Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-06-2003, 10:18
Verwijderd
En als ik dan niet mag van mijn moeder, wat dan nog? Mijn vader heeft 1 x een motorongeluk gehad, hij had gelukkig bijna niets, maar dat had heel anders af kunnen lopen... Mijn moeder is gelukkig zo lief en zorgzaam dat ze er alles aan doet om mij bij brommers en dergelijke vandaan te houden (niet dat ik ooit een brommer oid zou willen, maar ja).
Advertentie
Oud 08-06-2003, 11:05
Atje85
Atje85 is offline
heerlijk topic
Oud 08-06-2003, 11:11
Thomas
Thomas is offline
Citaat:
perseus schreef op 08-06-2003 @ 11:18:
En als ik dan niet mag van mijn moeder, wat dan nog? Mijn vader heeft 1 x een motorongeluk gehad, hij had gelukkig bijna niets, maar dat had heel anders af kunnen lopen... Mijn moeder is gelukkig zo lief en zorgzaam dat ze er alles aan doet om mij bij brommers en dergelijke vandaan te houden (niet dat ik ooit een brommer oid zou willen, maar ja).
Achja, ik vind het een beetje onzin. Het is natuurlijk hartstikke goed en zorgzaam dat je moeder zo reageert, maar ik zie niet echt een causaal verband tussen het ongeluk van je vader en het feit dat jij ooit op een scooter oid zal rijden en ook een ongeluk zal krijgen. Mijns inziens is het dus een beetje overdreven bezorgdheid.
Oud 08-06-2003, 11:13
Atje85
Atje85 is offline
Citaat:
Wawl schreef op 08-06-2003 @ 12:11:
Achja, ik vind het een beetje onzin. Het is natuurlijk hartstikke goed en zorgzaam dat je moeder zo reageert, maar ik zie niet echt een causaal verband tussen het ongeluk van je vader en het feit dat jij ooit op een scooter oid zal rijden en ook een ongeluk zal krijgen. Mijns inziens is het dus een beetje overdreven bezorgdheid.

Beter dan te weinig bezorgdheid
Oud 08-06-2003, 11:15
Verwijderd
@Wawl: ze is ook overdreven bezorgd, maar dat is idd beter dan te weinig bezorgd, en lief
Oud 08-06-2003, 14:04
Masturbeer
Masturbeer is offline
Citaat:
nu komt de aap uit de mouw...
Oud 08-06-2003, 14:17
tsx
tsx is offline
Waar slaat die actie dan weer op? Ik ben ook wel eens aangereden door een auto (ja op de fiets en ik hield me aan de snelheid en hij was niet opgevoerd) en nu mag ik ook nog steeds fietsen.
Oud 08-06-2003, 14:22
RSManiak
RSManiak is offline
Citaat:

Tsjah erg van je vader. Maar dat hoeft niet te betekenen dat jij ook een ongeluk krijgt? Een vriend van mij rijdt ook gewoon brommer terwijl zijn pa ook een moterongeluk heeft gehad.

Maar ik begrijp het wel van je ma maar het is wel overdreven. 1 ding snap ik hier op de forum niet. Wat hebben juillie te zeiken over mensen die brommer rijden, ik zie dat gewoon als een teken van jaloersheid. Oke ik rij zonder certificaat jullie zeggen allemaal dat mensen met certificaat beter rijden dan ik. Laats had een jongen uit mijn klas zijn certificaat gehaald en hij heeft nu zijn scooter in de prak liggen. Een auto kwam een straat uit en hij schrok ging keihard op de rem glij onderuit en zijn scooter in de prak, tjah ervaring is toch iest belangrijker dan een paar vragen.
Oud 08-06-2003, 14:26
Qamra
Qamra is offline
Citaat:
tsx schreef op 08-06-2003 @ 15:17:
(ja op de fiets en ik hield me aan de snelheid en hij was niet opgevoerd)

Oud 08-06-2003, 14:28
tsx
tsx is offline
Citaat:
Qamra schreef op 08-06-2003 @ 15:26:

ja ik bestuur ook nog onopgevoerde voertuigen
Oud 08-06-2003, 14:32
Qamra
Qamra is offline
Citaat:
tsx schreef op 08-06-2003 @ 15:28:
ja ik bestuur ook nog onopgevoerde voertuigen
Van mij mag je je fiets opvoeren hoor

