Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Nieuws, Achtergronden & Wetenschap
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-07-2003, 13:22
Verwijderd
Citaat:
little nemo schreef op 18-07-2003 @ 13:53:
maar wat is duurzaam?? een goed draaiende economie met een grote arme onderklasse (zoals in de vs tot voorkort)
of een minder goed draaiende economie met meer verspreiding van kapitaal??

volgens de meeste economische modellen is de eerste een betere oplossing, volgens mij is de tweede beter
Alsof er een duidelijke keus tussen die twee bestaat.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 18-07-2003, 16:39
Verwijderd
[QUOTE]pvm schreef op 18-07-2003 @ 12:09:

Dat ligt eraan. Ik denk dat we het kennisniveau in het onderwijs ook al een flink stuk kunnen opkrikken door gewoon van 'onderwijsvernieuwingen' terug te draaien. Het onderwijs is er de laatste jaren niet beter op geworden, en dat komt echt niet allemaal door bezuinigen.

Nee, door vreemde en vooral dure hervormingen. Terwijl veel schoolgebouwen zich in een slechte staat bevinden en er niet voldoende geld is om elke school de beste leermiddelen te verschaffen.

En we willen ook graag goede gezondheidszorg, een goed werkende politie en justitie. Komt daar nog bij dat als je iedere hervorming van de sociale zekerheid van de hand wijst de ambities louter ambities blijven. Regeren dwingt tot keuzes, en die moeten dan ook gemaakt worden! Niet altijd leuk, wel noodzakelijk!

De keuzes van Balkendende II zijn m.i. niet de juiste keuzes.
Met citaat reageren
Oud 18-07-2003, 17:43
little nemo
little nemo is offline
Citaat:
Ertur schreef op 18-07-2003 @ 14:22:
Alsof er een duidelijke keus tussen die twee bestaat.
erm...ja dus...check anders eerst ns ff wat dingetjes van het cpb over de effecten van het verhogen/verlagen van bijstand, wao ed. en het effect van het omlaag brengen van de lage inkomens, vooral in slechtere tijden voordat je zoiets niet-onderbouwds zegt
Oud 23-07-2003, 12:56
dystopia
dystopia is offline
Hier ga ik niet heen. Waarom niet. Het heeft niet 1 doel waar ik pertinent op tegen ben: een nieuwe regering. Moet toch een regering zijn, en deze regering is democratisch verkozen. Tja, jammer.

Citaat:
Joostje schreef op 11-07-2003 @ 19:01:
mensen die die mening van alle daken willen schreeuwen en overal met borden of uniformen rondlopen met hun partij oid.
Stereotype *klap klap klap*

Citaat:
Joostje schreef op 11-07-2003 @ 22:16:
oja? ben je wel eens naar een demo geweest dan? Nooit die honderdtallen blauwe jassen met een tomaat erop gezien?
Ja, SO? Wat zegt dat nou? Je kunt niet aan iemands hoofd zien of-ie SPer of GLer of CDAer of wat dan ook is. Alsof GLers zo heilig zijn. Ik weet niet waar je in gelooft ofzo maar als je het zo zwart-wit ziet dan ben ik behoorlijk teleurgesteld.

Ik weet niet hoe 't bij jou zit maar het lijkt mij dat je je in dit geval aan schreeuwlelijkerds an sich ergert, en dus niet aan schreeuwlelijkerds van bepaalde politieke partijen die daar rondlopen? Of wil je soms beweren dat een GLer geen schreeuwlelijkerd kan zijn.

Citaat:
Joostje schreef op 12-07-2003 @ 00:06:
nog steeds, die lui zijn verrekte irritant
Blijf hen maar op een hoopje gooien, net zoals media demonstranten weergeven alsof het allemaal relschoppers zijn! (de enige die relde de vorige, was de politie).

Ehhh.. maargoed. Genoeg van dit gedoe. Een reden om wel te demonstreren voor mij zou vanwege die smerige leugentjes zijn de afgelopen tijd. Zoals die van DU.

http://www.risq.org/modules.php?name...rticle&sid=131
NL versie: http://www.indymedia.nl/nl/2003/07/12973.shtml
Oud 23-07-2003, 17:21
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Als ik kan zal ik er zijn.
Met citaat reageren
Oud 23-07-2003, 17:34
Joostje
Joostje is offline
Citaat:
dystopia schreef op 23-07-2003 @ 13:56:
Hier ga ik niet heen. Waarom niet. Het heeft niet 1 doel waar ik pertinent op tegen ben: een nieuwe regering. Moet toch een regering zijn, en deze regering is democratisch verkozen. Tja, jammer.

