| Advertentie | |
|
|
|
|
|
|
|
Overzeas broek
Zwarte riem met rode hartjes Zwart/wit gestreept shirtje met witte boothals Blauw/grijze bh met dubbele rode bandjes en met "69" erop (best wazig nummer om op een bh te zetten, maar goed )witte onderbroek Haar (nepdreads) in een staart die ik straks maar even ga bij werken, sommige her in zetten etc..
|
|
||
|
Citaat:
|
|
|
|
zwart ondergoed
donkerpaarse sokken zwarte wijde broek paars vestje roze allstars camouflage hemdje met roze randjes zwarte kralenarmbandjes zwarte en roze plastic armbandjes geen make-up haar in staart
|
|
||
|
Citaat:
eigenlijk hou ik over t algemeen niet zo van gsus bij jongens, maar ik zag bij zijn plaatje Evisu staan....en dat is altijd mooi maar zweedbandje rules gehehehe
|
||
|
|
||
|
Citaat:
![]() Ik heb ff wat simpels/ouds aan, vanavond ballet uitvoering dus dit gaat snel aan en uit dunne lichtblauwe broek met persvouw Hilfiger zwart coltruitje met korte mouwtjes Hilfiger zwart dun riempje en nu blote voeten ![]() Geen make-up ofzo, dat komt ook vanavond.
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En ja, Jip en Janneke zijn schattig. Plus dat ik op deze manier heel makkelijk aanspraak heb op mijn stage. 'k heb nu weer sportsokken, korte (spijker)broek en een t-shirt aan...alleen nu (nog) geen kettingkje en/of horloge.
|
|
|
|
|
Verwijderd
|
- Rode broek met iets wijduitlopende pijp Only
- witte sneakers met 2 bandjes over de voet Hilfiger - Wit aansluitend hemdje met hele dunne donkerblauwe horizontale streepjes H&M - Lichtbruine oogschaduw, zwarte mascara - Zilveren horloge en - ring om - Haar losjes en slordig vast gezet met een elastiekje - Luchtje: Deep Red van Hugo Boss Laatst gewijzigd op 15-06-2003 om 11:17. |
![]() |
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| De Kantine |
Wat voor kleertjez heb jij aan vandaag? TopDrop | 293 | 15-06-2007 18:12 | |
| Lifestyle |
Wat heb je NIET aan? S | 16 | 12-09-2004 11:40 | |
| Lifestyle |
Ey sma, welke jeans zitten om je bootie, en wat voor slutty topje heb je aan? Verwijderd | 499 | 29-05-2004 14:37 | |
| Lifestyle |
Wat heb je aan? - Fototopic Verwijderd | 497 | 07-01-2004 14:39 | |
| Lifestyle |
Wat heb je aan? Black Sugar | 461 | 08-11-2002 20:31 | |
| Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
wat heb je aan het vak nederlands | 1 | 01-10-2001 19:31 | |