Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Nachtleven & Festivals

Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-08-2003, 09:16
gimgamgommetje
gimgamgommetje is offline
gaan jullie mijn reply ook nog serieus nemen??? hehe cool
Oud 13-08-2003, 09:19
Jean-Paul
Jean-Paul is offline
Nee, dat be-aam ik net dat ik dat niet deed...
Oud 13-08-2003, 09:43
gimgamgommetje
Citaat:
birthmark schreef op 13-08-2003 @ 09:26:
ik heb ooit een docu gezien over de mensen die in de sloppenwijken van honduras woonden:

-reporter: "wat doen jullie zoal overdag"
-gangstah: we kill all motherfuckers
-reporter: "who are all motherfuckers"
-gangstah: "every motherfucker who's out there"

dus ja, je maakt een domme opmerking
Ik zie de vergelijking niet zo.
Goed ik zal mijn post toelichten aangezien dat blijkbaar nodig is.

Het was bedoeld als ironische reactie op mensen die eerder hadden gezegd dat ze mensen zouden slaan als ze gedist werden en zo.
Blijkbaar kwam dat niet echt over.

Jean-Paul, met serieus nemen bedoelde ik meer letterlijk nemen, ik krijg wel de indruk dat jullie het verhaal letterlijk opvatten.
Maar goed ,never mind, genoeg hierover, groetjes
Oud 13-08-2003, 09:56
Blenderhead
Blenderhead is offline
Citaat:
655321 schreef op 12-08-2003 @ 22:06:
met dank aan chris dus...

wast beetje leuk in de bijstand vdaag?
nee, wel in het park
Oud 13-08-2003, 09:57
Blenderhead
Blenderhead is offline
Citaat:
gimgamgommetje schreef op 13-08-2003 @ 10:16:
gaan jullie mijn reply ook nog serieus nemen??? hehe cool
wat denk je nou, ik heb je nog nooit zien posten, k weet dus ook niet of je een sarcastisch of ironisch persoon bent..... dus waarom zou ik dat niet zo opvatten?
Oud 13-08-2003, 11:59
gimgamgommetje
dat klopt, das idd best lastig via internet, maar de volgende x heb je me dus wel eerder zien posten

groetjes
Oud 13-08-2003, 13:18
Blenderhead
Blenderhead is offline
Citaat:
gimgamgommetje schreef op 13-08-2003 @ 12:59:
dat klopt, das idd best lastig via internet, maar de volgende x heb je me dus wel eerder zien posten

groetjes
nee, want dan ben ik dit alweer vergeten
Oud 13-08-2003, 13:34
Jean-Paul
Jean-Paul is offline
Citaat:
birthmark schreef op 13-08-2003 @ 14:18:
nee, want dan ben ik dit alweer vergeten
Droog

En Gim, je hebt gelijk, ik vatte het in eerste instantie niet ironisch dan wel sarcastisch op, maar ook niet serieus
Oud 15-08-2003, 01:44
coecie
coecie is offline
anyways, om op het dis gedoe terug te komen,

als ik uitga dan dis ik mensen, niet eens met opzet, maar puur omdat ik dope opheb en naar de kanker ben, en dissen gaat dan zo geweldig gemakkelijk... het sleept je door de avond als het ware
Oud 15-08-2003, 07:43
Marshall
Marshall is offline
Citaat:
coecie schreef op 15-08-2003 @ 02:44:

als ik uitga dan dis ik mensen, niet eens met opzet, maar puur omdat ik dope opheb en naar de kanker ben, en dissen gaat dan zo geweldig gemakkelijk... het sleept je door de avond als het ware

... je denkt dat t geweldig gaat
Oud 15-08-2003, 10:40
Blenderhead
Blenderhead is offline
Citaat:
Marshall_Mathers schreef op 15-08-2003 @ 08:43:
ja dat klopt ook nog.

maar dan heb je het toch niet door
Oud 15-08-2003, 14:20
coecie
coecie is offline
Citaat:
Marshall_Mathers schreef op 15-08-2003 @ 08:43:
mien jong, ontmoet mij als ik pep opheb...

dat vind je vast niet grappig
Oud 15-08-2003, 16:15
Blenderhead
Blenderhead is offline
Citaat:
coecie schreef op 15-08-2003 @ 15:20:
mien jong, ontmoet mij als ik pep opheb...

dat vind je vast niet grappig
inderdaad.... k lach dan harder dan anderen om m'n eigen grappen....

en dan te bedenken dat sommige mensen dan niet eens lachen...
Oud 15-08-2003, 16:28
AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
birthmark schreef op 15-08-2003 @ 17:15:
inderdaad.... k lach dan harder dan anderen om m'n eigen grappen....

en dan te bedenken dat sommige mensen dan niet eens lachen...
Haha! Gek he?