Maar dan wens ik je veel suc6
Oud 08-06-2003, 14:36
tsx
tsx is offline
Citaat:
Qamra schreef op 08-06-2003 @ 15:32:

ja maar als er dan rollerbank is ben ik de lul
Oud 08-06-2003, 14:36
Qamra
Qamra is offline
Citaat:
tsx schreef op 08-06-2003 @ 15:36:
ja maar als er dan rollerbank is ben ik de lul
Ghehe.. Moet je gewoon minder hard trappen
Oud 08-06-2003, 14:38
tsx
tsx is offline
Citaat:
Qamra schreef op 08-06-2003 @ 15:36:
ja of een begrenzer kopen
Oud 08-06-2003, 14:54
RSManiak
RSManiak is offline
Citaat:
Qamra schreef op 08-06-2003 @ 15:32:

Het kan wel je stopt er gewoon een stofzuigermotortje onder en dan heb je een fietsscooter. ghhehehe
Oud 08-06-2003, 14:55
RSManiak
RSManiak is offline
Citaat:
Qamra schreef op 08-06-2003 @ 15:36:
Jah was het maar waaar dat doen de wouten, het zou heel leuk zijn als je zelf gas moet geven op de rollerbank hehehehehe.
Oud 08-06-2003, 14:57
Qamra
Qamra is offline
Citaat:
RSManiak schreef op 08-06-2003 @ 15:55:
Jah was het maar waaar dat doen de wouten, het zou heel leuk zijn als je zelf gas moet geven op de rollerbank hehehehehe.
Duh, alsof een fiets ooit op de rollerbank komt
Oud 08-06-2003, 14:59
tsx
tsx is offline
Citaat:
Qamra schreef op 08-06-2003 @ 15:57:
nouw je weet maar nooit
Oud 08-06-2003, 15:47
RSManiak
RSManiak is offline
Citaat:
Qamra schreef op 08-06-2003 @ 15:57:
Oud 08-06-2003, 16:24
22B
22B is offline
Ik vind die scooter/brommer rijders wel stoer hoor, als ze hun brommer/scooter opvoeren, en dan ook nog bikkel zonder certificaat rijden. Je zal iemand aanrijden, genaaid voor de rest van je leven. En zeg nu niet dat t jou niet gebeurt, want jij kan ow zo goed rijden. Het kan iedereen gebeuren, en t hoeft niet eens jouw fout te zijn.
Ik erger me kapot als ik in de auto zit, en er zit zo'n k*t scootertje bijna op de trekhaak, en dan rechts inhalen. Je ziet ze amper, en opeens zijn ze er dan. En maar gek vinden van al die agressie in het verkeer.
Scooter opvoeren, moet enigszins kunnen vind ik, zodat ie bijv 60 rijd, om zo goed met het verkeer mee te kunnen rijden. 120 vind ik echt niet kunnen. Die dingen zijn er totaal niet voor gemaakt, en als je een steentje ofzo tegenkomt, lig je met je hersens tegen de stoeprand geplakt.
Ik zeg niet dat je een brave burger moet zijn, maar je mag wel rekening houden met andere weggebruikers enzo. Die verwachten het niet altijd dat er weer zo'n gastje voorbij komt gevlogen.
Zo, dit ben ik kwijt
Oud 08-06-2003, 17:35
RSManiak
RSManiak is offline
Citaat:
22B schreef op 08-06-2003 @ 17:24:
Ik vind die scooter/brommer rijders wel stoer hoor, als ze hun brommer/scooter opvoeren, en dan ook nog bikkel zonder certificaat rijden. Je zal iemand aanrijden, genaaid voor de rest van je leven. En zeg nu niet dat t jou niet gebeurt, want jij kan ow zo goed rijden. Het kan iedereen gebeuren, en t hoeft niet eens jouw fout te zijn.
Ik erger me kapot als ik in de auto zit, en er zit zo'n k*t scootertje bijna op de trekhaak, en dan rechts inhalen. Je ziet ze amper, en opeens zijn ze er dan. En maar gek vinden van al die agressie in het verkeer.
Scooter opvoeren, moet enigszins kunnen vind ik, zodat ie bijv 60 rijd, om zo goed met het verkeer mee te kunnen rijden. 120 vind ik echt niet kunnen. Die dingen zijn er totaal niet voor gemaakt, en als je een steentje ofzo tegenkomt, lig je met je hersens tegen de stoeprand geplakt.
Ik zeg niet dat je een brave burger moet zijn, maar je mag wel rekening houden met andere weggebruikers enzo. Die verwachten het niet altijd dat er weer zo'n gastje voorbij komt gevlogen. Zo, dit ben ik kwijt

