Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
ik kan dus egt niet meer tegen Britney spears en verder eigenlijk ook alle pop, trance en sommige hip-hop, Avril is er ook weer zoiets ze is gewoon hardstikke nep (precies hetzelfde met limp bizkit maarjah)
![]() ![]() ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
ZO. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Verder kan ik Shania Twain absoluut niet uitstaan, ik weet niet precies waarom, maar die stem en de melodieen van haar nummers irriteren me enorm.
|
Verwijderd
|
bust bijvoorbeeld vind ik er wel blachelijk uitzien toen ik ze een keer zag op tv... dat was echt nep gitaar spelen enzo... zag er iig nogal weird uit
![]() maar haten vind ik een beetje groot woord.. laat ze lekker dat doen als ze er blij van worde ofzo... alleen soms in een klote bui kan ik nogal fel reageren op dat soort troep ![]() |
![]() |
|
Superirri zijn al die blije groepjes/mensen als K3, Cheeky Girls, Jamai, etc (je kan hier nog een hele lijst aan vastknopen).
Snoop dogg, Ja rule en die verschrikkelijke Sean Paul mogen ook de put in worden gegooid. Wisten jullie trouwens al dat Joel van Idols een singeltje heeft? [SIZE=3] [COLOR=red]
||
Citaat:
![]() Ik word een beetje moe, van die negers die maar zeggen dat ze uit de "hood" komen en dat ze echte rappers zijn ![]() J ho het zelfde verhaal, "im still jenny from the block" yeah my ass !. en natuurlijk muziek dat gewoon geripped en gekopieerd is van een andere band.
||
Citaat:
![]() Stond in de telegraaf dat hij de clip wel wat erotischer wilde. ![]()
|
1.Avril lavigne. en dan niet om haar muziek, want daar valt nog best naar te luisteren (hoewel...live is ze echt kut maar goed) maar zij is echt zo arrogant
![]() 2. Eminem, kweet niet waarom, maar ik heb zo'n hekel aan die gast, verschrikkelijk gewoon, hoe die altijd doet, zo ontzettend ongeinteresseerd, en dan vooral naar zn publiek toe.. verder heb ik niet echt een hekel aan bepaalde muziekmensen...
|
![]() |
Normaal gesproken ga ik niet op dit soort topics in
niet omdat ze dom zijn, maar om wat erna de opening allemaal gebeurt Nu wel. ik baal echt ONGELOOFELIJK van alle quasi-intellectuele, spuuglelijk schreeuwende, tapijt&tafelkleed dragende, britney spears tot alternatieveling makende, houtskool smerende stakkerige anti mainstream bandjes. (+aanhang) Reden: De hierboven omschreven personen zijn diegenen die nu met tomaten op zak VVD kraampjes boycotten en ' walgen' van rechtse politici. waarom ![]() Als de sp de groot word, vinden ze het niet meer leuk.
|
![]() |
dat is allemaal heel erg waar, maar sorry, geen reden mij tot idioot (en trisumi) patient te degraderen, aangezien je mij nergens tegenspreekt.
Want was de sp (psp,ppr) groot de afgelopen 40 jaar? Nee!!!, alleen populair onder de alternatievelingen *wat is BRRR?*
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
altijd al hebben gebruikt en aangezien rechts de status quo is (en dus 'in' bij het grootste deel) zal alternatief ned. radicaal links zijn om alto te zijn totdat links de status quo dreigt te worden waarna er een pim(dubbele brrrrrrrrrrr) opstaat die rechts weer tot stutus quo maakt waardoor de altos lekker alto blijven. ik hoop dat je het snapt, ze doen het wel omdat de vvd in is.
|
![]() |
Je hebt deels gelijk. Het klopt ze dat door die manifestatie tegen de status quo (in dit geval rechts) een links-georienteerde tegenbeweging zijn gaan vormen, maar ik denk dat dit al lang is uitgegroeid tot een gemeenschappelijke ideologie en politieke overtuiging. En dat van manifesteren tegen de gevestigde orde geen sprake maar is. Wanneer de politieke trend dus omslaat van rechts naar links, zullen de alto's (driedubbel brrr
![]() Maar ja, theorietjes theorietjes. Je eerste post kwam me een tikkie ongenuanceerd over, blijkt dat je toch wel meer verstand in je donder hebt. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
hyperbooltje. Maar altos zijn ongenuanceerd/radicaal en zijn steeds jonger alto en daardoor schiet het ideologische plaatje er vaak bij in waardoor het radicale wel toe moet nemen. radicaal ben je alleen met ideeen tegen ... en tegen ... zo kan bij een veranderende trend de visie veranderen (omwille van het door alto's ( ![]() verandert. maar inderdaad ook dit is een theorie (prognose) zoals jouwe, t'is niet erg als de mening niet wederzijds is, voor de waardering geldt dat wel. ![]()
|
![]() |
|
|