Advertentie | |
|
![]() |
|
Mijn enkel op een groffe manier verrekt / gescheurd
leuk 6 weken op krukken gelopen ik kon niet eens aan het begin een deken over me heen leggen zonder dat de tranen in me ogen sprongnen van de pijn
|
-gekneusde pink als 2-jarige
-eczeem of huidallergie als kind -hooikoorts -altijd meteen zwaar verkouden zijn -rug= scheef dus snel last van mn rug.....poos gehad dat t zo stijf was dat zelfs mn benen en billen pijn deden en ik amper meer kon bukken of zitten van de pijn en stijfheid -onbekende huiduitslag -wratjes -oogletsel: ik zie nu stukken minder dan voor dat ongeluk op mn 14e....best wel onder geleden ![]() -vaginale infectie Mja da was het dacht ik wel zo'n beetje....t valt bij mij gelukkig nog mee zo te zien. |
![]() |
|
Astma aanval waarbij ik overdosis medicijnen had gekregen zodat ik alleen maar zat te hallucineren en toen kreeg ik daarbij longontsteking.
![]() Nog een paar keer longontsteking. ontstoken nieren van alles gebroken whiplash en gewoon verschillende kleine dingen doordat ik practisch niks mag eten. |
![]() |
|
Op m'n 4e m'n sleutelbeen gebroken.
Koppeltje duikelen van een bergje af verliep minder goed dan ik had verwacht. Ik hoorde 'krak' en wist meteen, zo klein als dat ik was, dat 'm'n arm' gebroken was, de juffrouw geloofde me niet ![]() Uiteindelijk heeft ze na een paar uur m'n gehuil aangehoord te hebben m'n moeder gebeld, wij naar het ziekenhuis, en jawel, sleutelbeentje gebroken.. Op m'n 7e 2 tanden uit m'n mond gevallen. Had een meisje van een jaar jonger op m'n rug toen ik over een uitstekende stoeptegel struikelde. Aangezien ik haar niet wilde laten vallen, hield ik haar vast: Ik viel recht met m'n gezicht op de grond. Bovenste voortanden eruit ![]() Op m'n 14e een soort van blessure aan m'n knieën 'opgelopen' Ik kreeg ineens giga last van m'n rechterknie en ging naar de huisarts, toen ik alweer een uur thuis was werd m'n knie dikker en dikker. Tot hij net zo dik was als m'n bovenbeen ![]() Er zat dus erg veel vocht in, mocht niet lopen, 2 weken plat, 2 weken op krukken. Na vele ziekenhuizen, foto's, scans en fysio zijn ze er achter dat m'n knieschijven scheef staan en daardoor de botten van m'n boven- en onderbeen scheef tegenover elkaar staan. Moet er overheen groeien ![]() In de zomervakantie van de 2e met de fiets gevallen, enkel gekneusd (dachten we) Na een valpartij met de fiets dacht ik m'n enkel gekneusd te hebben maar omdat ik er 4 jaar later nog steeds last van had ben ik een half jaar geleden toch maar eens naar de huisarts gegaan. Die dacht aan gescheurde enkelbanden. Heb midden in de hittegolf afgelopen jaar (lees: met 35 graden) met tape om m'n enkel gelopen (enig idee hoe dat ruikt als het er na een week afgaat? ![]() Afspraak gemaakt in het ziekenhuis, niets op foto's en MRI te zien, wacht nu op een kijkoperatie.
|
wat mij trouwens ook is aangedaan: mijn moeder trok toen ik 7 was ipv de rechter voortand die loszat, de linker eruit... best pijnlijk. en daarna trok ze ook nog de rechter eruit
god wat zag ik eruit... maarja.. alles is daarvan wel goed gekomen en had ook nat wat bot kneuzingen en breuken enzo..
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Werd (6 weken te vroeg) geboren met een liesbreuk, later aan de andere kant een liesbreuk. Op mn 13e had mn alvleesklier opeens geen zin meer om insuline te produceren. Gister is vast gesteld dat ik een doorgezakte voorvoet heb ![]() Verder heb ik niets! ![]()
|
Een parasiet in m'n buik
In slechts 2 weken tijd was ik 15 kilo afgevallen maar ze wisten niet waardoor het kwam Later moest ik ook telkens braken etc. Bleek het een parasiet te zijn. Als het paar maanden was doorgegaan,had ik ook dood kunnen zijn. Veel anti-biotica en het zou genezen. Deed het ook.. Gelukkig. ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Eetstoornis Anorexia Nervosa - Boulimia Nervosa e-hazeleger | 12 | 18-05-2011 17:09 | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhaal] Gootsteenontstopper Verwijderd | 10 | 13-12-2004 14:35 | |
Verhalen & Gedichten |
verhaal met voorlopig nog geen titel rozijntje | 3 | 30-10-2003 11:55 |