We hebben het over scooters he? Ik kleef nooit vind het namelijk ook superirritant als een auto dat bij mij doet. Het type rs dat ik rij heeft een frame dat 125cc aan kan. Dat mijn rs 120 kan rijden hoeft niet betekenen dat ik altijd zo hard rij, in de bebouwde kom komt mijn snelheid nooit boven de 60. Ik heb mijn top ongeveer 6 keer gehaalt, 2 keer op een circuit en iest van 4 keer op de openbare weg BUITEN de bebouwde kom. En jah wat moet ik nog meer zeggen ik ben me er zeer van bewust dat het op een moment afgelopen kan zijn, door mijn eigen schuld of door iemand anders schuld maar dat risco neem ik graag. Ik probeer zoveel mogelijk rekening te houden met andere verkeersdeelnemers. Vooral in woonwijken ben ik op mijn hoede met al die kinderen enz, ergste angst is om een kind aan te rijden.

Laatst gewijzigd op 08-06-2003 om 17:45.
Oud 08-06-2003, 17:37
Keyser Saus
Keyser Saus is offline
Citaat:
Ik zeg niet dat je een brave burger moet zijn, maar je mag wel rekening houden met andere weggebruikers enzo. Die verwachten het niet altijd dat er weer zo'n gastje voorbij komt gevlogen.
Zo, dit ben ik kwijt
helemaal mee eens
Oud 08-06-2003, 17:47
Masturbeer
Masturbeer is offline
Citaat:
Zo, dit ben ik kwijt
Jij hebt het over 1 bepaalde groep. Jij zegt: een paar van die scooterhomovielen rijden hard en ik vind ze irritant dus zijn jullie dat ook. Maar dat is bevooroordeed. Ik vond sommige auto's ook irritant. Beetje hard optrekken afsnijden kleven niet stilstaan bij stoplicht etc. Maar ik ga ook niet lullen dat iedereen fiat panda moet gaan rijden. Je moet gewoon goed met je snelheid om weten te gaan. Gebruik het alleen waar dat kan. En dat is voor sommigen moeilijk..
Oud 08-06-2003, 17:47
RSManiak
RSManiak is offline
Citaat:
Qamra schreef op 08-06-2003 @ 09:27:
De meeste mensen gaan schelden als ze een discussie niet kunnen winnen, wist je dat

Niet dat een discussie gaat om winnen of verliezen, maar voor sommige mensen wel

Neej, dat heb je fout de meeste mensen gaan pas schelden als mensen uit hun nek gaan lullen en onzin gaan neerpleuren dan gaan de meeste mensen schelden.
Oud 08-06-2003, 17:49
RSManiak
RSManiak is offline
Citaat:
Masturbeer schreef op 08-06-2003 @ 18:47:
Jij hebt het over 1 bepaalde groep. Jij zegt: een paar van die scooterhomovielen rijden hard en ik vind ze irritant dus zijn jullie dat ook. Maar dat is bevooroordeed. Ik vond sommige auto's ook irritant. Beetje hard optrekken afsnijden kleven niet stilstaan bij stoplicht etc. Maar ik ga ook niet lullen dat iedereen fiat panda moet gaan rijden. Je moet gewoon goed met je snelheid om weten te gaan. Gebruik het alleen waar dat kan. En dat is voor sommigen moeilijk..

