Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Drugs & Alcohol
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-07-2003, 07:13
Yab-Yum
Yab-Yum is offline
Citaat:
anonieme_teddybeer schreef op 17-07-2003 @ 21:46:
liep toch al kut dus het boeide me niet echt
wat een motivatie klinkt hieruit zeg. Als het je toch-al-niet-boeit, waarom heb je dan in godsnaam een vriendin?
Advertentie
Oud 22-07-2003, 07:17
Yab-Yum
Yab-Yum is offline
Citaat:
pinhead schreef op 18-07-2003 @ 16:53:
hehe sorry hoor, maar als je je vriend laat vallen om zoiets relatief kleins...dan was je relatie voordien al geen ene fuck waard
als je vriend JOU laat vallen om zoiets relatief kleins, is er al iets flink mis. Heb je zijn posts gelezen? Er staat in dat hij het niet boeiend vind zijn relatie, nou dan denk ik: waarom heb je dan een relatie, ik bedoel, in een relatie houd je van elkaar, en blijkbaar vind hij zijn pillen belangrijker, dat is pas dom!
Maar goed, mijn mening is nu wel duidelijk denk ik zo.
Oud 22-07-2003, 07:20
Yab-Yum
Yab-Yum is offline
Citaat:
ElayZ schreef op 21-07-2003 @ 17:08:

en dat na al die fokking moeite die hij voor je heeft gedaan om t weer goed te krijgen.. pffff lomp hoor.

Ohja reuuuze veel moeite:

whahahaha LOL, denk na, pille vrienden? waarom moet je altijd vrienden van mij afkraken, en trouwen patje was geen vriend, die deed alsof hij een vriend was, vrienden steunen je door dik en dun, en dat hij jou eerder geloofd dan mij pffff

ahhh wat rot nou voor je..

lezen schijnt nogal moeilijk te zijn he

Hoezo moeten ze stoppen, ze geven hun mening, dat mag in een vrij land als nederland

net alsof ik nog bij jou in huis wil komen, weten je ouders het al van je navelpiercing en dat je rookt ?

Klinkt echt als een heeeele lieve vriend die veel om je geeft en heeel veel moeite voor je doet.
Oud 22-07-2003, 08:54
Janet
Janet is offline
waarom denk je dat het uit is,ja roken weten ze maar waarom me navelpeircing ik wil niet weer ruzie het is iets van MIJ en niet iets van JOU denk ja,pille en een piercing,tssss

neej ik ben gelukkig zo,lekker geouwe hoer over mij wat ik allemaal wel niet slecht doe en bla bla bla,ga lekker een pille meissie zoeken die je meer ken verschaffe,owja,denk aan je schulde die je strax gaat op bouwe als je een echt junk bent....

gossiej,wist niet dat ik dit zou gaan zegge,maar die 2 a 3 jr hebbe jou nix gebiet daar ben ik nu achter.... pfffffff

nooit enkele moeite voor mij....ik heb steeds met je gepraat en steeds,jajajajajaja.....maar nooit doen.....zo kom je ver....

ik hield van je,meer dan woorden kunnen beschrijven,maar jij niet van mij,dat ken je altijd gezegt....en nu weet ik waarom,de pille....daar hou je van...nu snap ik het....dom van me hoor....
Oud 22-07-2003, 09:39
kastdeur
kastdeur is offline
omfg.
Oud 22-07-2003, 09:44
anonieme_teddybeer
anonieme_teddybeer is offline
Citaat:
Janet schreef op 22-07-2003 @ 09:54:
waarom denk je dat het uit is,ja roken weten ze maar waarom me navelpeircing ik wil niet weer ruzie het is iets van MIJ en niet iets van JOU denk ja,pille en een piercing,tssss

neej ik ben gelukkig zo,lekker geouwe hoer over mij wat ik allemaal wel niet slecht doe en bla bla bla,ga lekker een pille meissie zoeken die je meer ken verschaffe,owja,denk aan je schulde die je strax gaat op bouwe als je een echt junk bent....

