Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
ps: ben gestopt met roken maar begin weer in 2004 als deze wet erdoor komt ![]() |
![]() |
|||
Citaat:
Maar als er geen alternatief is, dan zou je als overheid kunnen dwingen daar verandering in te brengen. Je zou idd kunnen dwingen tot een aantal percentage (zoals Dobbermann voorschreef), hoewel dan sommige cafes t oneerlijk vinden dat zij onder dat ene percentage vinden, ja of nee. Een algeheel rookverbod zou dit probleem iig vermijden. Wb. coffeeshops: wietrook is niet erg voor de luchtwegen. Ik krijg van pure wietrook totaal geen last. (ik rook t echter niet). Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ook in wietlucht zit teer en andere troep en het is inderdaad schadelijk voor de longen. http://www.cannabisireland.com/health_1.html |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Naar lucht snakken? Binnen een paar uur? Ik loop zo nu en dan ook naar buiten en weer terug. Maar frisse lucht is sowieso lekker. Dat is normaal. Een onzinargument dus. Daarbij: stel je (ik noem maar wat) een Melkweg zonder sigaretten voor. Dat is toch niet voor te stellen. Het heeft wat. Overigens heb ik heel wat mensen hun mening gevraagd over het anti-rook beleid. Ik heb niemand kunnen vinden die niet tegen dit beleid was. En ik heb het aan zowel rokers en niet-rokers gevraagd. Ik hoop van harte dat dat hele beleid in de prullenbak wordt gestopt. Het moet echt niet gekker worden in dit land. [edit]Mijn dank is groot FEYENOORDvakX ![]() Laatst gewijzigd op 05-06-2003 om 15:29. |
![]() |
||
Citaat:
Als je een drukke weg oversteekt weet je ook dat de kans groot is dat je meer dan gemiddeld aan uitlaatgassen opsnuift. Een algemeen rookverbod, maar dan wil ik ook een algemeen verbod op het verkopen van patat in snackbars, daar kan je ook kanker van krijgen. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Overigens heb ik heel wat mensen hun mening gevraagd over het anti-rook beleid. Ik heb het aan zowel rokers als niet-rokers gevraagd. Alle ondervraagden zijn tegen dit mogelijke beleid. ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Kabinetsbetutteling Mark Almighty | 337 | 08-05-2007 12:41 | |
Uitstel Rookverbod Horeca.... JAMMER hhendrikxx | 283 | 19-09-2004 20:08 | |
Stelling: roken in restaurants enz. moet verboden worden ninie | 462 | 28-06-2004 23:14 | |
Drugs & Alcohol |
Ook rookverbod in coffeeshop Vash! | 64 | 06-06-2003 00:24 |