Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
... je denkt dat t geweldig gaat ![]() |
![]() |
||
Citaat:
en dan te bedenken dat sommige mensen dan niet eens lachen...
||
Citaat:
Maar mensen dissen tijdens het uitgaan vind ik niks. Dat ieder na een tijdje zijn eigen weg zoekt: ja Maar dissen... Nee.
||
Citaat:
![]() ![]() WANNEER gaan wij stappen Coecie!!! OMG...je lijkt mij wel... |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
ach...mensen plagen m.b.t. hunzelf doe ik niet echt. gewoon liegen over je eigen achtergrond is veel leuker. de meeste wijven zijn zo naïef, die geloven echt alles
![]() in tsjechie aan zo'n wijf verteld dat ik 'speedkid' heette...omdat mn ouders (ten tijde dat ze mij 'kregen') aan de heroine zouden zitten... dus ik dat wijf vertellen dat ik mn naam wilde veranderen in 'jan' ipv speedkid, omdat ik drugs haatte. dat wijf zo; nee je moet je oude naam behouden, want elk kind houdt van zn ouders blabla ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Mischien toch niet met zn vriendin moeten zoenen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Kinderachtig, gadver. |
![]() |
||
Citaat:
Als mensen je niet lastig vallen, laat ze dan lekker met rust. Ik vind dergelijke acties gewoon ronduit sneu. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Je doet het zelf hoor.
||
Citaat:
maar nee... het is te veel gevraagd....
||
Citaat:
|
In de vakantie doe ik me meestal voor dat ik iemand uit dat land ben Spanje,grienkenland,italie.
Ik hoef er niet m'n best op te doen omdat de meeste nederlanders en bewoners van dat volk al denken dat ik een italiaan of spanjaard ben. Ga je naar een discotheek toe,je kijkt even waar nederlandse meisjes zijn. Je loopt naar hun toe en daarna zogenaamd engels italiaans accent lullen. Het mooie is in italie dat bijna elk nederlands meisje een italiaan wilt scoren. Dus ze staan helemaal verliefd naar je te kijken en na 10 minuten zeg je gewoon ik ben Nederlands. Als het meisje wat is blijf je staan anders loop je gewoon weg moet je eens kijken hoe ze dan kijken.
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
de meisjes waren er in mindere getalen en die waren ook niet zo 'vet' hoor.. ![]()
||
Citaat:
En mensen dissen moet toch kunnen, ik doe dat altijd, niet alleen tijdens het uitgaan. Maar misschien is het in grote discotheken anders dan in het uitgaansdingen waar ik heen ga want hier wordt echt niemand kwaad. Of ik doe het verkeerd.
|
![]() |
jaah wa zal ik zeggen.. kijk als je mensen dist en ze dissen trugn maakt nie zoveel uit... maar soms gaan mensen gwoon te ver, waarom zou je iemand zeggen dat ie lelijk is... snap de humor er nie van en heb wel gezien wa t bij sommigen mensen doe... en das nie zo grappig...
als je dist.. zoek dan n goed 'slachtoffer' (iemand die trugdist, want als je iemand dist die da nie durft dan ben je gwoon zielig') en doe t dan ook goed...
||
Citaat:
![]() but still... dissen = ![]() |
![]() |
|
Dat vind ik echt Josti-gedrag (dissen) gewoon, als je uitgaat om te kloten blijf dan thuis, ga niet iemands avond verpesten, heb gewoon een lachuh avond. Dissen is echt voor mensen die nix beters te doen hebben, ik vind 't gewoon zwak!
|
![]() |
Laatst ben ik (een soort van) gedist op een mooie manier:
Stond een leuk meisje op de bar te dansen. Ze pakte een peuk en ik wist dat ze geen aansteker had. Dus ik pak me aansteker uit me broekzak en net op dat moment dat ik naar me aansteker kijk die ik pak, steekt iemand anders ongemerkt haar peuk aan. Dus ik steek me aansteker aan voor haar, zegt ze: "hij staat al aan sukkel" ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Ligt eraan wat je dissen noemt. Zodra je het op een normale manier doet is het wel grappig. Je moet mensen niet gaan beledigen maar als ze een poging tot toenadering doet waar je niet op ingaat vind ik het niet erg. Ik ga altijd voor een praatje, peilen of het meisje ook wat te vertellen heeft. Van die meisjes die voor me staan en tegen je aan beginnen te rijen, die dis ik wel altijd. Heb ik echt een hekel aan en het staat zo goedkooop. Leuk uiterlijk ok, maar dat heeft de pop onder me bed ook
![]()
||
Citaat:
![]() oke ik zou ook niet zo snel als nederlander naar een I love Indo feest gaan .. maar boeiend .. vind het juist wel vet als ze zich er niks van aantrekken dat t een 'indo-feest' is en gewoon gaan omdat ze waarschijnlijk de muziek goed vinden .. |
Advertentie |
|
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Connie Palmen - essay de uitvreter | 5 | 06-04-2008 19:06 | |
Liefde & Relatie |
Waarom zijn sommige jongens zo onbereikbaar? MAUT | 12 | 24-11-2003 09:17 | |
De Kantine |
Waar denk je aan bij de naam van een forummer? Anne | 348 | 01-08-2003 20:38 | |
De Kantine |
[gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ??? damaetas | 582 | 27-01-2003 18:11 | |
Psychologie |
Ze zijn een beetje aan ’t vechten binnen in… Elka | 17 | 09-10-2002 16:58 | |
Psychologie |
Info over MPS en SCHIZOPHRENIE Droomvlucht | 4 | 28-05-2002 10:59 |