Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
He made the night He made the day
Spread the Earth upon the waters Made the heavens and the rain Look at the sky see its design The very same Creator is the One who gave us life And what is man that He's mindful of us? We're merely clay in His hands And what am I that He loves me so much He would die? All that I can say is... CHORUS: It's God! Truly God! Can you see, can you hear, can you touch, can you feel? It's God! Truly God! I can't explain any other way, cuz it's God. Inside us all there is a void. All mankind is searching for the one who fills the soul In Him there's hope in Him there's life. The world cries for a Savior that's right before their eyes. And what is man that He takes us in as His children to be His own? And what are we that He wants to be our Father? All that I can say is... REPEAT CHORUS Lord I praise You for Your endless love Your boundless grace I stand here amazed God! Truly God! I can't explain any other way, cuz it's God God! Truly God! Can ya see? Can ya hear? Can you touch? Can ya feel Him? God! Truly God! I can't explain any other way, cuz it's God. God! Truly God! It’s God! Truly God! It’s God! Truly God! I can't explain any other way, cuz it's God. mijn motto-LIED
|
This is the air I breathe
This is the air I breathe Your holy presence Living in me This is my daily bread This is my daily bread Your very word Spoken to me And I, I'm desparate for you And I, I'm lost with out you This is the air I breathe This is the air I breathe Your holy presence Living in me And I, I'm desparate for you And I, I'm lost with out you Desparate for you Lost with out you I'm lost with out you I'm desparate for you And I, I'm desparate for you And I, I'm so lost with out you And I, I'm desparate for you And I, I'm lost with out you I'm lost with out you I'm lost with out you Jesus I'm lost with out you I'm desparate for you nog een
|
close my eyes and even when I’m sleeping I’m alright
Cause you are in my life Once upon a time I only imagined this And now you’re mine Wished for you so hard Pray that you’d find me Maybe you’re here today Here to remind me If you believe that dreams come true There’s one that’s waiting there for you Cause I believed when I saw you that when you want something enough Then it can’t escape your love There is nothing in the world that cannot be If you believe Everybody said that I was a fool to think that we connect (Everybody said that) I couldn’t get my heart out of my head They just didn’t see No they just couldn’t know The feeling that you get The places that you go If you believe that dreams come true There’s one that’s waiting there for you Cause I believed when I saw you That when you want something enough Then it can’t escape your love There is nothing in the world that cannot be If you believe Never wished for material things Never needed wind in my wings I never wished for anything but you.... I can’t explain it Someone just told me Go where your heart is you’ll never be lonely If you believe that dreams come true There’s one that’s waiting there for you Cause I believed when I saw you that when you want someone enough Then they can’t escape your love There is nothing in the world that cannot be If you believe
||
Citaat:
Dinoos zijn door God gemaakt in de scheppingsweek. In de Bijbel staat ook een beschrijving van een dinsosaurus. Lees eens Job 40:10 e.v. Het gaat daar (volgens de NBG) over "het nijlpaard". Het vreemde is dat in vers 12 staat "Hij spant zijn staart als een ceder". Een ceder is een gigantische boom met een lengte van ±30 meter. De rest van de beschrijving lijkt ook niet echt op een nijlpaard. Het lijkt meer op een groot moerasdier... Het woord dat men met 'nijlpaard' vertaald heeft, is 'behemoth', het meervoud van het woord 'dier'. In het Hebreeuws werden meervoudsvormen ook wel gebruikt om aan te geven dat iets heel groot is... Als je verder kijkt in Job zie je in 40:20 dat het gaat over een krokodil. Lees de beschrijving zou ik zeggen. Vooral 41:25: "Op al wat hoog is, zie hij neer", doet niet echt denken aan een krokodil. Het woord waar het hier over gaat is 'Leviathan', een woord dat in de Psalmen ook wel eens vertaald is met '(zee)draak'. Zie bijvoorbeeld Psalm 74: 12-14. Veel Christenen denken dat het hier gaat over dinosaurussen, in dit geval over een Brachiosaurus, op precies te zijn ![]() Da's ongeveer een Yough-Earth creationistische versie.