Maar mensen dissen tijdens het uitgaan vind ik niks. Dat ieder na een tijdje zijn eigen weg zoekt: ja Maar dissen... Nee.
Oud 15-08-2003, 18:43
Raging Retard
Raging Retard is offline
Ik dis maar een persoon, maar die verdient het ook
Smerige 19 jarige SlipKnotWiccan die meisjes van 15 pimped als ie NUCHTER is.
Oud 15-08-2003, 20:54
Pan Am
Pan Am is offline
Citaat:
coecie schreef op 15-08-2003 @ 02:44:

WANNEER gaan wij stappen Coecie!!! OMG...je lijkt mij wel...
Oud 15-08-2003, 23:09
AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
Raging Retard schreef op 15-08-2003 @ 19:43:
Ik dis maar een persoon, maar die verdient het ook
Smerige 19 jarige SlipKnotWiccan die meisjes van 15 pimped als ie NUCHTER is.
Daar ga je dan gewoon niet mee uit... Hoef je em ook niet te dissen zolang je em ontloopt.
Oud 16-08-2003, 03:33
pinhead
pinhead is offline
ach...mensen plagen m.b.t. hunzelf doe ik niet echt. gewoon liegen over je eigen achtergrond is veel leuker. de meeste wijven zijn zo naïef, die geloven echt alles

in tsjechie aan zo'n wijf verteld dat ik 'speedkid' heette...omdat mn ouders (ten tijde dat ze mij 'kregen') aan de heroine zouden zitten... dus ik dat wijf vertellen dat ik mn naam wilde veranderen in 'jan' ipv speedkid, omdat ik drugs haatte. dat wijf zo; nee je moet je oude naam behouden, want elk kind houdt van zn ouders blabla echt lachen
Oud 16-08-2003, 10:23
Raging Retard
Raging Retard is offline
Citaat:
AngelLena schreef op 16-08-2003 @ 00:09:
Daar ga je dan gewoon niet mee uit... Hoef je em ook niet te dissen zolang je em ontloopt.
Dat wil niet. Hij wil telkens mijn omgedraaide pentagram slopen . We kafferen mekaar altijd af als we elkaar tegenkomen.
Mischien toch niet met zn vriendin moeten zoenen
Oud 16-08-2003, 10:35
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
birthmark schreef op 15-07-2003 @ 17:16:
jij bent degene die ruzie veroorzaakt dan

ik diss genoeg mensen maar ik stop (meestal) als ik te ver ga.... en ik heb nooit ruzie....
Als jij een vriendin af zou zeiken, en het is een meisje die dat zich aantrekt, en had je gewoon een probleem gehad.

Kinderachtig, gadver.
Oud 16-08-2003, 10:38
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Optima schreef op 17-07-2003 @ 13:43:

laat ik het zo zeggen: als een meisje ' denkt' dat ze kan dansen, laat ik haar zien dat het niet zo is
Laat me raden, jij gaat dan gruwelijk overdreven doen alsof je het wel kan?

Als mensen je niet lastig vallen, laat ze dan lekker met rust. Ik vind dergelijke acties gewoon ronduit sneu.
Oud 16-08-2003, 11:13
blackcamel
blackcamel is offline
Citaat:
ik heb ooit een docu gezien over de mensen die in de sloppenwijken van honduras woonden:

Apart is dat, dat die reporter zijn eerste vraag in het Nederlands stelt en dat dan die *gangstah* in het Engels antwoordt.....
Oud 16-08-2003, 13:23
AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
Raging Retard schreef op 16-08-2003 @ 11:23:
Dat wil niet. Hij wil telkens mijn omgedraaide pentagram slopen . We kafferen mekaar altijd af als we elkaar tegenkomen.
Mischien toch niet met zn vriendin moeten zoenen
Tja, kijk, daar gaj e de fout al in. Met de vriendin van een ander gaan in zowiezo al heeeeel erg fout... Kan me voorstellen dat ie kwaad is. Dat ie je pentakel (omgedraaid pentagram = pentakel) wil slopen tja... vin ik dan niet echt nodig, maar ben er zelf ook niet gek op... Maar het lijkt me niet zo moeilijk om zo'n gast te ontlopen. Als je uitgaat zijn de gelegenheden vaak groot genoeg om te voorkomen dat je iemand tegenkomt die je niet tegen wil komen. Kom je em wel tegen. Lach em dan gewoon uit en loop weg. Gevolg: geen ruzie, vent staat op neus te kijken omdat ie iets anders verwacht en dit niet grappig vind.
Je doet het zelf hoor.
Oud 16-08-2003, 15:00
Pan Am
Pan Am is offline
Citaat:
AngelLena schreef op 16-08-2003 @ 00:09:
Wat een wijze raad Misschien komt die jongen wel gewoon vaak op plekken waar zij toevallig ook uit wil??
Oud 17-08-2003, 10:38
Blenderhead
Blenderhead is offline
Citaat:
blackcamel schreef op 16-08-2003 @ 12:13:
Apart is dat, dat die reporter zijn eerste vraag in het Nederlands stelt en dat dan die *gangstah* in het Engels antwoordt.....
ha ha..... je zou natuurlijk ook gewoon even je zogenaamde hersens kunnen gebruiken en die eerste zin gewoon vertalen...

maar nee...
het is te veel gevraagd....
Oud 17-08-2003, 13:01
AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
ADHD schreef op 16-08-2003 @ 16:00:
Wat een wijze raad Misschien komt die jongen wel gewoon vaak op plekken waar zij toevallig ook uit wil??
Dat kan, maar dan nog. Zoals ik al had gezegd, uitgaansgelegenheden zijn groot genoeg dat als je iemand niet wilt zien, hem ook niet hoeft te zien, gebeurt het wel, zie vorige reply.
Oud 18-08-2003, 09:22
ESCO
ESCO is offline
In de vakantie doe ik me meestal voor dat ik iemand uit dat land ben Spanje,grienkenland,italie.
Ik hoef er niet m'n best op te doen omdat de meeste nederlanders en bewoners van dat volk al denken dat ik een italiaan of spanjaard ben.

Ga je naar een discotheek toe,je kijkt even waar nederlandse meisjes zijn.
Je loopt naar hun toe en daarna zogenaamd engels italiaans accent lullen.
Het mooie is in italie dat bijna elk nederlands meisje een italiaan wilt scoren.

Dus ze staan helemaal verliefd naar je te kijken en na 10 minuten zeg je gewoon ik ben Nederlands.
Als het meisje wat is blijf je staan anders loop je gewoon weg moet je eens kijken hoe ze dan kijken.
Oud 18-08-2003, 16:28
AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
ESCO schreef op 18-08-2003 @ 10:22:
In de vakantie doe ik me meestal voor dat ik iemand uit dat land ben Spanje,grienkenland,italie.
Ik hoef er niet m'n best op te doen omdat de meeste nederlanders en bewoners van dat volk al denken dat ik een italiaan of spanjaard ben.

Ga je naar een discotheek toe,je kijkt even waar nederlandse meisjes zijn.
Je loopt naar hun toe en daarna zogenaamd engels italiaans accent lullen.
Het mooie is in italie dat bijna elk nederlands meisje een italiaan wilt scoren.

Dus ze staan helemaal verliefd naar je te kijken en na 10 minuten zeg je gewoon ik ben Nederlands.
Als het meisje wat is blijf je staan anders loop je gewoon weg moet je eens kijken hoe ze dan kijken.
Wat vreselijk vuil! Zou bij mij trouwens niet werken... Ik ben dus echt niet op zoek naar een italiaan of ander soort buitenlander. Ik zoek het liever iets dichterbij.
Oud 19-08-2003, 10:40
Arun
Arun is offline
ik zag op I love Indo een paar Nederlandse jongens die zich nogal de man voelden (op een indo-feest..).. die werden wel hard gedist met oa dance-battles haha..

belanda's hebben daar weinig te zoeken, sorry..
Oud 19-08-2003, 11:53
coecie
coecie is offline
Citaat:
ADHD schreef op 15-08-2003 @ 21:54:

WANNEER gaan wij stappen Coecie!!! OMG...je lijkt mij wel...
tja, eeeh, mijn weekenden voor zolang ik hier nog ben zitten volgepland, ga je toevallig naar mysteryland of naar traffic?
Oud 19-08-2003, 13:25
Marshall
Marshall is offline
Citaat:
Arun schreef op 19-08-2003 @ 11:40:
ik zag op I love Indo een paar Nederlandse jongens die zich nogal de man voelden (op een indo-feest..).. die werden wel hard gedist met oa dance-battles haha..

