Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Beter dan te weinig bezorgdheid ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Tsjah erg van je vader. Maar dat hoeft niet te betekenen dat jij ook een ongeluk krijgt? Een vriend van mij rijdt ook gewoon brommer terwijl zijn pa ook een moterongeluk heeft gehad. Maar ik begrijp het wel van je ma maar het is wel overdreven. 1 ding snap ik hier op de forum niet. Wat hebben juillie te zeiken over mensen die brommer rijden, ik zie dat gewoon als een teken van jaloersheid. Oke ik rij zonder certificaat jullie zeggen allemaal dat mensen met certificaat beter rijden dan ik. Laats had een jongen uit mijn klas zijn certificaat gehaald en hij heeft nu zijn scooter in de prak liggen. Een auto kwam een straat uit en hij schrok ging keihard op de rem glij onderuit en zijn scooter in de prak, tjah ervaring is toch iest belangrijker dan een paar vragen.
||
Citaat:
![]() Maar dan wens ik je veel suc6
||
Citaat:
![]()
|
Ik vind die scooter/brommer rijders wel stoer hoor, als ze hun brommer/scooter opvoeren, en dan ook nog bikkel zonder certificaat rijden. Je zal iemand aanrijden, genaaid voor de rest van je leven. En zeg nu niet dat t jou niet gebeurt, want jij kan ow zo goed rijden. Het kan iedereen gebeuren, en t hoeft niet eens jouw fout te zijn.
Ik erger me kapot als ik in de auto zit, en er zit zo'n k*t scootertje bijna op de trekhaak, en dan rechts inhalen. Je ziet ze amper, en opeens zijn ze er dan. En maar gek vinden van al die agressie in het verkeer. Scooter opvoeren, moet enigszins kunnen vind ik, zodat ie bijv 60 rijd, om zo goed met het verkeer mee te kunnen rijden. 120 vind ik echt niet kunnen. Die dingen zijn er totaal niet voor gemaakt, en als je een steentje ofzo tegenkomt, lig je met je hersens tegen de stoeprand geplakt. Ik zeg niet dat je een brave burger moet zijn, maar je mag wel rekening houden met andere weggebruikers enzo. Die verwachten het niet altijd dat er weer zo'n gastje voorbij komt gevlogen. Zo, dit ben ik kwijt
||
Citaat:
We hebben het over scooters he? Ik kleef nooit vind het namelijk ook superirritant als een auto dat bij mij doet. Het type rs dat ik rij heeft een frame dat 125cc aan kan. Dat mijn rs 120 kan rijden hoeft niet betekenen dat ik altijd zo hard rij, in de bebouwde kom komt mijn snelheid nooit boven de 60. Ik heb mijn top ongeveer 6 keer gehaalt, 2 keer op een circuit en iest van 4 keer op de openbare weg BUITEN de bebouwde kom. En jah wat moet ik nog meer zeggen ik ben me er zeer van bewust dat het op een moment afgelopen kan zijn, door mijn eigen schuld of door iemand anders schuld maar dat risco neem ik graag. Ik probeer zoveel mogelijk rekening te houden met andere verkeersdeelnemers. Vooral in woonwijken ben ik op mijn hoede met al die kinderen enz, ergste angst is om een kind aan te rijden.
Laatst gewijzigd op 08-06-2003 om 17:45. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Neej, dat heb je fout de meeste mensen gaan pas schelden als mensen uit hun nek gaan lullen en onzin gaan neerpleuren dan gaan de meeste mensen schelden.
||
Citaat:
Idd, je moet gewoon met je snelheid om weten te gaan. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
Oke, maar mijn brommer opvoeren is al het ware gewoon een hobby hou der gewoon van om te sleutelen enz. En jah zo doe ik het echt, want ik ben nog geen 16 als je dan een ongeluk maakt ben je genaaid voor het leven.
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]()
|
Ik hou er ook van om aan auto's te sleutelen. Maar gewoon een groot deel van de scooteraars rijd asociaal vind ik. En daar zitten heus niet alleen jongeren bij, maar een oudere die 20 rijd waar je 50 mag vind ik ook asociaal.
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Laatst gewijzigd op 08-06-2003 om 19:31. |
![]() |
||
Citaat:
1) Jou auto is toch niks waard dus als dat kutding beschadigt wordt boeit het een hol. 2) In Italie rijdt de rs standaard 100 dus reken maar dat de remmen goed genoeg zijn. Alleen in Nederland moeten er zoveel begrenzers in. 3) Jij iemand eruit rijden kan. Maar moet je eens bij mij proberen. Je beweert dat je fiets 120 kan knap hoor. En zelfs in de auto sprint ik je eruit want me pa heeft een golf gti en die hou ik bij als die optrekt. 4) Ik weet wat voor toeren die scooters/brommer rijders uithalen. Maar dat hoeft niet te beteken dat ik dat doe.
|||||||||
Citaat:
ja en andersom Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
||
Citaat:
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
"Vrouw raakte tasjesdief opzettelijk" Levitating Nun | 313 | 18-02-2005 14:42 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
scooters, de regering moet nie zo zeiken LinkinFre@k | 317 | 29-10-2003 08:45 |