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Nou worden demon en draak vaak voor hetzelfde gebruikt, dus dat kan aan de vertaling liggen. Hmja. Ik vind het nog niet echt sluitend bewijs als er zoiets in de bijbel staat, er zijn immers over de hele wereld en uit alle eeuwen monsters. ...Dat maakt het eigenlijk nog interessanter. Hoe komen mensen op die monsters, die in veel gevallen toch wel op dino's lijken? Alleen dat verrekte CO2 spreekt het dan weer tegen... |
![]() |
|
dit is dus een erg zinloze discussie, want jullie komen hier nooit uit. loop niet zo te zeiken over bekeren en bewijzen. Jesusfreak gelooft. PUNT. moet zij weten.leuk voor haar. respecteer t gewoon want dit is een discussie die al gevoerd wordt sinds de mens voor t eerst uit zijn grot gelopen kwam en soortgenoten tegenkwam die een ander geloof hadden. zelf geloof ik niet maar ik kan me indenken dat sommige mensen houvast nodig hebben in hun leven om het wat dragelijker te maken voor hun. dus be happy en laat die gelovige lekker geloven en ons lekker doen wat we willen.
(ok dit was wel erg serieus maaar t moest gewoon ff geschreven worden.) PARTY ON!!
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar dat neemt niet weg dat het leuk is om erover te discussieren ![]() Dus niet om af te zeiken, maar met serieuze argumenten proberen elkaar te overtuigen... Alleen ontwijkt jesusfreak erg vaak vragen/argumenten...En das jammer. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
|
Ik snap niet dat jullie niet-christenen met bewijzen tegen jesusfreak's geloof (en ook mijn geloof, I'm a Christian too) komen. Het geloof is geloof! Als het te bewijzen zou zijn, zou het geen geloof meer zijn! Oke, er zijn misschien wel bewijzen tegen, maar ook zeker bewijzen voor! Ik weet gewoon echt zeker dat God bestaat. Ik voel dat Hij mij helpt als ik het hem vraag.
En zo van: Ja, ik geloof wel in God, maar die verhalen in de bijbel, das gewoon shitzooi, daar kan ik niet tegen. Er staat immers dat de Bijbel een volmaakt Boek is. Niets moet er uit worden gehaald. Dus het ene wel geloven en het andere niet, dat vind ik niet kunnen.
||
Citaat:
Ik denk dat veel verhalen in de Bijbel zijn opgeschreven als bemoedigende verhalen. Er zal best een kern van waarheid in zitten, maar ik denk niet dat alles waar is. Dat geloof ik niet. Wat dus niet wil zeggen dat ik daarom niet kan geloven in God. Een paar weken geleden was ik bij een bezinning o.l.v. van W.J. Ouweneel, die ken je misschien wel. Het ging over vervloekingen. Ik vond dat heel zwaar, en heel moeilijk om daarin te geloven. Ook zei hij dat als je in aanraking met het occulte was gekomen (occulte muziek, occulte mensen) dat dat misschien wel je eigen schuld was, omdat je God vervloekt had. Ik vind jouw redenatie iets te kort door de bocht. Hoewel ik er wel respect voor heb.
|
OCculte mensen en muziek?? haha laat me niet lachen!!
ik luister dagelijks naar "occulte muziek" van god dethroned en behemoth tot cradle en dimmu, en heb ik nu een slecht leven??ja nu ga ik zeker naar de hel want ik heb een smaak die christenen niet kunnen accepteren.sterf met je geloof!! gegroet
|
Inderdaad niet echt goed gezegd van mij.
Ouweneel, wel es van gehoord. Maar er staat in de Bijbel, de samenvatting van de Wet: U zult de Here, uw God, liefhebben met geheel uw ziel, met heel uw verstand en met alle kracht die in u is. Maar als je de Bijbel half geloofd, hoe kun je Hem dan liefhebben?