Wie zegt dat dat het doel is?

Stereotype *klap klap klap*

duh

Ja, SO? Wat zegt dat nou? Je kunt niet aan iemands hoofd zien of-ie SPer of GLer of CDAer of wat dan ook is. Alsof GLers zo heilig zijn. Ik weet niet waar je in gelooft ofzo maar als je het zo zwart-wit ziet dan ben ik behoorlijk teleurgesteld.

Ik overdrijf het natuurlijk, duh. Feit is dat SP'ers stukken vaker in uniform lopen.

Ik weet niet hoe 't bij jou zit maar het lijkt mij dat je je in dit geval aan schreeuwlelijkerds an sich ergert, en dus niet aan schreeuwlelijkerds van bepaalde politieke partijen die daar rondlopen? Of wil je soms beweren dat een GLer geen schreeuwlelijkerd kan zijn.

In mijn ervaring zijn er meer Sp-schreeuwlelijkerds dan GL-schreeuwlelijkerds.

Blijf hen maar op een hoopje gooien, net zoals media demonstranten weergeven alsof het allemaal relschoppers zijn! (de enige die relde de vorige, was de politie).

Schreeuwlelijkerds zijn vervelend, per definitie. Natuurlijk zijn niet alle sp'ers of demonstranten schreeuwlelijkerds. overdrijving. duh.

Ehhh.. maargoed. Genoeg van dit gedoe. Een reden om wel te demonstreren voor mij zou vanwege die smerige leugentjes zijn de afgelopen tijd. Zoals die van DU.

he bah
http://www.risq.org/modules.php?name...rticle&sid=131
NL versie: http://www.indymedia.nl/nl/2003/07/12973.shtml [/B]
Oud 23-07-2003, 21:06
*Burning water*
*Burning water* is offline
Ik vind het onzin om te gaan demonstreren tegen een democratisch gekozen kabinet. Het is gemakkelijk om eerst te stemmen en als het regeerakkoord je niet bevalt, de partij waarop gestemd is af te vallen. Misschien leert de kiezer nu eindelijk na te denken, voordat hij zijn stem uitbrengt.
IK ben het dan wel niet eens met het beleid van het kabinet, maar ik wacht wel tot er weer verkiezingen zijn om mijn stem te laten horen.

Wel jammer eigenlijk dat ik er zo over denk; demonstreren lijkt me een amusante bezigheid...
Oud 23-07-2003, 21:17
Verwijderd
Citaat:
*Burning water* schreef op 23-07-2003 @ 22:06:
Ik vind het onzin om te gaan demonstreren tegen een democratisch gekozen kabinet. Het is gemakkelijk om eerst te stemmen en als het regeerakkoord je niet bevalt, de partij waarop gestemd is af te vallen. Misschien leert de kiezer nu eindelijk na te denken, voordat hij zijn stem uitbrengt.
IK ben het dan wel niet eens met het beleid van het kabinet, maar ik wacht wel tot er weer verkiezingen zijn om mijn stem te laten horen.

Wel jammer eigenlijk dat ik er zo over denk; demonstreren lijkt me een amusante bezigheid...
De meeste mensen stemmen blijkbaar zonder goed na te denken. Met name bij de CDA-aanhang vermoed ik dat, gezien het feit het CDA de enige grote christelijke partij is en trouwe aanhangers heeft. Voeg daar de twijfelaars bij die kiezen voor de ''betrouwbare'' uitstraling van Balkenende, en je hebt een meerderheid. Vergeet ook niet dat relatief veel mensen ook PvdA gestemd hebben.
Met citaat reageren
Oud 23-07-2003, 21:20
naam onbekend
naam onbekend is offline
Citaat:
*Burning water* schreef op 23-07-2003 @ 22:06:

Maar er zullen voornamelijk mensen gaan demonstreren die niet op CDA, VVD of D66 hebben gestemd. Mensen die wel op een van deze drie hebben gestemd zullen het vaker eens zijn met de bezuinigingsplannen van dit kabinet.

