Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Ohja reuuuze veel moeite: whahahaha LOL, denk na, pille vrienden? waarom moet je altijd vrienden van mij afkraken, en trouwen patje was geen vriend, die deed alsof hij een vriend was, vrienden steunen je door dik en dun, en dat hij jou eerder geloofd dan mij pffff ahhh wat rot nou voor je.. lezen schijnt nogal moeilijk te zijn he Hoezo moeten ze stoppen, ze geven hun mening, dat mag in een vrij land als nederland net alsof ik nog bij jou in huis wil komen, weten je ouders het al van je navelpiercing en dat je rookt ? Klinkt echt als een heeeele lieve vriend die veel om je geeft en heeel veel moeite voor je doet. ![]() ![]() |
![]() |
|
waarom denk je dat het uit is,ja roken weten ze maar waarom me navelpeircing ik wil niet weer ruzie het is iets van MIJ en niet iets van JOU denk ja,pille en een piercing,tssss
neej ik ben gelukkig zo,lekker geouwe hoer over mij wat ik allemaal wel niet slecht doe en bla bla bla,ga lekker een pille meissie zoeken die je meer ken verschaffe,owja,denk aan je schulde die je strax gaat op bouwe als je een echt junk bent.... gossiej,wist niet dat ik dit zou gaan zegge,maar die 2 a 3 jr hebbe jou nix gebiet daar ben ik nu achter.... pfffffff nooit enkele moeite voor mij....ik heb steeds met je gepraat en steeds,jajajajajaja.....maar nooit doen.....zo kom je ver.... ik hield van je,meer dan woorden kunnen beschrijven,maar jij niet van mij,dat ken je altijd gezegt....en nu weet ik waarom,de pille....daar hou je van...nu snap ik het....dom van me hoor.... ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
maar nee,ik maakte me zorgen en ja hoor,iedereen zeikt me af als of ik een moord gepleegt heb.... tssssss
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
n hoop mensen in dit topic stellen het nemen van een xtc pil zowat gelijk aan vreemdgaan met n andere vrouw, op de manier van; hij neemt n pilletje, dus hij laat zn vriendin stikken ![]() maar goed...ze heeft dus zelf een navelpiercing zonder dat haar ouders het weten? (lees ik).... en dan wel zeiken op anderen ... en dan nog wat voor janet; in je 1e bericht vraag je jezelf af of je je zorgen moet maken of niet...maar je oordeel m.b.t. xtc had je allang klaar; --> "wie slikt is/wordt een junk" dus ik snap eigelijk niet eens waarom je dit topic gemaakt hebt. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Om toch nog maar even ontopic te blijven.
Ik heb zelf een aantal keer pillen geslikt op grote feesten (4 keer in totaal) en mijn vorige vriend vond dat niet super. Nu heb ik besloten om het niet meer te doen, maar zijn mening heeft daar geen enkele rol bij gespeeld. Sorry hoor dat miepen bewaar ik wel voor als ik getrouwd ben, wat ben jij een muts! ![]() |
![]() |
|
Aan de andere kant, ze houd wel voet bij stuk, wat haar bij een latere *waarjezoietsvoornodighebt*-functie van pas kan komen
narowminded kan je der ook noemen koppig ook nah, tis maar hoe je haar verhaal opvat ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
[Vervolg]Achter de gele deur #2 Eend | 166 | 20-06-2006 20:32 | |
Psychologie |
Borderline (BL) MisterDJ | 10 | 11-05-2005 06:11 | |
Films, TV & Radio |
ER Forum-versie Keyser Saus | 500 | 29-12-2003 11:30 | |
Drugs & Alcohol |