Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Amsterdam:
cottoncandy weezzz NIET wegens gebrek aan slachtoffer(s) Roxy (misschien) Tilburg: weezzz sooz pharmacon Roxy Ufke NIET wegens diploma uitreiking Bruce (misschien) 86dagreed a new nose (waarschijnlijk tegen aanvang) ]{ing Dessel: H-K ![]()
|
Tilburg:
weezzz sooz pharmacon Roxy Ufke NIET wegens diploma uitreiking Bruce (misschien) 86dagreed a new nose (waarschijnlijk tegen aanvang) ]{ing Dessel: H-K ![]() 'I'he Prophet ![]()
|
![]() |
Voor mij was t echt een onwijs toffe avond, beetje veel emoties alleen mede door omstandigheden maar ik had het zó naar m'n zin!
Ik vond het wel jammer ze (atreyu) een beetje veel aan het kloten waren, met hun gewiew en gewow, dat werd na een tijdje wat vervelend. En die merch, die zuigt gewoon... Maar verder was het echt vet ![]() *zit nog helemaal vol hyperactiviteit* ![]()
||
Citaat:
ik wou nog een kutopmerking toevoegen over hc in het algemeen maar dat doe ik maar niet ![]()
|
Die gitarist van do or die staat juist te snuiven en te blazen. En ze zijn enkel zwaar voor de rest lijken al die nummers op elkaar.
Maargoed dan zeg je toch iets over hc. Boeit me niets coming from a stuck up........(ow ge mag niet meer schelden) die er duidelijk geen kaas van gegeten heeft. Maargoed ik zal moeten accepteren dat de meeste kids hier naar "hardcore" luisteren die dicht in de buurt van nu-metal komt.
|
Ik vond het vet, ookal was ik niet helemaal blij enzo.
Eerste bandje was wel grappig, ze hadden leuke giriles dus heb ik er 1 Do or Die vond ik echt kut, alleen 1nalaatste of laatste nummer (volgens mij hoorde het bij elkaar maar ik weet het niet zeker) was wel grappig. Atreyu was teveel aan het kutten met homies, beetje jammer, wel energiek optreden verder. Wel geslaagd ja ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Hoe ziet ze uit... ja ik zie haar altijd bij born from pain showtjes enzo, ze heeft altijd nike air maxies aan, volgens mij heeft ze een kind. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() maar ja whatever dude, je wilt kennelijk niet weten dat smaken kunnen verschillen en dat dat niet per definitie betekend dat ik niets van hardcore weet. ik luister al een jaartje of 2/3 naar hardcore, naar minor threat een jaartje of 4, en nee ik ben niet intensief hc fan en ben ook niet true. OH JEE ![]() ik hou gewoon meer van de wat oudere shit zoals minor threat, kill your idols, black flag.. en wat nieuwere shit betreft, dan moet het nog wel een béétje muzikaal verantwoord zijn zeg maar. maja als je bevooroordeeld wilt zijn, veel plezier ermee. het is niet mijn levensdoel om true hc te zijn. hc is alleen maar een muziekstroming wat ik naast alle andere onzin luister. en die hele scene kan me aan me reet roesten.
|
waarom zeik je dan als een wijf? je zei dat ik er geen kaas van heb gegeten.
en zelfs fanatieke hc ventjes zoals jij hebben ook wel eens iets negatiefs te melden. verder heb ik sowieso altijd wat te zeiken, of het nou om hc gaat of je moeder.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Sziget Festival 2006 Until My End | 386 | 02-09-2006 08:04 | |
Muziek |
boy sets fire zondag??? FaceTheTruth | 256 | 01-07-2003 20:07 |