gossiej,wist niet dat ik dit zou gaan zegge,maar die 2 a 3 jr hebbe jou nix gebiet daar ben ik nu achter.... pfffffff

nooit enkele moeite voor mij....ik heb steeds met je gepraat en steeds,jajajajajaja.....maar nooit doen.....zo kom je ver....

ik hield van je,meer dan woorden kunnen beschrijven,maar jij niet van mij,dat ken je altijd gezegt....en nu weet ik waarom,de pille....daar hou je van...nu snap ik het....dom van me hoor....
JE Snapt het nog steeds niet he, je bent niet 1 2 3 een junk, hou jij maar lekker aan je starre mening vast jij komt er wel pffff en dat ik nooit van je gehouwe heb is onzin
Oud 22-07-2003, 09:44
anonieme_teddybeer
Citaat:
ikheetfroukje schreef op 22-07-2003 @ 10:39:
omfg.
dat wou ik net zegge
Oud 22-07-2003, 10:01
Janet
Janet is offline
jongen je weet zelf niet eens meer wat je gezegt heb...

tssssss

ik snap je echt niet hoor....laat me lekker met rust GET YOUR OWN LIVE!!!!!!

pfffffff
Oud 22-07-2003, 10:11
anonieme_teddybeer
Citaat:
Janet schreef op 22-07-2003 @ 11:01:
jongen je weet zelf niet eens meer wat je gezegt heb...

tssssss

ik snap je echt niet hoor....laat me lekker met rust GET YOUR OWN LIVE!!!!!!

pfffffff
Ik weet alles nog, blijf jij maar lekker in de waan dat ik nix weet
Oud 22-07-2003, 10:49
dark_poetry
dark_poetry is offline
Citaat:
anonieme_teddybeer schreef op 22-07-2003 @ 11:11:
Ik weet alles nog, blijf jij maar lekker in de waan dat ik nix weet
Laat haar dan maar lekker eigenlijk,stom close-minded persoon dat ze is.
Oud 22-07-2003, 11:02
Janet
Janet is offline
Citaat:
dark_poetry schreef op 22-07-2003 @ 10:49:
Laat haar dan maar lekker eigenlijk,stom close-minded persoon dat ze is.
jij schijnt mij goed te kenne hey,vertel op,wat ben ik voor persoon,je weet het allemaal zo goed...
Oud 22-07-2003, 11:20
mind
mind is offline
dat je niet erg open staat heb je door al je posts hier wel bewezen...
Oud 22-07-2003, 11:25
Janet
Janet is offline
Citaat:
Mind_Movie schreef op 22-07-2003 @ 11:20:
dat je niet erg open staat heb je door al je posts hier wel bewezen...
als iedereen me loop afte zeiken niet nee,ik heb alweer spijt ervan dat ik me zorgen heb gemaakt,ik had het gelijk moeten uitmaken,was er geen vuiltje aan de lucht geweest...

maar nee,ik maakte me zorgen en ja hoor,iedereen zeikt me af als of ik een moord gepleegt heb....

tssssss
Oud 22-07-2003, 12:51
kastdeur
kastdeur is offline
Misschien was het wat subtieler geweest als jullie de relatieproblemen niet hier hadden uitgevochten.
Oud 22-07-2003, 13:04
dark_poetry
dark_poetry is offline
Citaat:
ikheetfroukje schreef op 22-07-2003 @ 13:51:
Misschien was het wat subtieler geweest als jullie de relatieproblemen niet hier hadden uitgevochten.
Inderdaad maarjah dan hebben wij ook weer wat te doen
Oud 22-07-2003, 13:34
ook harrie
ook harrie is offline
Citaat:
anonieme_teddybeer schreef op 22-07-2003 @ 10:44:
JE Snapt het nog steeds niet he, je bent niet 1 2 3 een junk, hou jij maar lekker aan je starre mening vast jij komt er wel pffff en dat ik nooit van je gehouwe heb is onzin
ik snap niet dat je er nu nog steeds op in gaat
Oud 22-07-2003, 15:53
pinhead
pinhead is offline
Citaat:
kaasstaafje schreef op 22-07-2003 @ 08:17:
als je vriend JOU laat vallen om zoiets relatief kleins, is er al iets flink mis. Heb je zijn posts gelezen? Er staat in dat hij het niet boeiend vind zijn relatie, nou dan denk ik: waarom heb je dan een relatie, ik bedoel, in een relatie houd je van elkaar, en blijkbaar vind hij zijn pillen belangrijker, dat is pas dom!
Maar goed, mijn mening is nu wel duidelijk denk ik zo.
in een goede relatie hoor je ook dingen te accepteren van je partner waar je zelf niet 100% achter staat, of vind jij echt ALLES top wat jou vriend/vriendin doet of denkt?!
n hoop mensen in dit topic stellen het nemen van een xtc pil zowat gelijk aan vreemdgaan met n andere vrouw, op de manier van; hij neemt n pilletje, dus hij laat zn vriendin stikken
maar goed...ze heeft dus zelf een navelpiercing zonder dat haar ouders het weten? (lees ik).... en dan wel zeiken op anderen ...

