag geen aanhanger van een partij die t land naar de klote helpt door een stelletje idioten en die voor de doodstraf is, of die t onderscheid tussen gewoon persoon en politiek persoon niet kan maken. Die bovendien niet humanistisch omgaat met mensen die vluchten voor hun leven etc etc. Ohja, ik ben dus ook absoluut tegen de AEL. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Weet je waarom? Je dwingt mij er toe, of tenminste je wilt dat ik t doe door zelf steeds over allochtonen dit en dat en zus en zo te beginnen. Je lokt t zelf uit met die ongenuanceerde, achterlopende, nergens op slaande reacties van je. Hoe kijk jij dan? JIJ kijkt ALLEEN naar alles wat NLers goed doen en naar alle foute dingen die moslims doen! ''Kijk eerst naar de balk in je eigen oog, voordat je naar de splinter van de ander zoekt.'' ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Bovendien kan je maar eens beter naar de oorzaken kijken ipv te k*nkeren op de gevolgen ervan. Ow? Je loopt honderden jaren achter. Dat zei ik niet. Ik zei dat ze er tussen zitten en dat ik zo een iemand liever niet tegen kom, net zoals dat ik een radicale moslim ofzo liever niet tegenkom. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Dat doe ik vaak, alleen je wilt t niet zien lijkt t wel Ik heb nergens beweerd dat alle LPFers zo zijn. Nogmaals: ik kom zulke mensen liever niet tegen. Heb liever dat zulke mensen niet in dit land rondlopen, net zoals dat ik liever geen extremistische moslims/mensen in dit land wil. Ik kan t verder ook niet helpen dat een grote groep aanhangers van de LPF van die domme sloebers zijn, t is nou eenmaal zo, maar dat wil niet zeggen dat ze allemaal zo zijn. Dus niet over 1 kam scheren meer he ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
Vast wel offtopic.. maagoed, nieuw topic openen is ook zoets.. Hoe staan jullie tegenover het volgende:
Situatie: Turkije martelt gevangenen. Turkije is niet vredelievend tegenover Koerden. We nemen deze 2 gegevens, dus deze situatie voor waar aan bij het oordelen (alvast bedankt ![]() Mening: Kun je een Turk in Nederland die hier is geboren daar scheef op aankijken als in mede verantwoordelijk voor houden? Een Turk in Turkije? Een Turk in Turkije die op een partij stemt die dit geweld niet remt? Een Turk in Turkije die weet weet dat hij op een partij stemt die dit geweld niet remt? Of ligt de grens ergens anders volgens jou? Waar ligt de grens volgens jullie? Of is er geen grens? [ik post mijn mening later] (eenzelfde voorbeeld kan men ook aandragen voor andere landen, zelfs binnen de EU, helaas... ik neem aan dat er mbt. dattem objectief en consequent gekeken wordt naar soortgelijke situaties, hoewel, de geschiedenis van elk land is uniek)
|
Ik mag dan wel deels links deels consevatief zijn, ik ben het met BARON eens dat sommige mensen (leeftijdsgenoten van me vooral) die zeggen dat ze paciffist e.d. zijn inderdaad niet eens weten wat het inhoud en het doen voor de stoerheid. Net als hippies.
Lekker in liefde en vrede neuken en orgies houden ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
Ik ben het in grote lijnen met Nare Man eens, maar ik word bij voorbaat al zo moe van al die mensen hier die werkelijk te stom zijn om voor de duvel te dansen, dat ik er niet eens aan begin. Als hij er de purrie voor kan opbrengen, heeft hij mijn zegen, maar het is zinloos. Mensen geloven en accepteren enkel dat wat in hun straatje te pas komt, en schuwen daarbij vier of vijf drogredenen niet. Het punt is dat ze niet weten wat een drogreden is, dus hoe moet ik ze in vredesnaam duidelijk maken dat ze fout bezig zijn?
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Ik wil nu niet klinken alsof ik tot de domste 10 procent van de LPF hoor, die daar gisteren stonden te schreeuwen, maar moet dit wel ff kwijt.
Ik vind het niet goed om het recht in eigen hand te nemen, maar als ik er over 11 jaar achter zou komen dat iemand plannen heeft om Volkert te vermoorden, zal ik niet degene zijn om er mee naar de politie te gaan. |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
ga nu maar weer af. ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Hier in Eindhoven in de straat waar ik woon zit een snacbar. Twee jaar geleden komt er een man binnen, die er ogenschijnlijk heel normaal uitziet. Als hij zijn patatje komt afrekenen, bedreigt hij de verkoopster (17 jaar) en schiet haar nadat ze de kasinhoud heeft meegegeven in haar borst, 2 weken later komt ze te overleiden. De dader wordt opgepakt, een 28 jarige man (destijds) en veroordeeld tot 9 jaar cel. Objectief gezien is deze moordenaar laffer te werk gegaan dan Volkert. Hij heeft eerst gewoon relaxed zijn patatje opgegeten en deed heel aardig tegen de verkoopster. Als hij haar bedreigt en zij hem de volledige inhoud geeft van de kassa, schiet hij haar alsnog dood. Ook hier is de dader in kwestie een moordenaar (hij is dan wel veroordeeld voor doodslag, omdat hij niet had kunnen weten dat hij door dat meisje in haar borst te schieten waarin zich notabene de vitaalste organen bevinden zou sterven), maar wat is, afgezien van het feit dat deze dader ook nog schuldig is aan overval en bedreiging, het verschil tussen deze moordenaar en Volkert van der G.? Mijn inziens is dit alleen dat Volkert een inbreuk op de democratie gepleegd heeft en er veel mensen zijn die hierdoor geraakt zijn. Maar hij heeft hier 9 jaar meer celstraf voor gekregen dan voor een gangbare moord, dat is toch wel genoeg? Ik begrijp ook wel dat dit lastig is voor veel mensen, omdat het iets subjectiefs betreft. Maar dat neemt niet weg dat ik me zo dood kan ergeren aan dat soort domme mensen die taarten proberen te gooien op de rechters (die hun werk goed hebben gedaan), advocaten (die hun werk doen) en op de vrienden en famillie van Volkert (die er zelf ook niks aan kunnen doen), zie de voorkant van de Volkskrant. Of nog erger, op dat soort Rotterdammers (niet discriminerend, er is buiten Feyenoord niets mis met Rotterdam) die tegen hun principes in voor één dag naar Amsterdam gaan om in afwachting van de uitspraak tegen Volkert buiten de rechtbank wachten en dan komt er vervolgens zo'n dame buiten, helemaal hysterisch en begint te schreeuwen alsof er iemand binnen ligt met een hartaanval, dat ie maar 18 jaar cel heeft gekregen. En dan de reacties van de personen aan wie ze het vertelt *zucht* die met z'n allen een potje gaan schelden waar je helemaal bang van wordt (alsof je daar ook iets mee opschiet) en personen die nu al dreigen Volkert neer te slaan als hij vrijkomt. De reacties van de familie van dhr. Fortuyn en van zijn chauffeur en personen als Ferri Hoogendijk begrijp ik, zij kenden Pim persoonlijk. Maar voor dat soort mensen als je op beelden op de televisie ziet, daar heb ik geen woorden voor. Zou ik hier nou de enige in zijn? |
![]() |
||||||
![]() |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Achttien jaar is veel te kort. Of beter gezegd: twaalf jaar.
Wat die verschrikkelijke van der G. heeft gedaan is nog nooit in Nederland vertoond, heel het land was geschokt op 6 mei en toch wordt deze moord behandeld als een moord die gelijk staat aan het neerschieten van de overbuurman. En voordat mensen weer hysterisch beginnen te roepen dat dit persoonsverheerlijking is, wil ik er graag (nou ja, graag) voor de duizendste keer op wijzen dat Pim Fortuyn niets meer of minder waard was dan iedereen op dezer aard. Maar... Die van der G. heeft miljoenen mensen verdriet aangedaan, de democratie een flinke slag toegebracht en hij schaamt zich niet voor zijn daad, dus kans op herhaling is wel degelijk aan de orde! Levenslang voor die man.
