Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
jaaaaaaaaaa, land verovertje
![]() Dan had je 1 grote cirkel en moest je mensen tikken en dan kreeg je steeds meer eilandjes erbij, dat was leuk ![]() daar had je wel stoepkrijt voor nodig ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() OWOWOOWW I feel a landje veroveren meeting coming up! ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
wij deden allemaal eigenlijk best wel harde spellen... onder andere:
-vechten - LTS (bij ons dodentrappertje genoemd) - met zn allen tegen n muur gaan staan en dan keihard met n tennisbal probere iemand t rake, vraag me niet hoe het heet en dan ook nog de standaard spellen - 1 2 3 4 5 6 7 wie moet ik een kusje geven - voetballen - verstoppertje - tikkertje zucht... die goede oude tijd...
||
Citaat:
![]() Maar omdat ie toch weer bijna bovenaan staad: - racen met de speelkar - in de zandbak - tweelingstikkertje |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]()
|
De schoonjuffrouw pesten door hard tegen de ramen te bonken als ze net haar kopje koffie naar binnen wou werken
![]() ![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
Dingen naar je toe gegooit krijgen, en die dingen. Als ze honderdduizend euro gegooid hadden, had je 't vast niet erg gevonden ![]() Maar goed, ik wil niet de draak met je steken, wat je hebt meegemaakt is klote. Hopelijk vind je je weg in het leven en kun je later een lange neus trekken tegen je plaaggeesten (of je middelvinger opsteken, of ze in hun gezicht spugen, u ziet maar)
|
Verwijderd
|
elastieken, knikkeren, touwtje springen, tikkertje, verstoppertje, klop klop wie is daar
En we hadden een spelletje waarbij iedereen zong 'naald en draad is altijd goed, ....... vingerhoed!' En dan moest je op een bepaalde manier door elkaar heen lopen enzo, maar wat de bedoeling van dat spel was ben ik vergeten ![]() |
![]() |
|
Over het hek van het schoolplein gaan hangen en dan naar onschuldig passerende oude vrouwtjes aan de overkant van de straat onnozele dingen roepen.
Zo riepen we ooit naar zo'n oud vrouwtje: "Hé, mevrouw, bent u van de SPICE GIRLS??" Ze keek even naar de klok op de kerktoren, toen op haar horloge, riep terug: "KWART VOOR ELF!!" en liep rustig weer door... |
![]() |
|
|