Advertentie | |
|
![]() |
|
vanavond (weer) schoolfeest
![]() heb dr wel zin in!! hopen dat het net zo gezellie word als gister ![]() vandaag afspraak vertrouwenspersoon ze had (weer) geen tijd vond het eigenlijk niet zo erg had toch geen zin om te praten brief/formulier gekregen van jeugdzorg hmm,heb geen zin!! ![]() maar k moet toch naja, duurt nog een week(gelukkig) kuzzies |
![]() |
|
spierpijn?
overbelasting wel pijn niet alleen met zwemmen nu ook ![]() morgen toch maar ff dokter bellen dagboek? niks bijzonders te typen Abdu niet online moe vrijdag beetje leiding spelen ![]() Jan morgen jarig rapport ophalen zwemmen of winkelen? *zucht* waarom zo moe??
|
Verwijderd
|
Triestig
Wil wel ijsje Moet dan helemaal naar stad fietsen Is zo moe Heeft moordneigingen Zou misschien best leuk zijn een keer Weet nu al verschillende mensen die ze wel van deze wereld wil helpen Gaat vrolijke muziek opzetten Leuk mailtje Toch nog iets leuks vandaag Gaat lekker bak Rice Krispies pakken Rice Krispies lekker Twee positieve dingen - gaat al goed |
![]() |
|
Verwijderd
|
AAAAARGH! pijnpijnpijn aan de voetjes!
heeft net bij Hema gewerkt staanstaan ![]() ze doen het ze doen het! ze doen het!!! ZE DOEN HET ECHT! *is ontzettend blij!* morgen weer Hema glans of mat? standaard? Karin, ik heb een bon..... goedenmiddag terugrekenen ![]() vanaaf diplomauitreiking van mn liefuge oudere zus ![]() I WILL FOLLOW HIIIIIIM! |
![]() |
|
zin in eten
buikpijn stom wijf bah laat um met rust man oehh the boy is mine U need 2 give it up! had about enough! bril? jeetje kan altijd nog contact lenzen nemen schrok me dood joh had niet verwacht dat t zo erg was kleine letter b een klein zwart stipje nieuwe jas nieuwe tas ![]() gezellie ijsje msn eten zin in pijn auw medicijn owja, ook nog een peesontsteking dokter kneep AUW don't touch that! AUWWWW!
|
eten
sfeer vreselijk eten goor misselijk V. =klootzak!!!!! haat hem zo erg mag niet maar het is wel zo K HAAT HEM ![]() V. flipt omdat k over mijn zus begon (nooit meer doen) k bang snel naar boven help hij flipt hij verteld niks k moet alles vertellen zit hier gewoon te janken k haat hem zo erg waarom is ie zo??? wil weg nu laat k maar ophouden komt toch niks zinnigs uit K HAAT HEM ECHT waarom houd ie nou niet op... ![]() Laatst gewijzigd op 25-06-2003 om 17:48. |
![]() |
|
- stress
- toetsweek - te veel tijd aan andere dingen besteed - leren - mooi cijfer gehaald - t gaat weer beter met me - bijna klaar met school - herkansing - pffffffff
|
Verwijderd
|
wil dat het goed gaat
met iedereen vooral met jou gek zusje vieze was toevallig lachen ![]() sla zit opgekropt zelfde humor lekker niks verklappen pijn maar toch wel blij want bij (andere) jou ![]() volgend jaar weer tweede maar goed, zal wel leuk worden hoop ik gelukkig reageert hij goed enz. |
![]() |
|
moe
in de war dorst voel me een zeiktrut morgen naar feest? kweenie heb ik wel zin? durf toch niet te zwemmen zeg wel dat ik ongesteld ben ofzo maakt me onrustig zucht moet niet zo mekkeren supervervelend voor anderen morgen naar kermis ![]() Harry Potter lezen goed boek heb te veel empathie invloed op mij jurk voor Lou kopen gezellig
|
Verwijderd
|
Niet meer zo triest
Nog steeds boos Heeft in gedachten verschillende mensen uit deze wereld geholpen Was zeer goed voor Soveelah, minder voor haar frustratie ![]() Is zeurende mensen zat Hele lijst geblokkeerd Zeer relakst MSN van computer afgegooid Nog relakster Kamer verbouwd Zometeen rapport op halen Is over ondanks ziek zijn Mooi Heeft vandaag zeer veel gelachen Is vrij vrolijk Moet nu naar school Geen zin Gaat lekker te laat komen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|