![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Een 'grote b' is een b-cup die tegen de c aanzit. Een 'kleine b' is een b-cup die nog maar net van de a af is. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Ik heb zelf grote borsten voor mijn lijf; 75 F
Ik ben er zeker niet helemaal blij mee, groot is echt niet handig. Toch ga ik 't niet veranderen als het niet hoognodig is, ik houd van mezelf zoals ik ben moeten anderen ook maar doen. Ben er inmiddels aan gewend en als andere opmerkingen maken, tjah dat doen ze toch wel, als tieten niet groot zijn vinden ze toch wel iets anders... Ik let gewoon beetje op kleren die ik draag komt t wel goed. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
Ik heb weinig, maar het past bij mijn magere lijfje. Onderwijdte is maar 73. Het is een ondiepe B, dus ze lijken van voren groter dan ze van opzij zijn. Ik ben erg tevreden met de vorm, en met mijn kleine tepeltjes. En volgens mijn vriend, die er niet van af kan blijven, zijn het: Tits that stand up and say hello.
Voordeel van kleintjes is dat ze altijd strak blijven, en dat je Beha niet leegloopt als je hem uitdoet. Beha? Pff, welke beha! Ik voel ze ook niet tegen mijn armen wrijven als ik loop, ze schudden niet, en ze zakken niet onder mijn oksel als ik ga liggen. Brrrr. En daarbij: wat miepen we nou, het is niet dat ik er iets aan kan veranderen behalve oppompen, en daar worden ze echt niet mooier van.
Laatst gewijzigd op 06-09-2003 om 12:54. |
![]() |
|
![]() |
zou voor mezelf b perfect vinden
heb a, vind ik wel wat te klein. maar te groot moet echt wel vervelend zijn ja, dan liever te klein zijn er eigenlijk echt jongens die zeggen: voor mij niks onder de c? ik bedoel, die daar echt rekening mee houden voor ze verliefd worden? zou me toch sterk en bijzonder oppervlakkig lijken
||
Verwijderd
|
Citaat:
misschien is t handig voor als je uit gaat om over je bh een sport bh aan te doen want mijn moeder gebruikte die bij paardrijden en die ondersteunde haar borsten heel goed ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
Ik heb maar een A'tje. Het past goed bij mijn lichaam en ze hangen niet (ik vind "theezakjes" zo lelijk!!) gelukkig. Maar toch zou ik graag wat grotere willen hebben. Mijn zusje is namelijk pas 13 en heeft al cup B. Das toch erg confronterend moet ik zeggen. Ik voel me soms erg ongemakkelijk, omdat je soms bijna niet ziet dat ik borsten heb.
Mijn vriend vindt ze perfect en toch ben ik er onzeker over... ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Dat kan ik zelf helaas niet zeggen.. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
vind zelf de maat nie zo belangrijk als de borsten mooi vol zijn is het goed maar neit van die hangers (maakt niet uit of ze groot of klein zijn tis gweoon nie mooi)
heb zelf na lange tijd 80/85c te hebben gedragen eens 80d geprobeerd en jeetje dat had ik veel eerder moeten doen (kom er nu pas achter dat mn tieten euit floepten omdat ik een cup te klein had) |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
fake boobs doozj | 32 | 18-03-2013 19:19 | |
Liefde & Relatie |
meisjes en hun borsten! Flickan | 114 | 27-05-2010 13:53 | |
Lichaam & Gezondheid |
Vanaf welke leeftijd groeide jouw borsten? Lyouknow | 45 | 14-04-2010 07:41 | |
Lichaam & Gezondheid |
Borstverkleining -> welke pc? Ventura | 73 | 11-07-2007 15:11 | |
Lichaam & Gezondheid |
Borsten??? ** Phoebe ** | 86 | 09-07-2003 19:17 | |
Lichaam & Gezondheid |
Ik heb een afspraak gemaakt voor mijn borstvergroting. )Vampje( | 129 | 25-11-2002 15:36 |