Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() de man op de avater is ralph fiennes Naam: gewoontjes, maar leuk avater: geheimzinnig en mysterieus sig: wijs!
||
Verwijderd
|
Citaat:
zoals ik erbij had gezet ikheb t zelf neit geschreven.. gewoon even om uit te leggen wat het was ik ben helemaal niet boos hoor ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
tja sorry, je moet mij ehct niet verkeerd opvatten.. ik begrijp dat het moeilijk is maar tohc.. probeer het ![]() |
![]() |
||
Citaat:
jah sorry hoor, ik heb geen zin om mezelf te verdedigen alleen omdat ik 2x een €-teken gebruik, ter vervanging van een 'e', alleen omdat deze al bezet waren...anders maak je even ergens een drama van
||
Citaat:
![]() Avatar: leuk, origineel Sig: zegt met niet zo veel
||
Citaat:
Ik heb de tekst al special voor jou veranderd schat. Moet ik nu ook een ander account aan maken omdat deze zoveel aandacht trekt. Vergeet het maar! ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Avatar: een oog, past goed bij de naam, niets mis mee Sig: past ook bij de rest, ik vind het wel grappig dat alles bij elkaar hoort.
||
Citaat:
Avater; b-tjuh saai, maar kan er wel aardig mee door sig; leuk!
||
Citaat:
ava: ja een baby met bloemetjes, je bent dsu duidelijk een meisje sig (When the night comes,look at the sky.If you see a falling star,don't wonder why,just make a wish.Trust me,it will come true, I did it and I find you!): mwja, lievig, maar zeker weten ergens vandaan gehaald. Wel leuk overigens maar niet heel bijzonder.
||
Citaat:
Avatar: n.v.t. Signature: n.v.t.
|
![]() |
Nee, het is niet m'n bijnaam. Ik wou eerst gewoon "Renée" nemen, om 't gewoon lekker simpel te houden, maar die was al bezet, vandaar.
![]() Liesje2: Je heet Marlies of iets dergelijks, en dit is de afkorting van je naam. ![]() Avatar: Zéér geel. ![]() Sig: Mja, ook zéér geel. ![]()
||
![]() |
Citaat:
Ik heet Liesbeth ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
sig: Fypo Ava: aahhhhh dees is helemaal erg. Kan jij geen normale leuke avas kiezen? Wie is dit nou weer? sig (// (L) René van Kooten (Radames) // "Taal wordt gebruikt om de werkelijkheid naar je eigen hand te zetten." (Thomas Vaessens) // 40 jaar??!! ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() Avater; Die's echt leuk! ![]() Sig; leuk verzonnen, echt origineel! ![]()
||
Citaat:
![]() Avater ; Who the f*ck is she? ![]() Sig; grappig! ![]() en J-tjuh is afgekort van mijn naam Jeanette en op school noemt iedereen mij J-tjuh, dus vandaar...en J-tjuh klinkt wel melig vind ik
|
|