Idd, je moet gewoon met je snelheid om weten te gaan.
Oud 08-06-2003, 17:51
22B
22B is offline
Citaat:
RSManiak schreef op 08-06-2003 @ 18:35:
We hebben het over scooters he? Ik kleef nooit vind het namelijk ook superirritant als een auto dat bij mij doet. Het type rs dat ik rij heeft een frame dat 125cc aan kan. Dat mijn rs 120 kan rijden hoeft niet betekenen dat ik altijd zo hard rij, in de bebouwde kom komt mijn snelheid nooit boven de 60. Ik heb mijn top ongeveer 6 keer gehaalt, 2 keer op een circuit en iest van 4 keer op de openbare weg BUITEN de bebouwde kom. En jah wat moet ik nog meer zeggen ik ben me er zeer van bewust dat het op een moment afgelopen kan zijn, door mijn eigen schuld of door iemand anders schuld maar dat risco neem ik graag. Ik probeer zoveel mogelijk rekening te houden met andere verkeersdeelnemers. Vooral in woonwijken ben ik op mijn hoede met al die kinderen enz, ergste angst is om een kind aan te rijden.
Klinkt allemaal heel mooi, maar kben benieuwd of je dat ook echt zo doet. Het kan best hoor, dus daar ga ik geen opmerkingen over maken. Maar ik weet zelf hoe ik soms ben. Ik rijd niet vaak veel te hard, gemiddeld wel 5-10 km/u meer, gewoon met het verkeer meerijden. Maar soms, als ik de kans heb, en het is rustig, en de situatie laat het toe, geef ik soms ook wat extra gas. Maar velen zeggen dat ze er bewust van zijn, terwijl ze dat dus niet zijn. Je denkt dan dat je goed kan rijden, maar als het moeilijker word, blijkt dat je het opeens toch niet zo heel erg goed kan.
Oud 08-06-2003, 17:51
Qamra
Qamra is offline
Citaat:
RSManiak schreef op 08-06-2003 @ 18:47:
Neej, dat heb je fout de meeste mensen gaan pas schelden als mensen uit hun nek gaan lullen en onzin gaan neerpleuren dan gaan de meeste mensen schelden.
Heb je mij al horen schelden in dit topic? En dat terwijl ik jou toch heel erg dom uit je nek vind kletsen..
Oud 08-06-2003, 17:54
22B
22B is offline
Citaat:
Masturbeer schreef op 08-06-2003 @ 18:47:
Ik zeg niet dat ze allemaal zo zijn, maar het zijn er wel veel. Als je vaker op de weg zit, merk je het heus wel. Er zijn er ook wel een aantal die netjes rijden, maar die vallen niet op. De aso's vallen op, en daardoor lijken het meer. Maar dat neemt niet weg dat er nog steeds een redelijk groot deel is dat asociaal rijd.
Oud 08-06-2003, 17:56
Masturbeer
Masturbeer is offline
Citaat:
22B schreef op 08-06-2003 @ 18:54:
Ik zeg niet dat ze allemaal zo zijn, maar het zijn er wel veel. Als je vaker op de weg zit, merk je het heus wel. Er zijn er ook wel een aantal die netjes rijden, maar die vallen niet op. De aso's vallen op, en daardoor lijken het meer. Maar dat neemt niet weg dat er nog steeds een redelijk groot deel is dat asociaal rijd.
Ja maar jij zegt meteen dat wij het ook doen. En je hebt ons nog niet zien rijden dus je mag er ook niet over oordelen.
Oud 08-06-2003, 17:59
22B
22B is offline
Citaat:
Masturbeer schreef op 08-06-2003 @ 18:56:
Ja maar jij zegt meteen dat wij het ook doen. En je hebt ons nog niet zien rijden dus je mag er ook niet over oordelen.
Ik zeg niet direct dat jullie ook aso rijden! Ik heb gewoon gezegd hoe ik erover denk op basis van wat ik gelezen heb en zelf vaak zie, dat is alles
Oud 08-06-2003, 18:01
tsx
tsx is offline
Citaat:
Masturbeer schreef op 08-06-2003 @ 18:56:
dat is wel zo als iemand je brommer ziet dan zegt ie o wat een mooie en vraagt ie hoe hard ie kan "120" en dan ben je in 1x een asociaal scooterfiguurtje.
Oud 08-06-2003, 18:05
RSManiak
RSManiak is offline
Citaat:
22B schreef op 08-06-2003 @ 18:51:
Klinkt allemaal heel mooi, maar kben benieuwd of je dat ook echt zo doet. Het kan best hoor, dus daar ga ik geen opmerkingen over maken. Maar ik weet zelf hoe ik soms ben. Ik rijd niet vaak veel te hard, gemiddeld wel 5-10 km/u meer, gewoon met het verkeer meerijden. Maar soms, als ik de kans heb, en het is rustig, en de situatie laat het toe, geef ik soms ook wat extra gas. Maar velen zeggen dat ze er bewust van zijn, terwijl ze dat dus niet zijn. Je denkt dan dat je goed kan rijden, maar als het moeilijker word, blijkt dat je het opeens toch niet zo heel erg goed kan.