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik begrijp ook wel dat het voor sommige mensen heel erg moeilijk is, omdat het iets subjectiefs betreft. Maar in Nederland hebben we in de afgelopen eeuwen gestreden voor eerlijke (dus objectieve) rechtspraak voor iedereen, ook Volkert van der G. heeft hier recht op. |
![]() |
||||||||||
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
Deze moord is gedaan voor het goede doel, dat laatste gebeurt uit een of ander idioot meningsverschilletje. Mildere straf voor volkert dus. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Natuurlijk voel je geen spijt voor iets wat je als een goede, of beter gezegd niet te vermijden daad beschouwt. Citaat:
Citaat:
Of iedere andere moordenaar ook levenslang geven. |
![]() |
||
Citaat:
De straf voor een politieke moord moet zo hoog zijn, dat niemand het meer in z'n hersens haalt om zoiets te doen. Nu is de straf 12 jaar... Met een beetje geluk voor die van der G, is hij zo rond z'n 45ste weer vrij en kan hij weer rustig bekijken wie er nu weer uit de weg geruimd moet worden.
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Al zette die van der G. zich in voor de rechten van de putjesscheppers! Wat interesseert mij dat nou man! Hij heeft een politicus vermoord!
Hij liet zelfs vol trots in de rechtzaal zien hoe hij de moord had gepleegd. Als je echt geen kans meer was op herhaling, had hij dat pistool niet eens meer aan willen raken! Dit is een hele ongewone moord die enorm veel teweeg heeft gebracht in heel Nederland! Ja, lees het nog maar een keer: heel Nederland. En vervolgens slechts 12 jaar krijgen? Kom op zeg!
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Ik vind het gedrag van "de vrienden van Pim Fortuyn trouwens erg triest, dat ze na de uitspraak van de rechter een potje gaan lopen schelden en dat er zelfs 1tje tegen het raam waarachter de vriendin van Volkert v.d G. zat heeft gespuugd. Alsof zij er wat aan kan doen.
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Maar terroristen zijn welkom in Nederland. Als de AIVD een paar van die idioten opspoort komen ze vrij, omdat AIVD telefoontaps niet rechtsgeldig zijn. Als we de asielaanvraag van Mullah Krekar afwijzen dan beslist een rechter, ook nadat betreffende persoon met aanslagen gedreigd heeft, dat die beslissing onterecht was. Steek je kop lekker in het zand, en wacht tot je familie in stukjes op straat verspreid ligt. En dan zeggen we tegen de dader: "Beste mede mens, in Nederland hebben wij normen en waarden die dit niet tolereren". Dat is de Nederlandse mentaliteit ![]()
Laatst gewijzigd op 16-04-2003 om 16:04. |
![]() |
||
Citaat:
En misschien staat er nog wel eens een "tweede Pim" op.
|
Een aantal weken terug is er op dit forum een topic gestart met als titel: "Ik heb begrip voor Volkert." Vervolgens hoor je hier de meest dwaze uitspraken van mensen dat 12 jaar meer dan genoeg is. Dat is hetzelfde als voor straf even in de hoek staan! Het is echt te gek voor woorden.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Tot nu toe heb ik het Fortuynisme nog niet 'in actie' gezien. Ik gun jou het voordeel van de twijfel en denk dat wat we tot nu toe van de LPF hebben gezien weinig met het 'echte' Fortuynisme te maken heeft. Althans, dat hoop ik van ganser harte voor je...anders heb je je tijd nogal verspild. Ik snap ook niet dat mensen als Eerdmans en Varela niet meer op de voorgrond treden. Dat zijn toch redelijk goed opgeleide, jonge, charismatische mensen? Daarvan mag je toch wel verwachten dat ze hun Grote Roerganger in alles proberen te imiteren na zijn dood. Maar vooralsnog laten ze alles op hun beloop en 'verkwanselen ze Pims gedachtengoed' om maar even met een bekend LPF-lid te spreken. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Drugs & Alcohol |
'Pas bij 18 jaar alcohol kopen' Elecdruid | 12 | 27-11-2011 11:31 | |
Muziek |
Trashfest 2009 (18-21 juni) @ De Buze - Steenwijk SjappieExtra | 5 | 05-06-2009 10:03 | |
Psychologie |
18 en volwassen magicflower | 64 | 11-08-2004 02:33 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Hoger beroep: 18 jaar voor Volkert van der Graaf Insane Juggalo | 115 | 24-07-2003 09:38 | |
Liefde & Relatie |
28-18 18-18 20marianne12 | 19 | 14-09-2002 19:55 | |
Muziek |
Moby-18 angely | 1 | 20-06-2002 10:50 |