Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Muziek
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-06-2003, 06:42
IEMOW-KOR
IEMOW-KOR is offline
1. Boy Sets Fire
2. Thrice
3. Hell is for heroes

De rest van de bands waren wel ok,NOFX heb ik niet meer gezien.
Advertentie
Oud 05-06-2003, 08:20
Jules
Jules is offline
Wauw het was zó gaaf!

*heeft de hele nacht liggen bedenken wat ze ging posten en is het nu spontaan vergeten*

Naja. Strung Out vond ik enorm strak! En ik vond 't eng dat die gast zomaar neerviel enzo :\ en kut. Want nu hebben ze niet erg lang gespeeld

Maaarrr Boy Sets Fire maakte alles goed.. wát een band speelden ook net alle nummers die ik kende, contact met de band tijdens het optreden was goed (zelfs contact met enge fotografen ), de cameraman was eng, maar omg, die BÁND! De Tering. Kan niet wachten tot over 2 weken in de Melkweg

Verder mag Danique2 best wat enthousiaster groeten, Roxy kon ik wel goed mee lullen, Aisa alleen even naar geschreeuwd, Willem was moe, Roxanne kon ik ook wel goed mee lullen, Martin was stoned , Weezzz is mijn broer en Tax heeft een geil vest ..Firefly was geel, Pharmacon was geil..en ik ben vast nog mensen vergeten

NOFX vond ik niet zo, maarja tis ook niet echt mijn band. Crowdsurfen gaat overigens verbazend makkelijk als vrouwmensch (wel kut van weezzz d'r wijlen hoofddinges..)

Zo. Ben nog steeds blij met mijn playlist en handtekening en knuffel en nog een handtekening en een verhaaltje in mijn blackbook van die meneer van BSF. Ookal was dr wel wat obsessed groupiegedrag voor nodig .. maar daar schaam ik me niet voor ofzo

Zo te lezen ben ik nog steeds redelijk hyper
Oud 05-06-2003, 09:24
Rocksaan
Rocksaan is offline
haha, ook zo een lekkere kleffe knuffel van meneer BSF gekregen?
Willem, die CD! ik kon je op het eind niet meer vinden
Gaaf trouwens de terug weg, trein bomvol punkrock kids

Laatst gewijzigd op 05-06-2003 om 09:26.
Oud 05-06-2003, 09:32
Roxy
Roxy is offline
nah oke iets uitgebreider verslagje.. we waren een beetje laat door vertraging en dat we de weg nie wisten, daardoor hell for heroes gemist *kut* toeen kwam youth brigade, niet very boeiend..
maar maar toen kwam Thrice, en Thrice is geweldig.. Ik ben flieft op Thrice echt heel erg vet waren ze...
toen kwamen de Bouncing Souls.. En ik luister hun cds eigenlijk nooit gewoon, maar kheb om de een of andere reden wel een groot respect voor hun en vind het gewoon geweldige band en geweldige man en alles gewoon koel altijd.. ook leuk dat ie met iedereeen foto's ging maken echt lief..
Strung Out, was lang geleden dat ik die live had gezien vond ze eignelijk leuker dan verwacht maar ik heb het achteroverklappen van die meneer wel gemist omdat ik vast richting wc's was..
Daarna zijn we even gaan 'pinnen' bij het station hebben we daar rustig een frietje gehaald en wat gedronken enzo.. Real McKenzies hoefdden voor ons toch niet perse...
Waren wel op tijd terug voor Boy Sets Fire maar vriendinnetje had een beetje last van het geluid dus we hebben vanaf helemaal achteraan een beetje gekeken en dus nie echt meegemaakt, helaas maar zie ze over 2/3 weken toch wel weer...
Toen zijn we toch maar weer naar voren gegaan want vriendinnetje vond TSOL wel gaaf, ik niet zo heel erg
Toen NoFx, erg koel zoals altijd.. Ze hebben een paar liedjes die echt gewoon leuk zijn, maar ik vind hun hoe ze doen met het publiek en hoe ze met elkaar doen enzo gewoon erg gezellig en leuk overkomen..

thrice cdtje gekocht
martin, aisa, harriewillem, sooz, hukkie, weezzz, firefly, pharmacon geloofikook, bruce, staticxjongetje gezien.. en misschien nog een paar die ik vergeten ben..[edit] Owja Rocksaan natuurlijk hoe zou ik die nou kunnen vergeten[/edit]

Laatst gewijzigd op 05-06-2003 om 09:37.
Oud 05-06-2003, 09:35
Rocksaan
Rocksaan is offline
mij
Oud 05-06-2003, 10:02
Jules
Jules is offline
Citaat:
Rocksaan schreef op 05-06-2003 @ 10:24:
haha, ook zo een lekkere kleffe knuffel van meneer BSF gekregen?
Óoooo wat stonken wij heerlijk met zn 2en
Oud 05-06-2003, 10:12
rodina
rodina is offline
Mwah 't was gezellig,

Nofx vond ik erg leuk, de rest kende ikniet. McKenzies vond ik echt geweldig, echt grappig.

Jammer dat 't geluid af en toe gewoon zwaar bagger was..

Mortischa, had jij zwarte met roze dreads? Zoja dna heb ik je gezien
Oud 05-06-2003, 10:36
vixen
vixen is offline
nofx was echt cool, de rest vond ik niet echt geweldig. Heel veel forummensen gezien, opvallende mensen allemaal, vooral firefly die k toch maar geen gedag had gezegd omdat ze boos keek. Ik vind kleinere concerten duidelijk leuker, al waren dr hier wel veel mooie jongens
Oud 05-06-2003, 10:44
Verwijderd
Citaat:
Sooz schreef op 05-06-2003 @ 09:20:

Verder mag Danique2 best wat enthousiaster groeten

tired & starving

Oud 05-06-2003, 11:16
Escapism
Escapism is offline
Citaat:
Sooz schreef op 05-06-2003 @ 09:20:

*heeft de hele nacht liggen bedenken wat ze ging posten *
vind je dat niet een btje triest?

ehm eh ik was er verder niet ofzow
Oud 05-06-2003, 11:23
harrie84
harrie84 is offline
nou ff verslagje van moi:

We kwamen daar aan, toen waren ze aan het worstelen
erorm slecht, ook die skatebaan hadden ze van mij weer af mogen breken, voegt totaal nix toe, hoewel er wel beter geskate werd en gefietst dan de vorige keer

bandjes:

Thrice - niet goed gevolgd, wel cool, cd geluisterd op terugweg, errug vet
fabulous disaster en hell is for heros gemist...
toen zijn we gaan pinnen, youth brigade gemist
toen we terugkwamen speelde BS, die vond ik zoals altijd weer supercool, vette band is dat!
Daarna Strung Out!!!, zo intens, zo strak, zo aggressief... echt super
Real Mckenzies heb ik niet gezien, maar dat vond ik toch al een zuigband, niet leuk!
Boy Sets Fire - zoo super, shirtje van gekocht erna, echt een vette band, alleen hadden die preken tussendoor wel weg mogen blijven... spelen niet lullen
TSOL - kutband, verder nix over te zeggen
NOFX - tjah, was wel weer grappig, leuke show, leuke setlist, maar wat speelden ze slecht zeg...

leuk programma, al hadden ze een paar bands wel weg mogen laten, en die andere langer moeten laten spelen, ook die poppenkast eromheen, had voor mij weg mogen blijven, boek dan wat grotere bands voor dat geld...

verder ben ik wel blij dat ze het in zwolle wel wilden houden, ook al was het maar een kutlocatie
de vloer lag nog vol zand van de vorige veemarkt volgens mij, te warm, maar dat was overal geweest, en een beetje jammer dat de securety zo triest deed, je mag wel naar buiten, maar dan moet je wel je kassabon meenemen...

ik was moe, ik was chagerijnig, kon niet drinken, kon niet smoken, sorry dat ik zo chagerijnig was marijke, ik kon er nix aan doen...

roxane, je cd wordt opgestuurd

tot de volgende keer
Oud 05-06-2003, 11:36
Queen Klazina Wok
Queen Klazina Wok is offline
wat een kutzaal zeg, en het eten was duur en te weinig, en het geluid was kut.. maarja ik vond nofx vet, al speelden ze belabberd.. maar ik vond het wel gezellig en leuk dat nofx zei dat ze in amsterdam wilden spelen
Oud 05-06-2003, 11:38
'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Ik ben alleen teleurgesteld dat de security mij niet bedankt heeft dat ik de mensen tegenhield toen het hek bij NOFX stuk ging :/.
Oud 05-06-2003, 11:42
harrie84
harrie84 is offline
Citaat:
Queen Klazina Wok schreef op 05-06-2003 @ 12:36:
wat een kutzaal zeg, en het eten was duur en te weinig, en het geluid was kut.. maarja ik vond nofx vet, al speelden ze belabberd.. maar ik vond het wel gezellig en leuk dat nofx zei dat ze in amsterdam wilden spelen
amsterdam has got like all the drugs, this town has all the cows!!!

en terecht
Oud 05-06-2003, 11:48
rodina
rodina is offline
Citaat:
harrie84 schreef op 05-06-2003 @ 12:42:
amsterdam has got like all the drugs, this town has all the cows!!!

en terecht

Jaa geweldig
Oud 05-06-2003, 11:56
stay asleep
stay asleep is offline
ik had er toch meer van verwacht... van strung out helemaal, daar kwam ik eigenlijk voor... maar ik vond ze echt de verkeerde nummers spelen... Too close to see aan het begin von ik ook nie orgineel meer en als ze dan toch een nummertje van suburban spelen, speel dan 1 van de betere zoals gearbox, maar nee ze kozen voor bring out your dead.

nog ff over jake, het bleek dat ie opeens een elektrische schok kreeg en naar het ziekenhuis moest (volgens rob)

wat betreft NOFX, ze maakte me avond toch wel weer goed ondanks het voorval met strung out

en wat betreft de zaal en vooral de kosten, dat sloeg helemaal nergens op. geen uitleg nodig lijkt me
Oud 05-06-2003, 12:10
attrib
attrib is offline
Citaat:
harrie84 schreef op 05-06-2003 @ 12:23:
nou ff verslagje van moi:

We kwamen daar aan, toen waren ze aan het worstelen
erorm slecht, ook die skatebaan hadden ze van mij weer af mogen breken, voegt totaal nix toe, hoewel er wel beter geskate werd en gefietst dan de vorige keer

bandjes:

Thrice - niet goed gevolgd, wel cool, cd geluisterd op terugweg, errug vet
fabulous disaster en hell is for heros gemist...
toen zijn we gaan pinnen, youth brigade gemist
toen we terugkwamen speelde BS, die vond ik zoals altijd weer supercool, vette band is dat!
Daarna Strung Out!!!, zo intens, zo strak, zo aggressief... echt super
Real Mckenzies heb ik niet gezien, maar dat vond ik toch al een zuigband, niet leuk!
Boy Sets Fire - zoo super, shirtje van gekocht erna, echt een vette band, alleen hadden die preken tussendoor wel weg mogen blijven... spelen niet lullen
TSOL - kutband, verder nix over te zeggen
NOFX - tjah, was wel weer grappig, leuke show, leuke setlist, maar wat speelden ze slecht zeg...

leuk programma, al hadden ze een paar bands wel weg mogen laten, en die andere langer moeten laten spelen, ook die poppenkast eromheen, had voor mij weg mogen blijven, boek dan wat grotere bands voor dat geld...

verder ben ik wel blij dat ze het in zwolle wel wilden houden, ook al was het maar een kutlocatie
de vloer lag nog vol zand van de vorige veemarkt volgens mij, te warm, maar dat was overal geweest, en een beetje jammer dat de securety zo triest deed, je mag wel naar buiten, maar dan moet je wel je kassabon meenemen...

ik was moe, ik was chagerijnig, kon niet drinken, kon niet smoken, sorry dat ik zo chagerijnig was marijke, ik kon er nix aan doen...

roxane, je cd wordt opgestuurd

tot de volgende keer
volgens mij ben je nog steeds chagerijnig als ik dat verhaal zo lees. decon was toch gewoon super blij enzo
feest! leuke muziek! leuke mensen! en je mocht er drinken en 'smoken'... so whats the prob?

en dat met die redbull vert vond ik super cool.
echt sick wat ze soms deden.
alleen ben het wel eens dat de security regels echt enorm belachelijk waren. een dikke voor sommige van die mensen.

en dat er niet mocht worden gecrowdsurfed... tjah het zit me nog steeds dwars
Oud 05-06-2003, 12:20
Rebirth Of Cool
Rebirth Of Cool is offline
het was idd echt heerlijk, thrice, strungout en Boy sets fire vond ik rete goed, maar ik was de hele tijd aan het uitkijken naar NOFX!~En toen was et eindelijk zover, ge-ni-aal
echt super, ik heb echt genoten, vooral dinasaurs will die en perfect government vond ik geweldig. owja, champs elise ook super. voor mij was et zeer geslaagd.

ik vraag me af hoe de after party van STP is geweest en OF hij nog leeft
Oud 05-06-2003, 12:23
Rebirth Of Cool
Rebirth Of Cool is offline
Citaat:

forummers gezien:
static-x
bruce
mortischa
firefly ( jij heet wel when i come around op msn )
stp
harrie the fifth

k weet nog wel dat bruce en static-x er op t eind zat bij liepen.... [/B]
je hebt mij ook gezien
Oud 05-06-2003, 12:27
Verwijderd
Citaat:
rodina schreef op 05-06-2003 @ 11:12:
Mwah 't was gezellig,

Nofx vond ik erg leuk, de rest kende ikniet. McKenzies vond ik echt geweldig, echt grappig.

Jammer dat 't geluid af en toe gewoon zwaar bagger was..

Mortischa, had jij zwarte met roze dreads? Zoja dna heb ik je gezien
Ha cool jij wordt punkrockster .
Oud 05-06-2003, 12:30
attrib
attrib is offline
ik ben benieuwd wie ik nou van dit forum heb gezien.
Oud 05-06-2003, 12:34
Verwijderd
ja rodina, dat was ik
kheb jou niet gezien, kheb nog gezocht naar een parel ketting
Oud 05-06-2003, 12:35
attrib
attrib is offline
enja NOFX...
en ik vond Oops I Od'd live versie echt super vet.
hij was wel enorm versneld en beter ver-rocked dan dattie op de cd staat. geweldig!
ook vond ik het stukje decline, bob, day to daze, moron brothers echt geweldig
Oud 05-06-2003, 12:37
vixen
vixen is offline
Citaat:
Effeks schreef op 05-06-2003 @ 13:30:
ik ben benieuwd wie ik nou van dit forum heb gezien.
ik heb jou geloof ik wel n paar keer voorbij zien lopen, maar dat weet k niet zeker. Ik had n roze rokje aan, skapantys en n zwart corsetding.
Oud 05-06-2003, 12:41
attrib
attrib is offline
Citaat:
otherside schreef op 05-06-2003 @ 13:37:
ik heb jou geloof ik wel n paar keer voorbij zien lopen, maar dat weet k niet zeker. Ik had n roze rokje aan, skapantys en n zwart corsetding.
ik kan in iedergeval wel iemand herinneren met skapanties

ik was helemaal in het zwart.. zwarte 3kwartsbroek en een zwart tshirt met "NOT MY PRESIDENT"
Oud 05-06-2003, 12:52
Ninpo Otaku
Ninpo Otaku is offline
Citaat:
Rocksaan schreef op 05-06-2003 @ 00:43:
broeikas was het niet afterall koeienstal wel
hebikjougezien, jaheh?
Ik geloof dat je me wel gezien hebt..
Tsjah echt een koeienstal ..
Maar het was behoorlijk warm..
Ik heb 3ste drie bands gemist..
Maar de ik vond alle bands wel hardstikke oke..
Lekker relax in de pit ..
Alleen bij NoFx had ik het na 5 nummers wel gezien en ik ging ik maar aan de zijkant kijken..
Uiteraard ook nog forum mensen gezien..
Oud 05-06-2003, 12:54
Verwijderd
ik zag echt iedereen met een nofx shirt..

trouwens, ook mensen met nofx zweetbandjes, die had ik op zich ook wel willen hebben als ze goedkoop waren, maar ze waren al op.
Oud 05-06-2003, 12:56
attrib
attrib is offline
Citaat:
Danique schreef op 05-06-2003 @ 13:54:
ik zag echt iedereen met een nofx shirt..

trouwens, ook mensen met nofx zweetbandjes, die had ik op zich ook wel willen hebben als ze goedkoop waren, maar ze waren al op.
veel mensen kwamen ook voor nofx volgens mij. (waaronder mij, die dat alleen echt de moeite waard vond maargoed)
Oud 05-06-2003, 12:58
Ninpo Otaku
Ninpo Otaku is offline
Ik heb ook zo'n cheap ass NoFx shit gekocht..
Maja ik vond NoFx echt niet zoo cool ofzo..
Oud 05-06-2003, 13:00
Firefly
Firefly is offline
Citaat:
otherside schreef op 05-06-2003 @ 11:36:
vooral firefly die k toch maar geen gedag had gezegd omdat ze boos keek.
Ik boos kijken? Ik had zeker honger

Oh wat flauw van je , achteraf heb ik wel iemand gezien met een roze rokje en een skapanty (bij de pastatent)
Oud 05-06-2003, 13:03
vixen
vixen is offline
Citaat:
Effeks schreef op 05-06-2003 @ 13:41:
ik kan in iedergeval wel iemand herinneren met skapanties

ik was helemaal in het zwart.. zwarte 3kwartsbroek en een zwart tshirt met "NOT MY PRESIDENT"
met dat t-shirt liepen echt veel mensen, maar ik geloof dat k je wel gezien heb toen je bij die ramp stond

Citaat:
Firefly schreef op 05-06-2003 @ 14:00:
Ik boos kijken? Ik had zeker honger

Oh wat flauw van je , achteraf heb ik wel iemand gezien met een roze rokje en een skapanty (bij de pastatent)
ja, daar stond k ook, je uh, t-shirt paste heel goed bij je tas
Oud 05-06-2003, 13:03
attrib
attrib is offline
Citaat:
Bruce schreef op 05-06-2003 @ 13:58:
Ik heb ook zo'n cheap ass NoFx shit gekocht..
Maja ik vond NoFx echt niet zoo cool ofzo..
dat kan.

verder vond ik thrice erg goed en the real mckencies-dinges...
bsf had maar 1 tof nummer. de rest TE emo.
uhh.. strung out had er ook wel leuken tussen zitten maar ook niet lang allemaal super tof ofsow.
Oud 05-06-2003, 13:05
Firefly
Firefly is offline
Citaat:
birthmark schreef op 05-06-2003 @ 13:20:

firefly ( jij heet wel when i come around op msn )
*denkt hard na*

Ohja . Maar dat was al wel een heel tijdje geleden haha
Oud 05-06-2003, 13:06
Verwijderd
Citaat:
muziekvlinder schreef op 03-06-2003 @ 18:48:
ik ben zo jaloers
wou zo graag maar ik heb mn examens
Heb ik ook maar ben toch geweest
Oud 05-06-2003, 13:08
Firefly
Firefly is offline
Citaat:
otherside schreef op 05-06-2003 @ 14:03:
ja, daar stond k ook, je uh, t-shirt paste heel goed bij je tas

Ik vond boysetsfire echt geniaal . Real McKenzies waren ook super (alleen van mij had die rok omlaag mogen blijven) NOFX was natuurlijk geweldig, maar toen ik doorhad dat dat een plectrum was wat tegen mijn broek aankwam, had iemand anders em al opgepakt
...en veel verwondingen
Veel forummensen gezien
Oud 05-06-2003, 13:09
Ninpo Otaku
Ninpo Otaku is offline
@ otherside, je kwam ook maar heel kort vertellen dat ik anders leek dan in je droom ..
Oud 05-06-2003, 13:13
vixen
vixen is offline
Citaat:
Bruce schreef op 05-06-2003 @ 14:09:
@ otherside, je kwam ook maar heel kort vertellen dat ik anders leek dan in je droom ..
ja, sorry, ik dacht, k moet toch wat zeggen, en k was stoned. dus dan krijg je dat
Oud 05-06-2003, 13:15
Verwijderd
Was echt vet

Heb gewoon met Melvin en Mike zitten lullen en een stick gerookt mat Melvin Heb ook nog geblowd met de gitarist van BSF maar dat vond ik wel een kutband.
Die verkoper met zijn weed/tip kan kende ik nog van vorig jaar toen en dit jaar ook een stick mee gepaft.
Voor het eerst Nofx live gezien Bouncing Souls en McKenzies waren ook vet
Heb me erg vermaakt
Oud 05-06-2003, 13:15
Ninpo Otaku
Ninpo Otaku is offline
Citaat:
otherside schreef op 05-06-2003 @ 14:13:
ja, sorry, ik dacht, k moet toch wat zeggen, en k was stoned. dus dan krijg je dat
Aha dat verklaart..
Ik was voor de verandering een keertje niet stoned..
Maar hoe leek ik dan in je droom ??
Oud 05-06-2003, 13:16
attrib
attrib is offline
Citaat:
Lompo de Clown schreef op 05-06-2003 @ 14:15:
Was echt vet

Heb gewoon met Melvin en Mike zitten lullen en een stick gerookt mat Melvin Heb ook nog geblowd met de gitarist van BSF maar dat vond ik wel een kutband.
Die verkoper met zijn weed/tip kan kende ik nog van vorig jaar toen en dit jaar ook een stick mee gepaft.
Voor het eerst Nofx live gezien Bouncing Souls en McKenzies waren ook vet
Heb me erg vermaakt
waarom geloof ik nou nooit wat je hier allemaal zegt
Oud 05-06-2003, 13:22
vixen
vixen is offline
Citaat:
Bruce schreef op 05-06-2003 @ 14:15:
Aha dat verklaart..
Ik was voor de verandering een keertje niet stoned..
Maar hoe leek ik dan in je droom ??
nee, zat he samen met hans.
Ja, k weet niet, in mn droom werd je opeens heel oud, dus je zag dr wat jonger uit dan dat ik had gedroomd.
Oud 05-06-2003, 13:26
Pharmacon
Pharmacon is offline
Ik vond het geweldig

Dus ik heb nu deco-heimwee

En boysetsfire was echt geniaal
evenals strung out en thrice
En, ja, nou, twas gewoon geweldig

alleen op die gozer met het emo-kapsel en terror-shirt aan na...dat was een lul aagezien die bewust mensen die buiten de pit stonden mepte
dus die heb ik naar de grond geduwd toen die wilde crowdsurfen. Ha! eigen schuld
Oud 05-06-2003, 13:27
rodina
rodina is offline
Citaat:
Mortischa schreef op 05-06-2003 @ 13:34:
ja rodina, dat was ik
kheb jou niet gezien, kheb nog gezocht naar een parel ketting
Die heb ik aaaaltijd om ja, behalve gister haha

Je zat een hele tijd te praten met een jongen aan een tafel tijdens TSOL, iig ik zat daar met 4 jongens schuin tegen over
Oud 05-06-2003, 13:33
sans plomb
sans plomb is offline
Ik vond dit een geweldig festival. Bouncing Souls en Fabulous Disaster von ik vet cool. En natuurlijk de afsluiter NOFX was geweldig. Ik had zo nog nooit live gezien, daarom was dit best vet. Jammer dat het vrete zo duur was en die security's ware zo fucking irritant.
Oud 05-06-2003, 13:37
attrib
attrib is offline
Citaat:
PHaRMaCoN schreef op 05-06-2003 @ 14:26:
Ik vond het geweldig

alleen op die gozer met het emo-kapsel en terror-shirt aan na...dat was een lul aagezien die bewust mensen die buiten de pit stonden mepte
dus die heb ik naar de grond geduwd toen die wilde crowdsurfen. Ha! eigen schuld
wilbert ben je dat dan niet gewend in de metalcore scene?
ik snap nog steeds niet waarom je dat zo'n groot probleem vind.
die jongen leeft zich gewoon uit op de muziek. en als er dan saaierds naast staat, tjah gn dan maar kijken aan de zijkant zou ik zeggen. alleen ik vond het alleen wel fout van die dude dattie staat te moshen op bsf... ik zou dat eerder verwachten bij hardcore/metalcore ofsow
Oud 05-06-2003, 13:48
Ieme
Ieme is offline
[Hukkie]

Haha, ik heb mn ogen uitgekeken toen een of andere zieligerd een sticker wou jatten en het aan de stok kreeg met de zeer boze verkoper. Hoe sneu; een sticker

Veel kindjes ook, met allemaal dezelfde blauwe leijke nofx-shirts aan, aapjes kijken

Kale mannen in pits zijn lief
Oud 05-06-2003, 13:55
DeadNation
DeadNation is offline
Citaat:
PHaRMaCoN schreef op 05-06-2003 @ 14:26:
Ik vond het geweldig

Hahaha spreading the hardcore reality

En metalcorescene? Is die er dan? hahaha
Oud 05-06-2003, 13:55
Pharmacon
Pharmacon is offline
Citaat:
Effeks schreef op 05-06-2003 @ 14:37:
wilbert ben je dat dan niet gewend in de metalcore scene?
ik snap nog steeds niet waarom je dat zo'n groot probleem vind.
die jongen leeft zich gewoon uit op de muziek. en als er dan saaierds naast staat, tjah gn dan maar kijken aan de zijkant zou ik zeggen. alleen ik vond het alleen wel fout van die dude dattie staat te moshen op bsf... ik zou dat eerder verwachten bij hardcore/metalcore ofsow

ik heb absoluut geen problemen met een pit, en sta er zelf ook wel regelmatig in, maar ik vind dat zo'n figuur ook andere mensen de kans moet geven van de muziek te geniten. Een pit bij dit soort concerten is normaal, maar doelbewust mensen buiten die pit lopen meppen niet. simpel lijkt me. Jou lukt dat toch ook? Het gaat me er echt niet om dat iemand me aanstoot of dat ik per ongeluk een keer een blauw ook krijg omdat iemand z'n evenwicht verliest of wat doorschiet, echt niet.

en als ze andere mensen ook niet kunnen laten genieten, dan bouwen ze maar een pit aan de zijkant ofzo

Nog heel erg bedankt voor dat kaartje trouwens, je bent een engel
Oud 05-06-2003, 14:03
muziekvlinder
muziekvlinder is offline
Citaat:
Lompo de Clown schreef op 05-06-2003 @ 14:06:
Heb ik ook maar ben toch geweest
had ik eigenlijk ook gewoon moeten doen ja...
Oud 05-06-2003, 14:04
DeadNation
DeadNation is offline
Ik ben blij dat ik niet geweest ben. Erger ik me alleen maar aan die nofxshirts en spikes

Regels voor berichten