Oke, maar mijn brommer opvoeren is al het ware gewoon een hobby hou der gewoon van om te sleutelen enz. En jah zo doe ik het echt, want ik ben nog geen 16 als je dan een ongeluk maakt ben je genaaid voor het leven.
Oud 08-06-2003, 18:06
RSManiak
RSManiak is offline
Citaat:
22B schreef op 08-06-2003 @ 18:54:
Jah er zijn er ook veel, ik erger me er ook soms aan, sommige moeten echt elke gaatje pakken ook al schieten ze er 3 meter meer op.
Oud 08-06-2003, 18:07
RSManiak
RSManiak is offline
Citaat:
tsx schreef op 08-06-2003 @ 19:01:
dat is wel zo als iemand je brommer ziet dan zegt ie o wat een mooie en vraagt ie hoe hard ie kan "120" en dan ben je in 1x een asociaal scooterfiguurtje.
Dat noemen ze vooroordelen
Oud 08-06-2003, 18:11
22B
22B is offline
Ik hou er ook van om aan auto's te sleutelen. Maar gewoon een groot deel van de scooteraars rijd asociaal vind ik. En daar zitten heus niet alleen jongeren bij, maar een oudere die 20 rijd waar je 50 mag vind ik ook asociaal.
Oud 08-06-2003, 18:21
Dr. Oetker
Dr. Oetker is offline
185 posts op een ja/nee vraag
Oud 08-06-2003, 18:26
teddy*bear
teddy*bear is offline
jah dat kan
Oud 08-06-2003, 18:29
Atje85
Atje85 is offline
je moet ook lekker in discussie gaan met een meisje
Oud 08-06-2003, 18:30
Qamra
Qamra is offline
Citaat:
Atje85 schreef op 08-06-2003 @ 19:29:
je moet ook lekker in discussie gaan met een meisje
Try me

Oud 08-06-2003, 18:32
Atje85
Atje85 is offline
Citaat:
Qamra schreef op 08-06-2003 @ 19:30:
Try me

Nee, liever niet

Meisjes winnen discussies toch (bijna) altijd dus is t verspilde moeite , maja t is maar wat je leuk vindt
Oud 08-06-2003, 18:33
Qamra
Qamra is offline
Citaat:
Atje85 schreef op 08-06-2003 @ 19:32:
Nee, liever niet

Meisjes winnen discussies toch (bijna) altijd dus is t verspilde moeite , maja t is maar wat je leuk vindt
En als we niet winnen, dan zorgen we toch wel dat we gelijk krijgen ;p
Oud 08-06-2003, 18:48
Atje85
Atje85 is offline
Citaat:
Qamra schreef op 08-06-2003 @ 19:33:
En als we niet winnen, dan zorgen we toch wel dat we gelijk krijgen ;p
Blablablabla..
Oud 08-06-2003, 18:49
Qamra
Qamra is offline
Citaat:
Atje85 schreef op 08-06-2003 @ 19:48:
Blablablabla..
Ách topic moet toch vol...
Oud 08-06-2003, 18:51
Atje85
Atje85 is offline
Citaat:
Qamra schreef op 08-06-2003 @ 19:49:
Ách topic moet toch vol...
Boeiende dag gehad nog?
Oud 08-06-2003, 19:26
Masturbeer
Masturbeer is offline
Citaat:
benchMarc schreef op 08-06-2003 @ 19:46:
En ik heb een rijbewijs, heel wat meer waard dan zo'n kut certificaatje waar je geen hol aan hebt.
heej hoerenhoofd had ik het tegen jou? of voelde je je aangesproken omdat ik lulletje zei?

Laatst gewijzigd op 08-06-2003 om 19:31.
Oud 08-06-2003, 19:33
RSManiak
RSManiak is offline
Citaat:
benchMarc schreef op 08-06-2003 @ 19:57:
Ik zal het ff uitleggen voor je. Hier zitten best wat mensen die 18+ zijn en hun rijbewijs hebben gehaald. Pas als je zelf auto rijdt kom je erachter wat voor kuttoeren die scooter- en brommerrijders uithalen. Plus, ze maken ook nog eens een teringherrie. Veel willen graag opvallen met hun bromfietsje en voeren hem op, met hun enkel schijfremmetje en trommelrem :/ (Ja ik weet dat schakelbrommers vaak 2 schijfremmen hebben tegenwoordig, maar nog niet voldoende voor snelheden van 100+). Het imago van die gasten is gewoon altijd zo fout... alsof je erbij hoort omdat je een scooter hebt ofzo? Ik fiets gewoon iedere dag 30km, geen scooter voor nodig. En ik heb het vaak meegemaakt dat ik scooters eruit trek naar de overkant van de weg. Zelfs een onbegrensde Aerox. Gaan ze alvast voorraan staan zodat ze niet iedereen hoeven in te halen, worden ze nog bijgehouden door een fietser. DAT is pas een afgang.