de nederlandse ladies gaan daar ook heen & daar hoor ik je niet echt over klagen .. vind dus dat de fellas er ook mogen komen, maar toch... er zijn gewoon heel veel nederlandse mannen die 0,0 kunnen dansen <<zou niet leuk zijn als iedereen goed kon dansen >>
Oud 19-08-2003, 22:39
telluriet
telluriet is offline
Ik vind het een beetje nichterig en kansloos allemaal, anderen vernederen om maar te laten zien wat voor stoere kerel je wel niet bent
Oud 19-08-2003, 22:45
Marshall
Marshall is offline
Citaat:
telluriet schreef op 19-08-2003 @ 23:39:
Ik vind het een beetje nichterig en kansloos allemaal, anderen vernederen om maar te laten zien wat voor stoere kerel je wel niet bent
xsnap dat nichterig & kansloos niet helemaal .. & iedereen heeft zn plaats, ook in de clubs (daarom zijn er podia, dansvloeren, barkrukken & loungebankjes)
Oud 20-08-2003, 10:32
Arun
Arun is offline
Citaat:
Marshall_Mathers schreef op 19-08-2003 @ 14:25:
de nederlandse ladies gaan daar ook heen & daar hoor ik je niet echt over klagen .. vind dus dat de fellas er ook mogen komen, maar toch... er zijn gewoon heel veel nederlandse mannen die 0,0 kunnen dansen <<zou niet leuk zijn als iedereen goed kon dansen >>

de meisjes waren er in mindere getalen en die waren ook niet zo 'vet' hoor..
Oud 20-08-2003, 11:15
Pan Am
Pan Am is offline
Citaat:
telluriet schreef op 19-08-2003 @ 23:39:
nichterig EN stoer? jij bent duidelijk nog nooit gay uit geweest!
Oud 20-08-2003, 14:14
vixen
vixen is offline
Citaat:

ja, leuk was dat.

En mensen dissen moet toch kunnen, ik doe dat altijd, niet alleen tijdens het uitgaan. Maar misschien is het in grote discotheken anders dan in het uitgaansdingen waar ik heen ga want hier wordt echt niemand kwaad. Of ik doe het verkeerd.
Oud 20-08-2003, 16:18
telluriet
telluriet is offline
Citaat:
ADHD schreef op 20-08-2003 @ 12:15:
nichterig EN stoer? jij bent duidelijk nog nooit gay uit geweest!
gelukkig niet nee
Oud 20-08-2003, 17:10
Toscane
Toscane is offline
jaah wa zal ik zeggen.. kijk als je mensen dist en ze dissen trugn maakt nie zoveel uit... maar soms gaan mensen gwoon te ver, waarom zou je iemand zeggen dat ie lelijk is... snap de humor er nie van en heb wel gezien wa t bij sommigen mensen doe... en das nie zo grappig...

als je dist.. zoek dan n goed 'slachtoffer' (iemand die trugdist, want als je iemand dist die da nie durft dan ben je gwoon zielig') en doe t dan ook goed...
Oud 20-08-2003, 17:54
Marshall
Marshall is offline
Citaat:
Let's Party schreef op 20-08-2003 @ 18:10:
jaah wa zal ik zeggen.. kijk als je mensen dist en ze dissen trugn maakt nie zoveel uit... maar soms gaan mensen gwoon te ver, waarom zou je iemand zeggen dat ie lelijk is... snap de humor er nie van en heb wel gezien wa t bij sommigen mensen doe... en das nie zo grappig...

als je dist.. zoek dan n goed 'slachtoffer' (iemand die trugdist, want als je iemand dist die da nie durft dan ben je gwoon zielig') en doe t dan ook goed...
nee idd... maar er is ook helemaal nix aan als je je slachtoffer zichzelf ook echt het slachtoffer voelt, het moet subtiel gebeuren bij mensen met een ego groot genoeg om er weer bovenop te komen

but still... dissen =
Oud 22-08-2003, 16:47
T-i-n-e-z
T-i-n-e-z is offline
Dat vind ik echt Josti-gedrag (dissen) gewoon, als je uitgaat om te kloten blijf dan thuis, ga niet iemands avond verpesten, heb gewoon een lachuh avond. Dissen is echt voor mensen die nix beters te doen hebben, ik vind 't gewoon zwak!
Oud 26-08-2003, 12:33
luckyleo
luckyleo is offline
Laatst ben ik (een soort van) gedist op een mooie manier:

