Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Zo'n ketting heb ik ook, maar alle stenen zijn even groot, die van jou is leuker! |
![]() |
|
Rood-wit mouwloos shirtje, verticaal gestreept maar dan 2 kanten op naar beneden, naar het midden. Dus niet zo stom schuin
![]() En een wit t-shirtje met allerlei kleurtjes erop en een soort poppetje. Bij Vero Moda Jaaa ik kan wel low-budget shoppen ![]() En verder gekocht.. - felblauw oogpotlood Max Factor - doorzichtige Diamonds 3 in 1 nagellak Max Factor - parelmoer lipgloss 3d Effet Bourjois En nog wat dingetjes als shampoo en nagellak remover ![]()
|
![]() |
een walgelijk gehaakt roze gordijn, maar ik moest m hebben.
een kitsch kaars met een jezus afbeelding erop een gezichtsmasker haarverf lichtblauw overslag hempje met retro print van only heel licht geweven blousje, met bewerkte vhals en paars groene doorlopende strepen roze batik shawl 2 paarse knickers van de hema |
![]() |
|
Verwijderd
|
-Placebo - Without You I'm Nothing
-Manu Chao - ehm, live cd, ff titel kwijt -Bad Religion - Stranger Than Fiction --- heel klein beetje baggy broek, donker spijkerstof.. h&m Nieuwe schoenen; Etnies lo-cut 2, donkerblauw met rood en grijs ofzo longsleeve van converse allstar, grijs met zwarte mouwen. |
![]() |
|
- licht met donkerblauw rugzakje
- agenda van Loesje - gum in de vorm van een bloem - puntenslijper met bloemen - gebloemd kaftpapier - twee bic cristal pennen - een gele tekstmarker - een roze tekstmarker - boek van Robin Cook - Embryo - katoenen riem met licht en donkerblauwe streep lekker geshopt in Rotterdam gisteren ![]()
|
Verwijderd
|
meegenomen uit Spanje (Blanes/lloret)
poepbruine gehaakte bikini zwarte gehaakt rokje skinny football shirt met CHICAS erop blauw met roze spaghetti topje met glitters (merk ALTObelli ![]() een "my girlfriend went to spain and all i got is this lousy t-shirt" shirt voor me chick ![]() boedha beeldjes voor me pa grote fles eau de cologne heeeeel veel brede haarbandjes reggea ketting en enkelbandje van kralen schelpen kettinkje gigantisch doosje zonne pitten oh ja en een flesje nep hugo boss red voor 4 pleuro Laatst gewijzigd op 05-07-2003 om 23:27. |
![]() |
|
![]() |
me laatste aanwinst is:[img] http://www.bolliger-schuhe.ch/media/...304070_601.jpg[/img]
Laatst gewijzigd op 06-07-2003 om 18:03. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
mouwloos gaasshirt
wumpscut cap stickertjes faith no more patch fluor koord (groen, blauw, roze) piercing (zwart staafje 25mm/spike 4x8mm) cd's: spider crew - a menace to society backfire - change the game stampin ground - carved from empty words deep purple - in rock ae (voor moeder ![]() 20gb ibm travelstar harddisk nieuwe display voor gsm laatste twee moeten nog aankomen.. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|