Irritante mennekes zijn 't. Het liefste zou ik ze lekker van hun scooter afbumpen met de auto, maar dat zou de auto beschadigen.

Oja, als je zelf auto rijdt kom je er nog wel achter.

1) Jou auto is toch niks waard dus als dat kutding beschadigt wordt boeit het een hol.
2) In Italie rijdt de rs standaard 100 dus reken maar dat de remmen goed genoeg zijn. Alleen in Nederland moeten er zoveel begrenzers in.
3) Jij iemand eruit rijden kan. Maar moet je eens bij mij proberen. Je beweert dat je fiets 120 kan knap hoor. En zelfs in de auto sprint ik je eruit want me pa heeft een golf gti en die hou ik bij als die optrekt.
4) Ik weet wat voor toeren die scooters/brommer rijders uithalen. Maar dat hoeft niet te beteken dat ik dat doe.
Oud 08-06-2003, 19:51
tsx
tsx is offline
Citaat:
benchMarc schreef op 08-06-2003 @ 19:57:
Ik zal het ff uitleggen voor je. Hier zitten best wat mensen die 18+ zijn en hun rijbewijs hebben gehaald. Pas als je zelf auto rijdt kom je erachter wat voor kuttoeren die scooter- en brommerrijders uithalen.

ja en andersom

Citaat:
Plus, ze maken ook nog eens een teringherrie.
Mooi toch

Citaat:
Veel willen graag opvallen met hun bromfietsje en voeren hem op, met hun enkel schijfremmetje en trommelrem :/ (Ja ik weet dat schakelbrommers vaak 2 schijfremmen hebben tegenwoordig, maar nog niet voldoende voor snelheden van 100+).
Wat denk je dat eerder stil staat een auto met 4 schijfremmen( of meer ik wete het iet eens) van 1000 kilo of een brommer van 100 kilo met een schijfrem voor en trommelrem achter? Ik kan zo beide wielen blokkeren dus of ik nou 100 schijfremmen neem of 1 maakt geen kut uit.

Citaat:
Het imago van die gasten is gewoon altijd zo fout... alsof je erbij hoort omdat je een scooter hebt ofzo?
daar doe ik het ook niet voor. Het is gewoon strak lekker stukje hardrijden. En je hoeft niet te fietsen.

Citaat:
Ik fiets gewoon iedere dag 30km, geen scooter voor nodig.
Wow jezus wat stoer zeg

Citaat:
En ik heb het vaak meegemaakt dat ik scooters eruit trek naar de overkant van de weg. Zelfs een onbegrensde Aerox. Gaan ze alvast voorraan staan zodat ze niet iedereen hoeven in te halen, worden ze nog bijgehouden door een fietser. DAT is pas een afgang.
Nou ik daag je uit. Jij op je fietsje tegen een onbegrensde Aerox... hahahahaha teveel tekenfilmpjes gekeken vroeger cker?

Citaat:
Irritante mennekes zijn 't. Het liefste zou ik ze lekker van hun scooter afbumpen met de auto, maar dat zou de auto beschadigen.
zo erg erger je er dus niet aan

Citaat:
Oja, als je zelf auto rijdt kom je er nog wel achter.
okee
Oud 08-06-2003, 23:42
Atje85
Atje85 is offline
Citaat:
Masturbeer schreef op 08-06-2003 @ 20:26:
heej hoerenhoofd had ik het tegen jou? of voelde je je aangesproken omdat ik lulletje zei?
hey masturbeerpipo, ik zie een ban voor je aankomen
Oud 08-06-2003, 23:51
Shock
Shock is offline
Citaat:
Atje85 schreef op 09-06-2003 @ 00:42:
hey masturbeerpipo, ik zie een ban voor je aankomen
ssjjjt! dit is lachen joh!
Oud 08-06-2003, 23:53
Atje85
Atje85 is offline
Citaat: