Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
srry ik heb niet alle posts gelezen
maar als ik ff mag.. hitler opende altijd zijn toespraken rustig, ordenend alles op een rij zetten als hij iets zij dan klonk het logisch, maar naarmate hij vorderde in zijn toespraak werd hij telkens kwader, hij begon te schreeuwen over vaderland de verderfelijke bolsjewieken en de egoistische monopolistische joden elk ieder die ernaar luisterde werd in een roes meegenomen: het klonk goed, het klonk logisch we zouden weer als vanouds worden en niet meer het uitschot van europa. plaats het nu rustig woord voor woord met de werkingswijze van pim... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Bovendien weiger ik mij aangesproken te voelen als "de Europeanen"
||
Citaat:
![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Zelf woon ik niet in het westen van het land, zou ook best kunnen zijn dat wat je zegt waar is maar in de meeste gevallen zie bovenstaand.
||
Citaat:
|
domme/ignorante mensen zijn er idd, maar niet iedereen die vind dat het fout zit in sommige buurten is dom. Ik kom zelf uit R'dam zuid, waar ik de enige Nederlander in de buurt was. Op een gegeven moment ging ik zelfs gebrekkig praten (gelukkig wel weer bijgetrokken, maar goed) Het was er harstikke gevaarlijk, ik kwam volgens mij op m'n 4e al in een knokpartij terecht, er werd constant ingebroken en mensen liepen er met messen rond.
Later ben ik naar een klein dorpje verhuisd. Vrijwel geen allochtonen. Er waren nooit vechtpartijen, auto's konden gewoon open blijven staan, mensen letten op elkaar. er zijn eigenlijk bijna nooit problemen. Nou zullen veel mensen wel zeggen dat ik discrimineer, maar ik ben helemaal niet tegen buitenlanders en ik ben het er ook mee eens dat veel nederlandsers zich asociaal gedragen. Het valt me alleen op dat op plaatsen met veel buitenlanders meer criminaliteit is, en dat je bijv. bij opsporing verzocht de dader meestal 'van noordafrikaanse afkomst' is of 'donker gekleurd'. En ik word er eigenlijk een beetje doodziek van dat als je dit soort dingen zegt, die gewoon de waarheid zijn, je meteen word beschuldig van discriminatie. Dat vind ik eerlijk gezegd ook nogal dom/ignorant.
||
Citaat:
(om nog maar niet te spreken over het oh zo moeilijk geschreven woord "racist"....racsist, rassist...ga maar door) |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
2: Ookal was 't zo dan hoef je iemand nog niet te mishandelen of zomaar te vermoorden.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Wat heb jij als wallpaper voor je desktop? Kaps | 444 | 27-09-2007 11:23 | |
Algemene schoolzaken |
enquete femke_1988 | 14 | 17-04-2006 21:20 | |
De Kantine |