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Er is inderdaad vrij veel geschrapt uit de bijbel. Bovendien is het een vertaling van een vertaling van dingen-die-mensen-al-eeuwen-mondeling-hebben-doorgegeven. Je kent zelf het spel wel waarin iemand aan de ene kant van de kring iets in het oor fluistert, iedereen geeft dat aan elkaar door en aan de andere kant komt er iets heel anders uit. Dat gebeurt ook écht wel over duizenden jaren. |
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
Oh en daar heb ik zelfs een echte bron bij gevonden! ![]() Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
God is toekomst! En hij stookt BTW niemand op!! En p.s. god is overal dus ook op straat... ghehe
||
![]() |
Citaat:
Wat bezielt jou om iemand zoiets toe te wensen? Wat zou je zeggen als dit echt gebeurde? Hoe zou je je dan voelen? Of heb je die niet? Ik vind het zielig dat je zoiets zegt. Ieder mens heeft andere gedachten over geloof, en vele andere dingen.. Dat moet men toch kunnen respecteren? Of is dat tegenwoordig te veel gevraagd? En, Wat zou jij er van vinden als ze jou de dood toe wensen voor iets wat jy geloofd.? Hopelijk denk je nu een beetje na...
||
![]() |
Citaat:
1 ding is zeker: ze zijn geschapen door god!! Heb mezelf er ook nooit echt in verdiept, helaas
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
ik zal er zeker een x naar kijken!! en weet zeker dat ik dan blijf geloven!!
|
Stel dat Jezus ooit heeft bestaan. Dan is het zeker dat Jezus scheten heeft gelaten. Ja Jezus heeft scheten gelaten. Maar hij is ook echt een boer he. Een beetje stoer lopen doen over God dat hij alles heeft gemaakt, en dan nog zeggen van: Ja das mijn vader he! Echt een patsertje. JA EN IK BEN DE ZOON VAN ALLAH!!! Maar goed, Jezus heeft dus ook boeren gelaten. Ja onder het eten met een stuk of 12 man aan de tafel en dan flink boeren en scheten laten!! Hahahahah!!!
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Ten eerste ik ben heel blij zoals Jesusfreak en nog vele anderen in God geloven.
Ik geloof zelf ook! Er is veel oorlog op de wereld. O.a ook door de geloven. Die worden veroorzaakt door de mensen zelf. Bijna alle ellende op de wereld wordt veroorzaakt door de mens. Jij, ik je buurman iedereen veroorzaakt dat. God heeft de 10 geboden gemaakt. Als iedereen zich daar aan houd zou het al stukken beter zijn. Ik snap ook niet alles wat er in de bijbel staat. Maar God zie je niet daarom is het een geloof. God heeft de mens een stukje verantwoordelijkheid gegeven. Mensen kunnen kiezen of ze in Hem geloven of niet. Ik heb gekozen omdat wel te doen. Iedereen mag zelf kiezen. Ik respecteer ik zwaarmetal zijn mening wel, alleen snap ik niet dat hij is voor iemand die alleen het allerslechte met hem voor heeft. daarom mijn vraag: Wat vind jij goed aan Satan en wat is er mis met God?
||
Citaat:
||
Citaat:
Laatst gewijzigd op 23-04-2003 om 22:36. |
Advertentie |
|
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Stelling: Fossielen ondersteunen evolutie niet Eliyahu | 58 | 20-09-2010 18:43 | |
Why science fails to explain God gallil | 11 | 02-01-2006 12:21 | |
De Kantine |
Alice. de communiceerbeer | 298 | 16-09-2005 22:46 | |
Socrates ontmoet Jezus Folkmann | 18 | 10-07-2005 19:39 | |
Beleidszaken |
Christenen QueenOfSpades | 201 | 10-09-2003 21:23 |