Advertentie | |
|
![]() |
|
hier is mijn top 10 hardcoreplaten.
1. Miro - the shining. (gouwe ouwe) 2. Korsakoff - my empty bottle. 3. dj promo en dj paul - Enemies 4 life (dj paul mix) 4. RTC - unleach hell (terror mix) 5. Catscan - Time to B loud (korsakoff remix) 6. Crimelab - infinity 7. Angerfist - dangerfist 8. Dj promo - counter attack 9. Dr Z Vago - dancing on your grave 10. The massochist vs Neophyte - loud en proud top 3 DJ's 1. Promo 2. Buzzfuzz 3. Pavo (altijd lache als hij draait) top 3 liveacts 1. RTC 2. Neophyte 3. noise supressor lekkere lijstje toch?
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Ik noem dr ook n paar op dan.... : 1. Promo - Preak Ya Speaka 2. RTC - Schizophrenic 3. Rob Gee & Repete - Charly Lownoise & Mental Theo – Riot in N.Y. 4. Turbolenza – I am the creator Deze zijn gewoon zwaar fet Op AL MN Thunderdome + M.O.H. - Cd's staan dr nog veel meer goeje op, maar zo blijven we wel bezig....
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
Wat is nou terrorcore dan, ik neem tog aan dat het gewoon terror is ofzo ofniet
![]() Nijmegen, daar studeert me broer ![]() Magoed ff ontopicRedelijk oude shit maar zeker wel hele coole nummers ![]() headbanger- im in your head pcp - zombie Jones & Stephonson - The First rebirth Gigi D'agostino - (Bla Bla Dj Richy B REMIX) dj Panic & Neophyte (Hard Creation) - I Will Have That Power 03 - G-Shock - Demons (DJPromo Remix) (1) DJ Skinhead - original new york speedcore rmx
Laatst gewijzigd op 13-05-2003 om 21:11. |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Gewoon TError is eigelijk hardcore, dacht ik.... Deze heb ik gevonden.. van Promo : http://users.pandora.be/stieven/promo/
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
zegt de neger 'ik haat mezelf' zegt de blanke:'hej, gaan we racistisch worden!'
||
Citaat:
![]()
Laatst gewijzigd op 14-05-2003 om 12:21. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Hardcore to tha bone Hardcore a way of living Thunderdome till we die Loud as fuck etc... Maar of je dat ideologisch kunt noemen? Denk je niet dat hardcore gewoon feesten is.. muziek is muziek.. hoeft niet persé wereldvernieuwende ideeën bij voor veel mensen. Voor betekenis volle teksten moet je iets anders gaan luisteren, dat ahrdcore dat vaak niet heeft wil niet zeggen dat het gelijk slecht is.
||
Citaat:
De meeste gabbers en hardcore liefhebbers die ik ken slikken niet en feesten bij vol bewustzijn.. Breezahsletjus luisteren geen hardcore bij mijn weten. Meer top 40/R&B.. populaire muziek dacht ik. Dan stoer denken tezijn als je een keer een nummertje van een licht rock bandje houd.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Hardcore van A tot Z Verwijderd | 46 | 03-09-2008 15:07 | |
Muziek |
Citizens Patrol EP out now + hardcore/punk distro update Crucial Attack | 2 | 11-10-2007 16:37 | |
Muziek |
vrijdag 6/10 hardcore/punk @ Bolwerk (Sneek): Omission, Rush & Attack + 3 more Crucial Attack | 6 | 04-10-2006 08:20 | |
Muziek |
101 Rules of Hardcore Carn | 13 | 24-06-2004 12:57 | |
Muziek |
Hardcore joeygr | 56 | 27-01-2004 21:00 | |
Muziek |
Hardcore SickOfItAll | 129 | 09-11-2002 13:57 |