Stond een leuk meisje op de bar te dansen. Ze pakte een peuk en ik wist dat ze geen aansteker had. Dus ik pak me aansteker uit me broekzak en net op dat moment dat ik naar me aansteker kijk die ik pak, steekt iemand anders ongemerkt haar peuk aan. Dus ik steek me aansteker aan voor haar, zegt ze: "hij staat al aan sukkel"
Oud 26-08-2003, 14:57
Tsasil
Tsasil is offline
Citaat:
dj-martiny schreef op 22-08-2003 @ 17:47:
Dat vind ik echt Josti-gedrag (dissen) gewoon, als je uitgaat om te kloten blijf dan thuis, ga niet iemands avond verpesten, heb gewoon een lachuh avond. Dissen is echt voor mensen die nix beters te doen hebben, ik vind 't gewoon zwak!
Wil je voortaan dit soort opmerkingen voor je laten, je hebt zo juist mijn uitgaansavonden verpest. En dan probeer je me nog een minderwaardigheidscomplex aan te praten ook. Wat ben jij een ongelovelijke eikel zeg.
Oud 26-08-2003, 15:18
ShadowX
ShadowX is offline
Citaat:
bertbart schreef op 13-07-2003 @ 23:48:
vooral leuk als je iets te veel gedronken hebt... hoe ga je te werk en hoever ga je?
Dit vind ik echt heel zielig. Een beetje belachelijk maken kan nog, doe ik ook, maar verder vind ik het vrij zinloos.
Oud 26-08-2003, 21:11
€v€li€n
€v€li€n is offline
gehehe ik vind t altijd wel leuk heb vooral erg snel de neiging om mensen na te doen als ze aan het dansen zijn en idd over kleding .. maar ja dat doe ik eigenlijk ook als ik niet uit ga
Oud 26-08-2003, 21:13
€v€li€n
€v€li€n is offline
Citaat:
€v€li€n schreef op 26-08-2003 @ 22:11:
gehehe ik vind t altijd wel leuk heb vooral erg snel de neiging om mensen na te doen als ze aan het dansen zijn en idd over kleding .. maar ja dat doe ik eigenlijk ook als ik niet uit ga
Doe het trouwens niet op een manier dat diegene die ik diss t door heeft .. ik ga niet voor de neus voor diegene hem/haar na staan dansen Gehe zou eigenlijk wel een actie zijn
Oud 26-08-2003, 21:13
€v€li€n
€v€li€n is offline
O sorry loop mezelf beetje te quoten maar dat was niet expres, wilde alleen wijzigen
Oud 29-08-2003, 15:08
Drlove
Drlove is offline
Ligt eraan wat je dissen noemt. Zodra je het op een normale manier doet is het wel grappig. Je moet mensen niet gaan beledigen maar als ze een poging tot toenadering doet waar je niet op ingaat vind ik het niet erg. Ik ga altijd voor een praatje, peilen of het meisje ook wat te vertellen heeft. Van die meisjes die voor me staan en tegen je aan beginnen te rijen, die dis ik wel altijd. Heb ik echt een hekel aan en het staat zo goedkooop. Leuk uiterlijk ok, maar dat heeft de pop onder me bed ook .
Oud 31-08-2003, 10:43
dark_poetry
dark_poetry is offline
Ik vind mensen dissen triest zonder rede,net zoals ruzie zoeken zonder rede.
Ik dis nooit zomaar iemand en ik zie niet wat er leuk aan is.
Oud 31-08-2003, 10:46
Marshall
Marshall is offline
Citaat:
dark_poetry schreef op 31-08-2003 @ 11:43:
Ik vind mensen dissen triest zonder rede,net zoals ruzie zoeken zonder rede.
Ik dis nooit zomaar iemand en ik zie niet wat er leuk aan is.
vind dat er een erg groot verschil zit tussen dissen & ruzie zoeken
Oud 01-09-2003, 14:11
€v€li€n
€v€li€n is offline
Citaat:
Arun schreef op 19-08-2003 @ 11:40:

oke ik zou ook niet zo snel als nederlander naar een I love Indo feest gaan .. maar boeiend .. vind het juist wel vet als ze zich er niks van aantrekken dat t een 'indo-feest' is en gewoon gaan omdat ze waarschijnlijk de muziek goed vinden ..
Advertentie

Regels voor berichten