Mij lijkt het bovendien ook zinvol om duidelijk te laten merken dat in dit land veel mensen zijn die het niet eens zijn met de plannen van dit kabinet. Dan worden ze misschien ook wat voorzichtiger met bezuinigen, of gaan ze in ieder geval eerst nadenken voordat ze gaan bezuinigen (iets wat ze nu absoluut niet doen). Als je moet wachten tot de volgende verkiezingen zijn er misschien in de tussentijd nog veel meer rücksichtlose maatregelen doorgevoerd.
Oud 23-07-2003, 22:39
dystopia
dystopia is offline
Mooi, dan is het bij deze genuanceerd
Oud 24-07-2003, 19:37
*Burning water*
Citaat:
Che Guevara schreef op 23-07-2003 @ 22:17:
De meeste mensen stemmen blijkbaar zonder goed na te denken. Met name bij de CDA-aanhang vermoed ik dat, gezien het feit het CDA de enige grote christelijke partij is en trouwe aanhangers heeft. Voeg daar de twijfelaars bij die kiezen voor de ''betrouwbare'' uitstraling van Balkenende, en je hebt een meerderheid. Vergeet ook niet dat relatief veel mensen ook PvdA gestemd hebben.
Van PvdA-stemmers is bekend dat ze het niet eens zijn met de koers van het huidige kabinet. Het heeft weinig zin om in herhaling te vallen door te gaan demonstreren. Daarmee kom je niet verder. De oppositie heeft bovendien de schone taak tegengeluid te geven. Kritiek van hun zijde werkt veel beter.
Oud 24-07-2003, 20:11
Verwijderd
Citaat:
*Burning water* schreef op 24-07-2003 @ 20:37:
Van PvdA-stemmers is bekend dat ze het niet eens zijn met de koers van het huidige kabinet. Het heeft weinig zin om in herhaling te vallen door te gaan demonstreren. Daarmee kom je niet verder. De oppositie heeft bovendien de schone taak tegengeluid te geven. Kritiek van hun zijde werkt veel beter.
Een volksprotest is goed om de frustraties eruit te gooien, ik zie niet in wat er mis mee is.
Met citaat reageren
Oud 24-07-2003, 20:12
*Burning water*
Citaat:
Che Guevara schreef op 24-07-2003 @ 21:11:
Een volksprotest is goed om de frustraties eruit te gooien, ik zie niet in wat er mis mee is.
Ik heb ook niets tegen een volksprotest. Deze keer vind ik de reden ervan echter niet zo sterk.
Oud 24-07-2003, 20:34
Verwijderd
Citaat:
*Burning water* schreef op 24-07-2003 @ 21:12:
Ik heb ook niets tegen een volksprotest. Deze keer vind ik de reden ervan echter niet zo sterk.
Ach, zo kan je elke demonstratie wel zinloos noemen. De anti-oorlogsdemo's waren ook zinloos als je het zo bekijkt.
Met citaat reageren
Oud 24-07-2003, 21:17
*Burning water*
Citaat:
Che Guevara schreef op 24-07-2003 @ 21:34:
Ach, zo kan je elke demonstratie wel zinloos noemen. De anti-oorlogsdemo's waren ook zinloos als je het zo bekijkt.
Dat is niet waar. De anti-oolorgdemo's gingen niet over iets waarover we daarvoor net expliciet hadden gestemd, maar over iets dat gewoon niet mocht: een oorlog beginnen, zonder toestemming van de VN. Dat is iets heel anders dan het vormen van een democratische regering en het uitvoeren van de standpunten die in de campagne waren ingenomen.
Oud 24-07-2003, 21:37
Verwijderd
Citaat:
*Burning water* schreef op 24-07-2003 @ 22:17:
Dat is niet waar. De anti-oolorgdemo's gingen niet over iets waarover we daarvoor net expliciet hadden gestemd, maar over iets dat gewoon niet mocht: een oorlog beginnen, zonder toestemming van de VN. Dat is iets heel anders dan het vormen van een democratische regering en het uitvoeren van de standpunten die in de campagne waren ingenomen.
Nee, maar uiteindelijk trekt toch niemand zich er iets van aan. Het is meer een uiting van onvrede, het houdt de mensen rustig. Sad, bu true.
Met citaat reageren
Oud 24-07-2003, 21:49
*Burning water*
Citaat:
Che Guevara schreef op 24-07-2003 @ 22:37:
Nee, maar uiteindelijk trekt toch niemand zich er iets van aan. Het is meer een uiting van onvrede, het houdt de mensen rustig. Sad, bu true.
Demonstraties in het algemeen kunnen wel degelijk iets uithalen. Denk aan de kruisraketten-demonstraties.
Ik denk dat de onrust eerder wordt aangewakkeerd onder de bevolking door een demonstratie. Er zullen veel mensen zijn, die zich eigenlijk niet zo voor politiek interesseren en zich er niet veel mee bezighouden, maar die bij zo'n demonstratie toch meelopen, omdat ze erdoor zijn opgeruid, gestimuleerd hun onvrede te uiten.
Oud 24-07-2003, 21:55
Verwijderd
*Burning water* schreef op 24-07-2003 @ 22:49:

Citaat:
Demonstraties in het algemeen kunnen wel degelijk iets uithalen. Denk aan de kruisraketten-demonstraties.
Ja, soms wel, vaak niet.

Citaat:
Ik denk dat de onrust eerder wordt aangewakkeerd onder de bevolking door een demonstratie. Er zullen veel mensen zijn, die zich eigenlijk niet zo voor politiek interesseren en zich er niet veel mee bezighouden, maar die bij zo'n demonstratie toch meelopen, omdat ze erdoor zijn opgeruid, gestimuleerd hun onvrede te uiten.
Ach, als er behoefte aan is... Het merendeel van de Nederlanders weet weinig over de politiek (wat op zich vrij vreemd is, want politiek is er voor de mensen en niet andersom ), misschien dat zo'n demonstratie wat meer interesse en een kritische houding op kan leveren.
Met citaat reageren
Oud 24-07-2003, 23:01
pvm
pvm is offline
Citaat:
Van PvdA-stemmers is bekend dat ze het niet eens zijn met de koers van het huidige kabinet.
Is dat zo? Bos heeft het tijdens de informatie gepresteerd accoord te gaan met bezuinigingen van 20 miljard als 'rekenvoorbeeld'. Bovendien heeft Bos het gelijkheidsideaal van de PvdA doodverklaart... De PvdA verrechtst; op zich natuurlijk bemoedigend om te zien
Met citaat reageren
Oud 24-07-2003, 23:21
Brutus
Brutus is offline

WHAHAHAHHAHAHAHAHA toppunt van LOL
Oud 25-07-2003, 19:08
Stefan17
Stefan17 is offline
Citaat:
niceman1984 schreef op 11-07-2003 @ 18:54:
<snip>
"A-sociaal kabinet"
Volgens het platform is dit kabinet met de enorme bezuinigingen van 15 miljard "het meest asociale in de afgelopen decennia". "De aanval op lonen, uitkeringen, de WAO en pensioenrechten leidt tot onrecht en grote ongelijkheid. Als Balkenende II zijn zin krijgt, is grote schade aan de gezondheidszorg, het onderwijs, sociale voorzieningen, het openbaar vervoer en het milieu onvermijdelijk. Burgerrechten worden afgebroken, minderheden en vluchtelingen worden buitengesloten. Op internationaal niveau steunt het kabinet het neo-liberale beleid van instellingen als het IMF en de WHO alsmede de oorlogspolitiek van Bush", aldus de oproep voor de landelijke demonstratie op 20 september in Amsterdam.
Binnenkort komt op www.keerhettij.nlactuele informatie over de nieuwe acties van Keer het Tij tegen het kabinet Balkenende II.
Ik kan me ten dele wel vinden in de oproep en de actie, maar laat ons (neo-)liberalisme toch alsjeblieft niet gelijk stellen met besparingen in sociale sector, onderwijs, openbaar vervoer, ... - integendeel!
Met citaat reageren
Oud 01-08-2003, 22:06
Anne
Anne is offline
Ik kom dus ook. Reden: lijkt me duidelijk. Ik las gisteren een Loesjeposter over de staatsschuld en dat lijkt me een mooie om even te quoten: Steek die staatsschuld maar in je Balkenende!
Overigens weet ik ook wel dat het belangrijk is dat de staatsschuld afgelost moet worden, maar dat moet niet op zo'n a-sociale manier.

Is er overigens al een lijst van mensen die komen?
Oud 01-08-2003, 22:10
*Burning water*
Citaat:
Anneee schreef op 01-08-2003 @ 23:06:
Ik kom dus ook. Reden: lijkt me duidelijk. Ik las gisteren een Loesjeposter over de staatsschuld en dat lijkt me een mooie om even te quoten: Steek die staatsschuld maar in je Balkenende!
Overigens weet ik ook wel dat het belangrijk is dat de staatsschuld afgelost moet worden, maar dat moet niet op zo'n a-sociale manier.

Is er overigens al een lijst van mensen die komen?
Loesje heeft wel eens sterkere uitspraken gedaan, al zit natuurlijk hierin wel een kern van waarheid. Bij mijn weten is er in elk geval nog niet zo'n lijst. Forumbaastaak?
Oud 02-08-2003, 10:18
DjTiesto
DjTiesto is offline
Niceman waar stem jij eigelijk op?
Oud 02-08-2003, 10:48
Verwijderd
Citaat:
little nemo schreef op 18-07-2003 @ 18:43:
erm...ja dus...check anders eerst ns ff wat dingetjes van het cpb over de effecten van het verhogen/verlagen van bijstand, wao ed. en het effect van het omlaag brengen van de lage inkomens, vooral in slechtere tijden voordat je zoiets niet-onderbouwds zegt
Lees anders eerst waarop ik reageer voordat je zoiets niet-onderbouwds zegt, wat heeft het cpb te maken met de zaak dat jij doet alsof er een duidelijke keus is tussen "meer geld voor de rijken" en "laten we alles eerlijk verdelen" (en nee dat zijn niet jouw woorden, en ja ik overdrijf nogal datgene wat jij zei, maar daar komt het IMHO wel op neer).

Naar mijn mening is die keus er niet, iig niet duidelijk.

En geef dan zelf eens wat CPB-bronnen die hiermee te maken hebben, ik ben wel nieuwsgierig nu.
Met citaat reageren
Oud 02-08-2003, 12:06
NN
NN is offline
Citaat:
pvm schreef op 25-07-2003 @ 00:01:
De PvdA verrechtst; op zich natuurlijk bemoedigend om te zien
Leg eens uit?

Dat de PvdA realistisch is ten opzichte van de huidige situatie waarin niet anders dan bezuinigd moet worden hoeft dat toch niet te betekenen dat deze partij verrechtst??? Het links of rechts zijn van de partijen laat zich juist zien in deze tijd in hoe en waarop bezuinigd wordt. Waar het huidige kabinet bezuinigd op bevolkingsgroepen die het nu al financiëel erg zwaar hebben, zou de PvdA dit geld op andere plekken halen, bijvoorbeeld door iets te beperken op de hypotheekrenteaftrek.

En dan nu weer terug tot de orde van de discussie........
Protest tegen Bak Ellende is altijd goed. Mocht ik tijd hebben, kom ik misschien wel.
Met citaat reageren
Oud 02-08-2003, 12:13
NN
NN is offline
Citaat:
*Burning water* schreef op 24-07-2003 @ 20:37:
Als PvdA-stemmer&lid ben ik het hier gedeeltelijk mee eens. Natuurlijk, in de oppositie moet krachtig actie worden gevoerd tegen dit inhumane afbraakbeleid. Maar als burgers mogen wij dit kabinet ook wel even laten weten dat we het niet met hen eens zijn.
Met citaat reageren
Oud 02-08-2003, 17:37
Anne
Anne is offline
Citaat:
*Burning water* schreef op 01-08-2003 @ 23:10:
Forumbaastaak?
Prima.

(deze lijst is gebaseerd op vorige posts, wanneer het niet klopt, haal dan je naam weg of voeg hem toe)

Wel:
Joostje
waaromniet?
jellerd
gegennazi's
thugz-angel
Anzje-boowN
Fleet Admiral
NN
Che Guevara
Anneee

Misschien:
Martian
Tweety2k

(en ik had nu geen tijd -vakantie hè?- om alles gedetailleerd door te lezen, dus excuses voor zaken die ik over het hoofd gezien heb)
Oud 02-08-2003, 17:44
Verwijderd
Ik sta erbij, maar ik heb er nog niet over gedacht of ik ga komen of niet. Het ligt eraan of ik er tijd voor heb.
Met citaat reageren
Oud 02-08-2003, 18:11
*Burning water*
Het ligt er aan wie er komen of ik kom. Misschien, dus.
Oud 02-08-2003, 18:30
naam onbekend
naam onbekend is offline
Waarschijnlijk kom ik ook wel. Hetzij op eigen houtje, hetzij met de Leidse ROOD-afdeling.

Wel:
Joostje
waaromniet?
jellerd
gegennazi's
thugz-angel
Anzje-boowN
Fleet Admiral
NN
Che Guevara
Anneee
naam onbekend

Misschien:
Martian
Tweety2k

Laatst gewijzigd op 02-08-2003 om 18:32.
Met citaat reageren
Oud 02-08-2003, 19:46
Anne
Anne is offline
Citaat:
*Burning water* schreef op 02-08-2003 @ 19:11:
Het ligt er aan wie er komen of ik kom. Misschien, dus.
Je moet voor de demo komen.

@ Che: naar aanleiding van je replys nam ik aan dat je wel kwam. (gaan we samen met Marijke, Naima en Femke demonstreren)
Oud 02-08-2003, 19:50
Verwijderd
Citaat:
Anneee schreef op 02-08-2003 @ 20:46:
Je moet voor de demo komen.

@ Che: naar aanleiding van je replys nam ik aan dat je wel kwam. (gaan we samen met Marijke, Naima en Femke demonstreren)
Ach ja, ik zie nog wel.
Met citaat reageren
Oud 02-08-2003, 19:56
El_Fenomino
El_Fenomino is offline
Goh de wereldeconomie zit in een dip. Ik vind het niet gek dat het dan wat minder gaat.. Maar ik kan mij herinneren dat de 'post-tweede-wereldperiode' zo'n succes was omdat niemand liep te klagen en iedereen hard aan het werk was.. Ik werk gewoon hard door en ga niet zeiken..

Maarja ik ben ook een echte conservatieve VVD'er
Met citaat reageren
Oud 02-08-2003, 20:08
Verwijderd
Citaat:
El_Fenomino schreef op 02-08-2003 @ 20:56:
Goh de wereldeconomie zit in een dip.
Correctie, de West-Europese economie. Zelfs met Amerika gaat het al beter. En ook hier valt het allemaal wel mee. Eventjes geen economische groei, het is onzin om daar allerhande andere problemen op af te schuiven. Geen groei betekent nog niet achteruitgang.

Citaat:
El_Fenomino schreef op 02-08-2003 @ 20:56:

Ik vind het niet gek dat het dan wat minder gaat.. Maar ik kan mij herinneren dat de 'post-tweede-wereldperiode' zo'n succes was omdat niemand liep te klagen en iedereen hard aan het werk was.. Ik werk gewoon hard door en ga niet zeiken..

Maarja ik ben ook een echte conservatieve VVD'er
Je bent 17, maar je beweert wel je te kunnen herinneren hoe het in of na de 2e WO was??? En je werkt gewoon hard door? Wat voor werk doe je dan? Bovendien wil je de huidige situatie vergelijken met een land dat voor een deel in puin lag??

Ik denk niet dat veel "conservatieve VVD'ers" het met je eens zijn, eigenlijk.
Met citaat reageren
Oud 02-08-2003, 20:38
Dinalfos
Dinalfos is offline
Veel plezier, allemaal, straks op 20 september. dat jullie maar een fijne, gezellige tijd mogen hebben. En maak even een paar leuke foto's.

Oud 09-08-2003, 17:12
Milos
Milos is offline
Citaat:
niceman1984 schreef op 11-07-2003 @ 18:58:
SP en NCPN leden zijn niet slechts schreeuwers maar mensen met een eigen mening, die vechten voor een betere rechtvaardige wereld en samenleving.
Absoluut mee eens. Hier een collega SP aanhanger.
Met citaat reageren
Oud 09-08-2003, 18:23
Joostje
Joostje is offline
Citaat:
niceman1984 schreef:
SP en NCPN leden zijn niet slechts schreeuwers maar mensen met een eigen mening,
Citaat:
Twilight Sympho schreef:
Absoluut mee eens. Hier een collega SP aanhanger.

lol
Oud 09-08-2003, 18:28
Verwijderd
Citaat:
Joostje schreef op 09-08-2003 @ 19:23:

lol [/B]
Scherp hoor!
Met citaat reageren
Oud 09-08-2003, 19:24
Verwijderd
Met citaat reageren
Oud 10-08-2003, 19:00
Tox
Tox is offline
Citaat:
niceman1984 schreef op 11-07-2003 @ 18:58:
SP en NCPN leden zijn niet slechts schreeuwers maar mensen met een eigen mening, die vechten voor een betere rechtvaardige wereld en samenleving.
tja meningen zijn ook niet alles
Oud 11-08-2003, 14:07
Aesar
Aesar is offline
ik hoop te komen, maar dan wil ik wel wat klasgenootjes optrommelen
Oud 11-08-2003, 16:30
pvm
pvm is offline
Citaat:
Aesar schreef op 11-08-2003 @ 15:07:
ik hoop te komen, maar dan wil ik wel wat klasgenootjes optrommelen
Nou, als al die demonstranten er een 'dagje uit' van maken kan het nog gezellig worden 't Gaat om de inhoud zullen we maar zeggen!
Met citaat reageren
Oud 11-08-2003, 18:54
Aesar
Aesar is offline
haha, nee het is meer van dan ken ik nog iemand
Reageren

Regels voor berichten