Advertentie | |
|
![]() |
|
A Skin Too Few: The Days of Nick Drake
Mooie documentaire over de singer/songwriter. Heel sereen met beelden zwevend over het landschap van het Engelse platteland. Een sfeer die precies past bij de muziek van Drake. Kort en daarom ook geen diepgaande informatiebron over zijn leven. Wel een eerlijk, sfeervol eerbetoon aan Nick Drake en zijn muziek.
|
M'n zus bracht er weer eentje mee: Girl Talk. Beetje een vage film over een meisje (een ballerina) met ouders die wel heel erg open zijn over sex. Echt veel gebeurde er niet en het eind was een beetje te abrubt. Het was wel vermakelijk maar geen topfilm.
Nee dan vond ik Orgazmo gisteravond een stuk leuker...
|||
Verwijderd
|
Brutti sporchi e cattivi
---> leuk, apart, een soort docudrama Citaat:
---> Ik heb het boek niet gelezen... maar dat ga ik zeker nog wel doen ![]() Una Giornata Particolare ---> Mooie film, apart kleurgebruik, een beetje sombere film, vond hem niet echt indrukkend of aangrijpend... ik vond hem erg saai... misschien dat de film 25 jaar terug wel spectaculair was... Citaat:
|
![]() |
|
The wanderers gisteren en Mr deeds een uurtje terug
The wanderers blijft echt een superfilm ik heb die film al meer dan 5 x gezien en hij blijft gewoon vet Mr deeds weer een leuke film van Adam sandler .. wat iedereen tegen die gast heeft snap ik niet want het zijn toch best leuke films ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
Laatste film die je hebt gezien en wat vond je ervan? - deel 6 AJMouse | 500 | 22-08-2004 07:25 | |
Films, TV & Radio |
Laatste film die je hebt gezien en wat vond je ervan? - deel 4 AJMouse | 500 | 17-05-2004 18:33 | |
Films, TV & Radio |
Laatste film die je hebt gezien en wat vond je ervan? - deel 3 AJMouse | 500 | 20-03-2004 15:19 | |
Films, TV & Radio |
Laatste film die je hebt gezien en wat vond je ervan? - deel 2 Verwijderd | 500 | 13-01-2004 23:03 | |
Vrije tijd |
laatste voetbalwedstrijd die je gezien hebt en wat vond je ervan ? L1 | 19 | 31-10-2003 11:36 | |
Films, TV & Radio |
Laatste film die je gezien hebt en wat vond je ervan? battlestar | 500 | 02-06-2003 21:24 |