Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
ik had er toch meer van verwacht... van strung out helemaal, daar kwam ik eigenlijk voor... maar ik vond ze echt de verkeerde nummers spelen... Too close to see aan het begin von ik ook nie orgineel meer en als ze dan toch een nummertje van suburban spelen, speel dan 1 van de betere zoals gearbox, maar nee ze kozen voor bring out your dead.
nog ff over jake, het bleek dat ie opeens een elektrische schok kreeg en naar het ziekenhuis moest (volgens rob) wat betreft NOFX, ze maakte me avond toch wel weer goed ondanks het voorval met strung out en wat betreft de zaal en vooral de kosten, dat sloeg helemaal nergens op. geen uitleg nodig lijkt me
||
Citaat:
![]() feest! leuke muziek! leuke mensen! en je mocht er drinken en 'smoken'... so whats the prob? en dat met die redbull vert vond ik super cool. echt sick wat ze soms deden. alleen ben het wel eens dat de security regels echt enorm belachelijk waren. een dikke ![]() en dat er niet mocht worden gecrowdsurfed... tjah het zit me nog steeds dwars ![]()
|
![]() |
het was idd echt heerlijk, thrice, strungout en Boy sets fire vond ik rete goed, maar ik was de hele tijd aan het uitkijken naar NOFX!~En toen was et eindelijk zover, ge-ni-aal
![]() echt super, ik heb echt genoten, vooral dinasaurs will die en perfect government vond ik geweldig. owja, champs elise ook super. voor mij was et zeer geslaagd. ik vraag me af hoe de after party van STP is geweest en OF hij nog leeft ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ik was helemaal in het zwart.. zwarte 3kwartsbroek en een zwart tshirt met "NOT MY PRESIDENT"
||
Citaat:
Tsjah echt een koeienstal ![]() Maar het was behoorlijk warm.. Ik heb 3ste drie bands gemist.. Maar de ik vond alle bands wel hardstikke oke.. Lekker relax in de pit ![]() Alleen bij NoFx had ik het na 5 nummers wel gezien en ik ging ik maar aan de zijkant kijken.. Uiteraard ook nog forum mensen gezien..
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Oh wat flauw van je ![]() ![]()
|||
Citaat:
Citaat:
![]()
||
Citaat:
verder vond ik thrice erg goed en the real mckencies-dinges... bsf had maar 1 tof nummer. de rest TE emo. uhh.. strung out had er ook wel leuken tussen zitten maar ook niet lang allemaal super tof ofsow.
||
Citaat:
![]() Ik vond boysetsfire echt geniaal ![]() ![]() ...en veel verwondingen ![]() Veel forummensen gezien ![]()
|
Verwijderd
|
Was echt vet
Heb gewoon met Melvin en Mike zitten lullen en een stick gerookt mat Melvin ![]() Die verkoper met zijn weed/tip kan kende ik nog van vorig jaar toen en dit jaar ook een stick mee gepaft. Voor het eerst Nofx live gezien ![]() Heb me erg vermaakt |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Ja, k weet niet, in mn droom werd je opeens heel oud, dus je zag dr wat jonger uit dan dat ik had gedroomd.
|
Ik vond het geweldig
Dus ik heb nu deco-heimwee En boysetsfire was echt geniaal ![]() evenals strung out en thrice En, ja, nou, twas gewoon geweldig ![]() alleen op die gozer met het emo-kapsel en terror-shirt aan na...dat was een lul aagezien die bewust mensen die buiten de pit stonden mepte dus die heb ik naar de grond geduwd toen die wilde crowdsurfen. Ha! eigen schuld ![]()
||
Citaat:
Je zat een hele tijd te praten met een jongen aan een tafel tijdens TSOL, iig ik zat daar met 4 jongens schuin tegen over ![]()
|
Ik vond dit een geweldig festival. Bouncing Souls en Fabulous Disaster von ik vet cool. En natuurlijk de afsluiter NOFX was geweldig. Ik had zo nog nooit live gezien, daarom was dit best vet. Jammer dat het vrete zo duur was en die security's ware zo fucking irritant.
||
Citaat:
![]() ik snap nog steeds niet waarom je dat zo'n groot probleem vind. die jongen leeft zich gewoon uit op de muziek. en als er dan saaierds naast staat, tjah gn dan maar kijken aan de zijkant zou ik zeggen. alleen ik vond het alleen wel fout van die dude dattie staat te moshen op bsf... ik zou dat eerder verwachten bij hardcore/metalcore ofsow ![]()
|
[Hukkie]
Haha, ik heb mn ogen uitgekeken toen een of andere zieligerd een sticker wou jatten en het aan de stok kreeg met de zeer boze verkoper. Hoe sneu; een sticker ![]() Veel kindjes ook, met allemaal dezelfde blauwe leijke nofx-shirts aan, aapjes kijken ![]() Kale mannen in pits zijn lief ![]()
||
Citaat:
Hahaha spreading the hardcore reality ![]() ![]() En metalcorescene? Is die er dan? hahaha
||
Citaat:
ik heb absoluut geen problemen met een pit, en sta er zelf ook wel regelmatig in, maar ik vind dat zo'n figuur ook andere mensen de kans moet geven van de muziek te geniten. Een pit bij dit soort concerten is normaal, maar doelbewust mensen buiten die pit lopen meppen niet. simpel lijkt me. Jou lukt dat toch ook? Het gaat me er echt niet om dat iemand me aanstoot of dat ik per ongeluk een keer een blauw ook krijg omdat iemand z'n evenwicht verliest of wat doorschiet, echt niet. en als ze andere mensen ook niet kunnen laten genieten, dan bouwen ze maar een pit aan de zijkant ofzo ![]() ![]() ![]() Nog heel erg bedankt voor dat kaartje trouwens, je bent een engel ![]() ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
welk concert ga j bezoeken? Gadje | 232 | 20-03-2005 21:30 | |
Muziek |
Top 3 mooiste concerten waar je geweest bent HowLovely | 178 | 30-08-2004 17:20 | |
Muziek |
Bandshirts topic FaZ | 253 | 30-11-2003 17:55 | |
ARTistiek |
Post hier je digitale camera foto's! joopie | 74 | 22-06-2003 12:51 | |
Muziek |
Deconstruction meeting... Rebirth Of Cool | 91 | 27-05-2003 15:13 | |
Muziek |
Pukkelpop 2002 deel II vakje27 | 171 | 03-10-2002 17:26 |