en dan nog wat voor janet; in je 1e bericht vraag je jezelf af of je je zorgen moet maken of niet...maar je oordeel m.b.t. xtc had je allang klaar; --> "wie slikt is/wordt een junk" dus ik snap eigelijk niet eens waarom je dit topic gemaakt hebt.
Oud 22-07-2003, 18:32
Yab-Yum
Yab-Yum is offline
Citaat:
pinhead schreef op 22-07-2003 @ 16:53:
in een goede relatie hoor je ook dingen te accepteren van je partner waar je zelf niet 100% achter staat, of vind jij echt ALLES top wat jou vriend/vriendin doet of denkt?!
n hoop mensen in dit topic stellen het nemen van een xtc pil zowat gelijk aan vreemdgaan met n andere vrouw, op de manier van; hij neemt n pilletje, dus hij laat zn vriendin stikken
maar goed...ze heeft dus zelf een navelpiercing zonder dat haar ouders het weten? (lees ik).... en dan wel zeiken op anderen ...

en dan nog wat voor janet; in je 1e bericht vraag je jezelf af of je je zorgen moet maken of niet...maar je oordeel m.b.t. xtc had je allang klaar; --> "wie slikt is/wordt een junk" dus ik snap eigelijk niet eens waarom je dit topic gemaakt hebt.
Van een navelpiercing kan je niet ziek worden/doodgaan/blijvende schade aan overhouden/psychoses krijgen en weet ik veel wat. Dat is niet psychisch.
Oud 22-07-2003, 20:43
Verwijderd
omg wat triest zeg! heerlijk!
Oud 22-07-2003, 20:54
anonieme_teddybeer
Citaat:
ikheetfroukje schreef op 22-07-2003 @ 13:51:
het was uit voordat ze het topic opende (ongeveer dan he)
Oud 22-07-2003, 20:54
anonieme_teddybeer
Citaat:
Noé schreef op 22-07-2003 @ 21:43:
omg wat triest zeg! heerlijk!

lol
Oud 22-07-2003, 21:39
PV
PV is offline
is die topic nou nog niet op slot
Oud 22-07-2003, 21:41
dark_poetry
dark_poetry is offline
mag inderdaad wel een slotje op.
Oud 22-07-2003, 21:54
anonieme_teddybeer
gooi maar op slot
Oud 22-07-2003, 22:19
Verwijderd
Om toch nog maar even ontopic te blijven.
Ik heb zelf een aantal keer pillen geslikt op grote feesten (4 keer in totaal) en mijn vorige vriend vond dat niet super.
Nu heb ik besloten om het niet meer te doen, maar zijn mening heeft daar geen enkele rol bij gespeeld.
Sorry hoor dat miepen bewaar ik wel voor als ik getrouwd ben, wat ben jij een muts!
Oud 22-07-2003, 22:38
zeehond23
zeehond23 is offline
Aan de andere kant, ze houd wel voet bij stuk, wat haar bij een latere *waarjezoietsvoornodighebt*-functie van pas kan komen

narowminded kan je der ook noemen
koppig ook

nah, tis maar hoe je haar verhaal opvat
Oud 22-07-2003, 22:55
Tofke_H
Tofke_H is offline
Citaat:
PV schreef op 22-07-2003 @ 22:39:
is die topic nou nog niet op slot
nu wel hoor

Regels voor berichten